• Haha, ik stuitte net ineens op dit hele oude topic en ik las weer eens al die reacties die loskwamen op dat moment. Je ziet ook meteen voor wie het spelletje echt heel erg diep zat en voor wie het allemaal maar een leuke hype was. Voor mij was die avond er in elk geval een die ik, als voetbal en oranje-fan, niet snel zal vergeten.

    Ben benieuwd of het er zo met het aankomende EK ook aan toe zal gaan!
    Zouden we weer een enorme battle of the Spanjaarden tegen ons Oranje gaan krijgen?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:18 ]


    ars moriendi

    Brunito schreef:
    Ik vond het WK zo heerlijk hier op Quizlet, maar sws vond ik de tijd rondom het WK geweldig. Ook buiten Q. Good memories.. (no_chears)

    & ik hoop echt dat we weer zo sterk zijn dit EK 2012

    Ik ook, ik heb echt geweldige herinneringen aan die warme WK-zomer van 2010.. *zucht*

    Oranje gaat het EK gewoon winnen en dan kunnen we weer dansen op het Museumplein. (:



    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Ik ook, ik heb echt geweldige herinneringen aan die warme WK-zomer van 2010.. *zucht*

    Oranje gaat het EK gewoon winnen en dan kunnen we weer dansen op het Museumplein. (:



    Jaa, ik mis het zo.
    En tijdens die finale zat ik in Zweden, janken joh tijdens dat tegengoal. Bah, ik vond het echt niet leuk )=


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Jaa, ik mis het zo.
    En tijdens die finale zat ik in Zweden, janken joh tijdens dat tegengoal. Bah, ik vond het echt niet leuk )=

    Aaahw zat je in Zweden op dat moment? Misschien maar beter ook. Hier in Nederland was het echt akelig stil op straat.. zo deprimerend. Mijn (toen) beste vriendin en ik hadden afgesproken dat we de straat op zouden gaan en de hele buurt zouden terroriseren met vuvuzela's als Oranje zou winnen. Didn't happen.. ='[


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Aaahw zat je in Zweden op dat moment? Misschien maar beter ook. Hier in Nederland was het echt akelig stil op straat.. zo deprimerend. Mijn (toen) beste vriendin en ik hadden afgesproken dat we de straat op zouden gaan en de hele buurt zouden terroriseren met vuvuzela's als Oranje zou winnen. Didn't happen.. ='[

    Ze waren daar wel voor Spanje, vonden ze heel leuk daar allemaal. Ja inderdaad, volgensmij was het in Nederland ook niet top qua sfeer. Maarja )=
    Haha ooh die vuvuzela's, kapot vervelend om aan te horen maar geweldig om zelf in handen te hebben :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Ze waren daar wel voor Spanje, vonden ze heel leuk daar allemaal. Ja inderdaad, volgensmij was het in Nederland ook niet top qua sfeer. Maarja )=
    Haha ooh die vuvuzela's, kapot vervelend om aan te horen maar geweldig om zelf in handen te hebben :')

    Echt? Wow, waarom was iedereen daar voor Spanje dan? ):

    En wat die vuvuzelas betreft; zodra je er zelf één hebt, wordt je just as annoying als iedereen :') Volgensmij hebben wij dat ding ook nog ergens rondslingeren thuis :')


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Echt? Wow, waarom was iedereen daar voor Spanje dan? ):

    En wat die vuvuzelas betreft; zodra je er zelf één hebt, wordt je just as annoying als iedereen :') Volgensmij hebben wij dat ding ook nog ergens rondslingeren thuis :')


    Mijn "broer" had er 8 gekocht. En hij woonde toen alleen. :"D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pitera schreef:
    (...)
    Echt? Wow, waarom was iedereen daar voor Spanje dan? ):

    En wat die vuvuzelas betreft; zodra je er zelf één hebt, wordt je just as annoying als iedereen :') Volgensmij hebben wij dat ding ook nog ergens rondslingeren thuis :')

    Dat hoorde je, en het stond in de krant. Oke niet echt letterlijk, maar ze hadden er meer Spanje in staan dan dingen over Nederland. -nog voor de finale

    En ja, klopt :') Wij niet meer, mn mama heeft ze weggegooid )=


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Buddy schreef:
    (...)

    Mijn "broer" had er 8 gekocht. En hij woonde toen alleen. :"D

    HELD. :'D


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    HELD. :'D


    Haha. En toen lagen we met de boot in de bisbosch. Zijn mijn vader en mijn broer gaan varen. naast een boot gaan liggen waar mensen lagen te slapen. En toen kei hard op die dingen geblazen en toen snel weg gevaren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. En toen lagen we met de boot in de bisbosch. Zijn mijn vader en mijn broer gaan varen. naast een boot gaan liggen waar mensen lagen te slapen. En toen kei hard op die dingen geblazen en toen snel weg gevaren.

    Haha, geweldig! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. En toen lagen we met de boot in de bisbosch. Zijn mijn vader en mijn broer gaan varen. naast een boot gaan liggen waar mensen lagen te slapen. En toen kei hard op die dingen geblazen en toen snel weg gevaren.

    Tijdens het WK moet Vuvuzela-overlast kunnen vind ik. :Y) Ben benieuwd wat ze voor het aankomende EK op de markt gooien (:


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Tijdens het WK moet Vuvuzela-overlast kunnen vind ik. :Y) Ben benieuwd wat ze voor het aankomende EK op de markt gooien (:

    ik ook (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Dat hoorde je, en het stond in de krant. Oke niet echt letterlijk, maar ze hadden er meer Spanje in staan dan dingen over Nederland. -nog voor de finale

    En ja, klopt :') Wij niet meer, mn mama heeft ze weggegooid )=

    Hmm, misschien omdat Spanje toch (al geef ik het niet graag toe) een enorme favorietenpositie had. Nederland is pas sinds WK 2010 echt supergoed uit de verf gekomen. Die andere landen hadden pas tegen het einde van het WK iets van: "huh wtf, hoezo is Nederland ineens zo goed?!" terwijl landen als Spanje en Duitsland die status eigenlijk al hadden.

    Yaayy it makes me proud to be Dutch! ;__:


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    (...)
    Tijdens het WK moet Vuvuzela-overlast kunnen vind ik. :Y) Ben benieuwd wat ze voor het aankomende EK op de markt gooien (:


    Ik heb een keer bij het wk judo twee rubberepijpen gezien die een knetter hard geluid maakte als ze tegen elkaar aan kwamen. Misschien zoiets


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pitera schreef:
    (...)
    Hmm, misschien omdat Spanje toch (al geef ik het niet graag toe) een enorme favorietenpositie had. Nederland is pas sinds WK 2010 echt supergoed uit de verf gekomen. Die andere landen hadden pas tegen het einde van het WK iets van: "huh wtf, hoezo is Nederland ineens zo goed?!" terwijl landen als Spanje en Duitsland die status eigenlijk al hadden.

    Yaayy it makes me proud to be Dutch! ;__:


    En Barcelona die onderuit gehaald werd. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."