• Plaats 'm hier!
    Sorry haha, maar ik hou niet zo van jdb, maar als het goed is wul ik het wel overwegen (: Hetzelfde geldt voor HP, TH, Twillight enz.

    Oja en als je mijn story wil lezen? $: 'Hero of war' (het lukt me niet om dat in een link te krijgen, sorry) Het is een verhaal over een soldaat in een oorlog.
    xx

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:16 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Misschien vind je deze 2 story's iets?:


    Onbekende personen - Drama, Romantiek
    Klikje voor de story

    &


    Justin Bieber - Komedie, Drama, Romantiek
    Klikje voor de story


    Burn after reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all



    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:21 ]


    LifeLaughLove <3

    Maybe you like it (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:57 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.

    tis hp, maar maybe wil je het een kans geven...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Can't live without you anymore || Ft. Niall Horan


    Love is Love,
    Love is you,
    I Love Love,
    so I Love you.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    intresse in Harry Potter mischien?

    zo ja hier is de link , de story start op maandag 28 november 2011


    http://www.quizlet.nl/stories/68766/cause-therell-be-no-sunlight-if-i-lose-you-baby--draco-malfoy-kota-tatsumi-harry-potter/


    (H)


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Ik weet niet of je One Direction leest,

    KLIK.

    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?

    Based on The Hunger Games.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:23 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    Soundtrack
    Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    All my life I've been good but now,
    I'm thinking what the hell?


    #One Direction.
    #Dutch.
    #©NJH & ©NouisPayne.
    #Soundtrack.
    #start: Januari
    #Louis Tomlinson & Harry Styles.



    What the hell - One Direction.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    I protect my child ft. Harry E. Styles


    Proloog

    Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15. En verkracht.


    I think there is real love, but not everyone will find it.