• Plaats 'm hier!
    Sorry haha, maar ik hou niet zo van jdb, maar als het goed is wul ik het wel overwegen (: Hetzelfde geldt voor HP, TH, Twillight enz.

    Oja en als je mijn story wil lezen? $: 'Hero of war' (het lukt me niet om dat in een link te krijgen, sorry) Het is een verhaal over een soldaat in een oorlog.
    xx

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:16 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Misschien kun je er bij schrijven over welke onderwerpen je leest? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LOTR
    Frodo krijgt van Gandalf de opdracht de Gouw te verlaten en stelt voor om te doen alsof hij teruggaat naar Bokland waar zijn moeders familie oorspronkelijk vandaan kwam. Gandalf zal dan komen en met hem de reis uit de Gouw ondernemen. Onderweg naar Bokland worden Frodo, Sam en Pepijn voor het eerst opgeschrikt door de angstaanjagende zwarte ruiters. Frodo baggins gaat met zijn trouwe vrienden Sam wise gamgee, Merry Brandebok en Pippin Toek op weg naar Breeg omdat de tovenaar Gandalf niet op tijd in Bokland aankwam. Hij wordt echter voortdurend opgejaagd door de Ringgeesten, de Nazgûl, die proberen voor Sauron de Ring te bemachtigen. Om hen te ontwijken trekken ze door het Oude Woud, waar ze het mysterieuze personage Tom Bombadil ontmoeten. Hun pad leidt ook over de onherbergzame Grafheuvels. In Breeg aangekomen blijkt dat Gandalf er niet is. Hij heeft echter een brief bij de waard van "de Steigerende Pony" (the Prancing Pony) achtergelaten. Helaas was deze waard, Gersteman Boterbloem, vergeten de brief te bezorgen in Hobbitstee. In de brief stond dat Frodo eerder moest vertrekken omdat Gandalf gehoord had dat de Nazgûl waren uitgereden. Geholpen door de Doler Aragorn (strider) brengt Frodo de Ring naar zijn reisdoel, de Elfenstad Rivendel. Hier gaat het verhaal verder.
    Dit is een story over de elf April uit rivendel. Legolas arriveert voor de raad van de ring. April word verliefd zoals ze een lange tijd niet meer geweest is. De ring moet vernietigd worden en Legolas gaat mee. Wat doet April. Gehoorzaamt ze haar vader Elrond door te blijven en mee te gaan naar het land van onsterfelijke. Of gaat ze toch mee en doorstaat ze duistere gevaren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik hoop dat je van onbekende personen houdt?



    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb stand alones.
    Read if ya like?


    26 - 02 - '16

    ik heb you belong with me
    en Aquila heeft natuurgebonden

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    \

    "Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet." -Chloe Katherine Night

    Ik raad je het verhaal van Eastwick aan. Hij is fantastisch. :9~


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Thousand Miles


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jij leest mijn story al als het goed is. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Not my Body


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Misschien vind je deze wel leuk:

    http://www.quizlet.nl/stories/67757/words-will-be-just-words-harry-styles/


    Live like there's no tomorrow, but dream as if you'll live forever.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro