• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Hale schreef:
    (...)

    Wie zegt dat we naakt waren?.


    Niet om gemeen te zijn, maar als je met iemand in bad gaat ben je meestal naakt en betekent dat ook meestal seks.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Niet om gemeen te zijn, maar als je met iemand in bad gaat ben je meestal naakt en betekent dat ook meestal seks.


    Daar ben ik het niet mee eens. (bloos)
    Ik ga ook wel met mijn vriend in bad, naakt. Romantisch, met kaarsjes en wijn. Maar dat betekent lang niet altijd seks. Bijna nooit eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Hale schreef:
    (...)

    Wie zegt dat we naakt waren?.

    Je gaat toch niet beweren dat je in bikini in bad gaat met je vriendje? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jackal schreef:
    (...)
    Ze dumpte haar vriendje voor een internetliefde omdat die lieve woordjes tegen haar zei. En toen dumpte ze de internetliefde voor die 'Mike', omdat Mike lieve woordjes zei. Niet makkelijk? You kidding me?


    SHUT UP!

    Zo is het niet gegaan. De enige die weten hoe het werkelijk is gegaan zijn ik stephen en Mike,

    Tempesta schreef:
    (...)
    Je gaat toch niet beweren dat je in bikini in bad gaat met je vriendje? (cat)


    Dat zou toch kunnen :W


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. (bloos)
    Ik ga ook wel met mijn vriend in bad, naakt. Romantisch, met kaarsjes en wijn. Maar dat betekent lang niet altijd seks. Bijna nooit eigenlijk.
    Het lijkt me überhaupt niet erg comfortabel in bad...


    Life is hard and then we die

    Hale schreef:
    (...)

    SHUT UP!

    Zo is het niet gegaan. De enige die weten hoe het werkelijk is gegaan zijn ik stephen en Mike,

    Als je dat niet duidelijk uitlegt kun je niet van ons verlangen dat we je begrijpen (bloos)


    Let it come and let it be

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het lijkt me überhaupt niet erg comfortabel in bad...


    Nee haha. Al dat water, glij je uit, water klotst over de rand. No thanks.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het lijkt me überhaupt niet erg comfortabel in bad...

    Mij lijkt het eerder krap, maar dat zal wel aan mij liggen en het bad wat wij vroger hadden :'D


    Let it come and let it be

    wat ik me afvraag, heeft één van jullie wel eens écht gepraat met Hale? haar geprobeerd te leren kennen?
    mensen doen ook wel eens kut tegen mij terwijl ze me niet eens kennen terwijl we mischien wel hartstikke goed met elkaar op kunnen schieten. mischien dat jullie dat niet meemaken, maar als je een persoon geen kans geeft.. tja. jullie oordelen nu op de dingen die ze heeft gedaan maar niet hoe ze is als je met haar praat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Troll schreef:
    (...)

    Dat zou toch kunnen :W

    Ja, het kan. Maar aan de manier waarop ze er over schrijft klinkt het gewoon niet zo... Ja, nu beginnen jullie weer dat ik er niet bij was, maar geef toe dat dit vreemd zou zijn?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    DEXTRO schreef:
    wat ik me afvraag, heeft één van jullie wel eens écht gepraat met Hale? haar geprobeerd te leren kennen?
    mensen doen ook wel eens kut tegen mij terwijl ze me niet eens kennen terwijl we mischien wel hartstikke goed met elkaar op kunnen schieten. mischien dat jullie dat niet meemaken, maar als je een persoon geen kans geeft.. tja. jullie oordelen nu op de dingen die ze heeft gedaan maar niet hoe ze is als je met haar praat.



    Ja.


    Your make-up is terrible