• Plaats 'm hier!
    Sorry haha, maar ik hou niet zo van jdb, maar als het goed is wul ik het wel overwegen (: Hetzelfde geldt voor HP, TH, Twillight enz.

    Oja en als je mijn story wil lezen? $: 'Hero of war' (het lukt me niet om dat in een link te krijgen, sorry) Het is een verhaal over een soldaat in een oorlog.
    xx

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 22:16 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Toevallig , ik heb ook een soort oorlogsverhaal :3
    ik ga de jouwe ook eens lezen

    *onbekende personen
    *Pas begonnen
    *ik update veel als ik gemotiveerd ben :3
    *Drama, actie met een vleugje romantiek :3


    And I hope.. we'll meet again..

    The truth - Hogwarts


    Keep your head up, keep your heart strong

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hi,

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04






    stukje uit proloog:

    Harry Pov
    1 februari
    Ik werd gewekt door het geluid van een anders afgrijselijke wekker, maar vandaag had Louis er blijkbaar een ander geluidje opgezet. Het was dan ook een speciale dag, alleszins voor mij: Eindelijk sterke drank drinken! Ik wreef mijn ogen nog eens goed uit en toen pas zag ik dat Lou de hele kamer, waarschijnlijk het hele appartement versierd had. Ik smeet de deken van me af en liep naar de badkamer. Oh nee, ook die had hij helemaal versierd, er hing zelfs een handdoek, met in koeien van letters 18 op geschreven, over de radiator. Nadat ik de douche ontruimd had, kroop ik erin en liet het warme water over m'n lichaam stromen. Na een kwartiertje was ik wakker genoeg en droogde me af. Ik trok snel wat aan en liep de badkamer uit op weg naar de woonkamer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het verhaal is gebaseerd op de titanic.
    Over de ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Fight For It - One Direction

    ,
    Ruby (18) is een meisje met ontzettend rijke ouders. Van haar ouders moet ze heel netjes zijn. In de klas is ze stil en zegt bijna niks. Haar moeder heeft haar eigen balletstudio en Ruby, moet daar verplicht heen. wat ze natuurlijk vreselijk vindt. Ruby wil boxen. Op School wordt ze dan ook wel gezien als het saaie rijkeluiskindje, dat alles doet wat haar ouders haar opdragen. Bij haar in de klas zitten de jongens van One Direction, superberoemd. Van haar ouders mag Ruby niet met hun omgaan.
    Niet dat ze dat wil, ze heeft geen vrienden, alleen maar mensen die haar geld willen. en daar hebben haar ouders geen zin in.
    Ruby heeft nog nooit een echte vriendin gehad, ze reageert al haar woede af bij boxen.


    Writer: LostMyMind
    Co-Writers: WereLikeNana & xClouds


    nothing is true, everything is permitted.