• Plaats 'm hier!
    Sorry haha, maar ik hou niet zo van jdb, maar als het goed is wul ik het wel overwegen (: Hetzelfde geldt voor HP, TH, Twillight enz.

    Oja en als je mijn story wil lezen? $: 'Hero of war' (het lukt me niet om dat in een link te krijgen, sorry) Het is een verhaal over een soldaat in een oorlog.
    xx

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:16 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star


    Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.




    Afbeelding aanklikbaar.

    Ik weet niet of dit iets is wat je graag leest, maargoed (: xxx.


    LEGGO!


''Nothing ventured, nothing gained,'' is wat hij tegen haar zei. Opgeven, nee dat zou hij niet, maar hij had geen idee wat het voor hem en haar zou betekenen. Ze wilde niet toegeven, haar vooroordelen bleven, maar hij gaf niet op. ''Well, you’re just a douchebag with a capital D,'' is wat ze terug antwoordde.
PREJUDICE


______________________________________
© Riverfire productions.
Starts February 14th.


Klik hieeeeeeer!


Just keep your head up. Stick on the ice.

ik heb wel een twilight story. ik ben er net mee begonnen, ik ben bezig met de stukjes uit te typen.
ik weet niet of het wat voor je is. kijk maar even op mijn profiel.


When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


The never ended.


Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


-Onbekende personen.
-Horror/thriller.


The girl with no choice. |DM|


sometimes your heart knows things, your mind can not explain.


-Harry potter related.
-niet volgens de verhalenlijn.

Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Thirty days in the dark. ||Niall Horan
based on Thirty days of night.
Clio McAddams woont in het koude Alaska, waar het eens per jaar dertig dagen donker is. Alle voorgaande jaren is dat goed gegaan, maar dit jaar lijkt het alsof er wel eens problemen zouden kunnen optreden. Dan gaat het met name over het bestaan van vampiers. Die problemen lijken allemaal onzin, vindt Clio, maar die gedachte veranderd als een rustige avond totaal word verstoord. Een handvol bewoners uit hetzelfde appartementencomplex weet te ontkomen en worden ondergebracht in de schuilkelders, waar ze het de aankomende dertig dagen moeten uithouden. Waar niet zo veel eten is. Als het eten dan toch uiteindelijk op raakt, zal er iemand naar boven moeten gaan om het te gaan zoeken. Dan word bekend wie er naar boven moet, het is Clio's buurjongen en geheime liefde, Niall Horan.



"They are in danger and he's going to do everything in his power to keep her safe."

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 11:42 ]


If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

Zou het echt superleuk vinden als je mijn storie leest:
http://www.quizlet.nl/stories/68531/the-second-change/

heb trouwens ook nog een jbstorie, moet je ff op me profiel kijkn

Lees Princess Lily!
fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

http://www.quizlet.nl/stories/74160/the-story-of-jessica-mae-campbell/

Lees het en ervaar zelf waar het verhaal over gaat!


Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

http://www.quizlet.nl/stories/74763/behind-the-mask-dm/

Behind my smile is a hurting heart.
Behind my laugh, I'm falling apart.
Look closely at me and you will see,
I'm not the girl I appear to be.



You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


Keep your head up, keep your heart strong

Twilight fanfic, maar hij is echt wel goed ;)
Het gaat gewoon niet echt zo erg over vampieren enzo :)

Renesmee ontdekt dat ze gevoelens krijgt voor haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?
En vooral, wat als net als alles perfect lijkt, een oude bekende opdaagt en Jacob verdwijnt.
Zal ze ooit haar beste vriend en grote liefde terug zien?



KLIKKEN!


Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

Morning dew • One Direction.

"With freedom, books, flowers and the moon. Who wouldn't be happy?' • Oscar Wilde.



I thought I saw a girl, brought to life. She was warm, she came around like she was dignified. She showed me how it was to cry, you couldn't be that girl I adore. Because, you don't seem to know... seem to care what your heart is for.
My illusion never changed into something real, and this night I'm wide awake and I see the perfect sky is torn. And you're a little late, can't save me for something you did.
I'm already torn.



"Why are you unhappy?" "Because I'm unhappy."
"You're wishing that you had never met me, don't you?"
"I like being alone. At least I convince myself that I'm better off that way."
"You call me stupid? I fake a smile everyday, and you believe in it.



And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

*Nederlands verteld
*Engels gesproken
*elke dag minstens 1 deeltje
*One Direction bestaat

maybe you like it! (:


~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


LEVEN
http://www.quizlet.nl/stories/79800/leven/


Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.


I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

Bucket List •

Flora Sycamore woont in het mooie Engeland, in een kustgebied 100 km van New Castle met haar vader en hond, Barny. Flora is al 21 als ze hoort dat het vader ongeneeslijk ziek is en dood zal gaan. De dood komt met rasse schreden dichterbij met dit nieuws en Flora en haar vader werken een bucket list af.
Ze besluiten hun huis te verkopen en rond te trekken over de wereld, en het eerste punt te bezoeken: Zwisterland.



[url]
http://www.quizlet.nl/stories/81692/bucket-list-/
[/url]


"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife