• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Hale schreef:
    (...)

    Nigel is mijn broer.


    O, oke. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DavidGuetta schreef:
    en zoals verwacht duik jij natuurlijk na nog geen 2 weken met iemand het bad in, en het zou me ook niet verbazen als je met hem het bed in duikt.
    Echt ik irriteer me zo mateloos aan jou, echt waar , waar heb jij je verstand zitten? in je reet ofniet?

    Ik vind het niet gek als jongens snel op je afkomen, aangezien je toch zo'n makkelijk prooi bent om mee naar bed te gaan

    oke. dit. is. gewoon. gemeen. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    oke. dit. is. gewoon. gemeen. (cat)

    Toch heeft ze een punt. Hale is nog jong, en springt na een maand in een relatie te hebben gezeten al naakt een badkuip in met haar vriendje. Dit is zeker niet gemeen. Het is realiteit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Toch heeft ze een punt. Hale is nog jong, en springt na een maand in een relatie te hebben gezeten al naakt een badkuip in met haar vriendje. Dit is zeker niet gemeen. Het is realiteit.

    maar dat zegt nog niet dat ze een makkelijk prooi is? en een 'hoer' (cat)


    Life is a beautiful struggle

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    maar dat zegt nog niet dat ze een makkelijk prooi is? en een 'hoer' (cat)

    -Springt er even tussen- Dat hoer is vanuit je eigen gedachtes opgedoken wnat dat staat er niet :Y)


    Let it come and let it be

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    maar dat zegt nog niet dat ze een makkelijk prooi is? en een 'hoer' (cat)

    Ze dumpte haar vriendje voor een internetliefde omdat die lieve woordjes tegen haar zei. En toen dumpte ze de internetliefde voor die 'Mike', omdat Mike lieve woordjes zei. Niet makkelijk? You kidding me?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    maar dat zegt nog niet dat ze een makkelijk prooi is? en een 'hoer' (cat)


    Bwah, moeilijk is ze dan toch zeker niet. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tsja, als jij hier nou gelukkig van wordt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Zijn we nog steeds bezig met deze discussie. :W?


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    Zijn we nog steeds bezig met deze discussie. :W?

    Gewoon lezen dan zie je vanzlf dat het best grappig is (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Gewoon lezen dan zie je vanzlf dat het best grappig is (cat)


    Sommige reacties zijn grappig, maarja, ik vind het nogal beledigend voor Hale. :W


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Sommige reacties zijn grappig, maarja, ik vind het nogal beledigend voor Hale. :W

    Daar lig ik niet wakker van :W


    Let it come and let it be

    Nu weer on-topic, anders zal ik even een paar topics opzoeken waarin een paar van jullie je liefde beschrijven..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Gregory schreef:
    (...)

    Sommige reacties zijn grappig, maarja, ik vind het nogal beledigend voor Hale. :W

    Af en toe lijkt het alsof Hale het intelligentie-niveau heeft van een aardappel. Even eerlijk. Ook lijkt het vaak alsof ze opschept over alles en veel overdrijft, alsof zij een perfect leven heeft. Hier weer: 'Met mijn roze Chanel hakjes'. Puke puke puke. Dat irriteert mensen gewoon. Haar topics gaan altijd over haar perfecte leventje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oh god. ik heb niet alles gelezen maar t gaat er weer om dat Hale wordt afgekraakt om de dingen die ze doet in dr leven zeker? laat haar toch lekker met rust. echt zielig zijn de mensen die haar altijd pakken om ieder klein dingetje. stelletje mierenneukers.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.