• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Wat is Q weer volwassen bezig. --' ('nd guys, dat was ook een mening en aangezien jullie hier aan het pleiten zijn voor vrijheid van meningsuiting stel ik voor dat je hier nu niet direct commentaar op hebt :Y))

    Nu aangezien ik mijn eerdere reactie niet meer terug vind zet ik hier maar een nieuwe neer. Ik vind het echt leuk voor je dat je,je vriend zo graag ziet. En ik veronderstel dat het stukje dat jij geschreven best goed zal zijn maar ik ga het nu niet lezen want mijn hoofd door vreselijk veel pijn. Anyways, echt lief dat je, je vriend zo graag ziet en (hopelijk) ook omgekeerd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mike en ik kennen elkaar al jaren. Voor dat we wat kregen is er een jarenlange vriendschap aan vooraf gegaan. Ik ken die jongen door en door en hij mij ook. Daarom kan ik hem mijn ware liefde noemen.

    Oke, ik wou dit keer geen mening geven omdat hij toch niet zo positief zou zijn. Maar nu moet ik toch even reageren vanwege het ware liefde ding.
    Ik heb nu 4 maanden met Nikki en ik kan toch (vanuit mijn POV) zeggen dat zij mijn ware is. Ze hoeft maar iets kleins te doen en ik voel me doodsgelukkig, ik huil in haar armen omdat ik nog steeds niet kan begrijpen dat ik haar heb en, zo te zien, verdien. Ik denk dat een paar van jullie (of de meesten) zullen zeggen dat 4 maanden te kort is, maar het gaat om het gevoel dat je bij die persoon hebt.
    En dan nog iets, over het bad. Als zij naar 2 weken (?) met hem in bad stapt moet ze dat toch lekker doen? Het is haar eigen keus en ze zal zelf wel kunnen bepalen of ze dat wil of niet.
    Ik mag Hale niet, dat klopt. Maar hoe jullie je nu gedragen vind ik echt erg (cat)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 9:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Oke, ik wou dit keer geen mening geven omdat hij toch niet zo positief zou zijn. Maar nu moet ik toch even reageren vanwege het ware liefde ding.
    Ik heb nu 4 maand met Nikki en ik kan toch (vanuit mijn POV) zeggen dat zij mijn ware is. Ze hoeft maar iets kleins te doen en ik voel me doodsgelukkig, ik huil in haar armen omdat ik nog steeds niet kan begrijpen dat ik haar heb en, zo te zien, verdien. Ik denk dat een paar van jullie (of de meesten) zullen zeggen dat 4 maand te kort is, maar het gaat om het gevoel dat je bij die persoon hebt.
    En dan nog iets, over het bad. Als zij naar 2 weken (?) met hem in bad stapt moet ze dat toch lekker doen? Het is haar eigen keus en ze zal zelf wel kunnen bepalen of ze dat wil of niet.
    Ik mag Hale niet, dat klopt. Maar hoe jullie je nu gedragen vind ik echt erg (cat)


    Juist, dat heb ik ook met mijn vriend. Verander de namen, 4 in 10 maanden en dan heb je mijn mening. Ik mag Hale ook niet, maar als zij het wil doen met iedere jongen die zich aanbiedt, dan doet ze dat lekker. ÍK zal geen voorbeeld aan haar nemen. Twee weken is wel heel kort.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Daar gaan we weer. :(


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Daar gaan we weer. :(


    Tsja, ik vind het echt knap dat ze nú al weet dat die Mike haar grote liefde is en ik vind het toch wel apart dat ze er na twee weken mee in bad stapt... Brr, moet er niet aan denken! Dadenlijk maakt die knul misbruik van haar, en bedenk je eens hoe haar andere ex zich nu voelt... Arm joch. She breaks hearts as if they're porcelain!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga mijn mening ook zeggen. Mijn mening staat los van het feit dat het Hale is.
    Nou ik vind dat je niet kunt zeggen dat je de ware hebt. Maar ik vind dat je dat eigenlijk nooit kan zeggen. Ik ken zoveel mensen die zeiden: 'Dat is de ware.' En na negen jaar een relatie te hebben gaat het uit.
    Over het in bad gaan. Ik vind 15 een beetje jonge, maar dat is mijn mening. En ik vind het nogal raar. Want ik vind het een beetje op een knipper licht relatie lijken. Want eerst had Hale met Mike. Toen ging het uit en dat had een reden, anders was het niet uit gegaan. Daarna kreeg ze met iemand die ze van internet kende en nog nooit had gezien volgens mij. En opeens had ze weer met Mike.
    Nouja, nevermind.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry. Ik kreeg kotsneigingen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Weetje je kan iemand niet na 2 maanden de ware noemen. Maar voor de rest kunnen mensen hier ook overdrijven vind ik.


    Some angels have no wings.

    Overdrijf niet zo zeg. (cat) Iedereen overdrijft hier, inclusief Hale. Maar mensen, als zij hem de ware wilt noemen en met hem in bad stapt en wilt ontkennen dat ze seks hebben, laat je haar toch lekker? Ze komt er vanzelf wel achter als hij ineens niet de ware is en omdat jullie het zeggen zal ze niet bedenken dat hij het misschien niet is, want ze is verliefd. Laat mensen lekker verliefd zijn.


    Your make-up is terrible

    en zoals verwacht duik jij natuurlijk na nog geen 2 weken met iemand het bad in, en het zou me ook niet verbazen als je met hem het bed in duikt.
    Echt ik irriteer me zo mateloos aan jou, echt waar , waar heb jij je verstand zitten? in je reet ofniet?

    Ik vind het niet gek als jongens snel op je afkomen, aangezien je toch zo'n makkelijk prooi bent om mee naar bed te gaan

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 10:18 ]


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta zei op 17 nov 2011 - 10:17:

    en zoals verwacht duik jij natuurlijk na nog geen 2 weken met iemand het bad in, en het zou me ook niet verbazen als je met hem het bed in duikt.
    Echt ik irriteer me zo mateloos aan jou, echt waar , waar heb jij je verstand zitten? in je reet ofniet?

    Ik vind het niet gek als jongens snel op je afkomen, aangezien je toch zo'n makkelijk prooi bent om mee naar bed te gaan



    Serieus dit slaat gewoon nergens op. Ze is geen hoer, het feit dat ze met hem in bad ligt betekend niet dat ze er op lost neukt. of wel dan?


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Serieus dit slaat gewoon nergens op. Ze is geen hoer, het feit dat ze met hem in bad ligt betekend niet dat ze er op lost neukt. of wel dan?

    haha ik vind jou reactie grappig.
    Als ze na 2 weken haar lichaam al helemaal toont aan een jongen, denk je dan niet dat die jongen denkt van ooh nu kan ik wel verder gaan ?
    (sommige) jongens zijn fucked up hoor ;)


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta schreef:
    (...)
    haha ik vind jou reactie grappig.
    Als ze na 2 weken haar lichaam al helemaal toont aan een jongen, denk je dan niet dat die jongen denkt van ooh nu kan ik wel verder gaan ?
    (sommige) jongens zijn fucked up hoor ;)


    Ze had hiervoor ook al een relatie met die jongen, je oordeelt te snel. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Was dat niet je broer? (cat)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 10:29 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.