• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Rickjuh schreef:
    Nu weer on-topic, anders zal ik even een paar topics opzoeken waarin een paar van jullie je liefde beschrijven..

    Veel succes met zoeken. Alle topics die ik heb gemaakt daarover zijn van enkele maanden terug en daar vervloek ik mezelf voor omdat ik zo dom was *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    -Springt er even tussen- Dat hoer is vanuit je eigen gedachtes opgedoken wnat dat staat er niet :Y)

    Geachte seviepevietostie, ik heb het woord hoer ook tussen aanhalingstekens. want ik had geen zin om dat allemaal over te schrijven. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Jackal schreef:
    (...)
    Af en toe lijkt het alsof Hale het intelligentie-niveau heeft van een aardappel. Even eerlijk. Ook lijkt het vaak alsof ze opschept over alles en veel overdrijft, alsof zij een perfect leven heeft. Hier weer: 'Met mijn roze Chanel hakjes'. Puke puke puke. Dat irriteert mensen gewoon. Haar topics gaan altijd over haar perfecte leventje.


    Je zegt nu dat het mensen irriteert. Waaaarom reageren die mensen er dan überhaupt nog op? Laat haar topics dan met rust, maar goed, dat is mijn mening. Ik snap ook dat jullie je misschien eraan irriteren. (:


    To infinity and beyond •

    Jackal schreef:
    (...)
    Ze dumpte haar vriendje voor een internetliefde omdat die lieve woordjes tegen haar zei. En toen dumpte ze de internetliefde voor die 'Mike', omdat Mike lieve woordjes zei. Niet makkelijk? You kidding me?

    oke dat van die lieve woordjes wist ik niet. en die internetliefde ook niet. :W


    Life is a beautiful struggle

    On-topic


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    oke dat van die lieve woordjes wist ik niet. en die internetliefde ook niet. :W

    Keep your mouth shut when you don't know all the details -insert qq poppetje van de goldmembers-

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    Geachte seviepevietostie, ik heb het woord hoer ook tussen aanhalingstekens. want ik had geen zin om dat allemaal over te schrijven. (krul)

    Liefst JellaPellaAcapella, maar dat woordje komt alsnog vanuit jouw eigen gedachtes, bewust of onbewust het maakt niet uit, maar bij deze als je aan Hale denkt verschijnt dus het woordje 'hoer'. (Niet dat ik je ongelijk geef... (krul))


    Let it come and let it be

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    oke dat van die lieve woordjes wist ik niet. en die internetliefde ook niet. :W

    ik ook niet. maar dat moet ze zelf weten. t zijn haar keuzes


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgende krijgt een waarschuwing :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    niemand durft nu nog te reageren :'D
    anyway, ik heb in een reactie daarop gezet wat ik ervan vond :]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Keep your mouth shut when you don't know all the details -insert qq poppetje van de goldmembers-

    niemand weet de echte details, alleen zij zelf, dus eigenlijk moeten we nu gewoon allemaal kappen met deze discussie want hier komt toch geen eind aan, en nu stap ik uit dit topic want ik word er gek van. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben zoo blij voor je Hale, hopelijk blijven jullie lang, lang, lang bij elkaar. :W

    Zo beter Rickje?:'D


    Let it come and let it be

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    niemand weet de echte details, alleen zij zelf, dus eigenlijk moeten we nu gewoon allemaal kappen met deze discussie want hier komt toch geen eind aan, en nu stap ik uit dit topic want ik word er gek van. (cat)

    (doeg)

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    niemand weet de echte details, alleen zij zelf, dus eigenlijk moeten we nu gewoon allemaal kappen met deze discussie want hier komt toch geen eind aan, en nu stap ik uit dit topic want ik word er gek van. (cat)

    Op die manier kun je nóóit meer reageren in een topic *O*


    Let it come and let it be

    Jackal schreef:
    (...)
    Toch heeft ze een punt. Hale is nog jong, en springt na een maand in een relatie te hebben gezeten al naakt een badkuip in met haar vriendje. Dit is zeker niet gemeen. Het is realiteit.


    Wie zegt dat we naakt waren?.