• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    haha ik vind jou reactie grappig.
    Als ze na 2 weken haar lichaam al helemaal toont aan een jongen, denk je dan niet dat die jongen denkt van ooh nu kan ik wel verder gaan ?
    (sommige) jongens zijn fucked up hoor



    dus als ik zeg ik slaap regelmatg bij me beste vriend neuk ik er ook gelijk op los?
    Jij heb je verstand in je reet zitten.


    Some angels have no wings.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze had hiervoor ook al een relatie met die jongen, je oordeelt te snel. (bloos)

    Ja, dat een week uit ging om vervolgens met iemand van het internet te nemen ..
    ja sorry hoor maar vind je het gek dat mensen zo reageren?


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta schreef:
    (...)
    Ja, dat een week uit ging om vervolgens met iemand van het internet te nemen ..
    ja sorry hoor maar vind je het gek dat mensen zo reageren?


    Ja, ze kunnen haar ook lekker laten en beseffen dat ze toch niet luisterd en haar zelf tegen de muur te laten lopen.


    Your make-up is terrible

    Louisaaa schreef:
    (...)


    dus als ik zeg ik slaap regelmatg bij me beste vriend neuk ik er ook gelijk op los?
    Jij heb je verstand in je reet zitten.

    Dat zeg ik helemaal niet,snap ook niet waarom jij jezelf er bij in betrekt?
    En nee hoor, dat heb ik niet, want ik geef me niet zo snel bloot aan een jongen(bloos)


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, ze kunnen haar ook lekker laten en beseffen dat ze toch niet luisterd en haar zelf tegen de muur te laten lopen.

    Sja maybe your right, maar dat neem het niet af dat het irritant is, maar als ze er gelukkig van word..


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta schreef:
    (...)
    Sja maybe your right, maar dat neem het niet af dat het irritant is, maar als ze er gelukkig van word..


    Ze is naief en ze blijft naief, dat is soms behoorlijk irritant ja, maar ik heb besloten dat ik mijn energie niet wil verspillen aan zulke ergenissen. Ik denk dat de rest dat ook beter kan doen.


    Your make-up is terrible

    *Kuch* On-topic.. of is dat weer teveel gevraagd :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    *Kuch* On-topic.. of is dat weer teveel gevraagd :W

    sorry:W


    I solemny swear i am up to no good

    Wat is er mis met na 2 maand samen om dan samen in bad te gaan. Ik zie dat probleem niet zo :'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 10:55 ]


    -

    Saybia schreef:
    *Kuch* On-topic.. of is dat weer teveel gevraagd :W

    Je eist wel veel van ons Nynkie :W


    Let it come and let it be

    Ach, laat haar maar. Ze doet toch wat ze wil, daar kunnen wij niks aan veranderen. :W
    Maar iemand de liefde van je leven noemen, vind ik dom. Anyway, ik zal me nooit zo onderdanig opstellen ten opzichte van een man.
    En als ik ooit een man zou krijgen, dan zou ik hem waarschijnlijk veel te veel domineren. Geen relaties voor mij! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Je eist wel veel van ons Nynkie :W

    Blijkbaar wel, ja :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    (...)
    Blijkbaar wel, ja :')

    Net zoals die wegen in jouw dorp! (bat)
    Hoe durf je zulke smalle wegen te plaatsen?
    Pffft.
    Offtopic, maar wel belangrijk!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het verhaal een beetje aangedikt en je legt teveel nadruk op merken, zoals Chanel en BB. Maar als jij dat wilt, prima. (:
    Over dat iemand de ware noemen.. Nou, als Hale dat gevoel heeft, mag ze dat natuurlijk uiten. Het is niet aan ons om dat te beoordelen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Casual schreef:
    Was dat niet je broer? (cat)


    Nigel is mijn broer.