• Hier een nieuw topic na mijn ongelooflijk interessante 300ste bericht in het vorige.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.



    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday - op nanowrimo.org
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin - op nanowrimo.org
    Austen - op nanowrimo.org
    Brielle
    Bronte - op nanowrimo.org - 24 november
    Buddy
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice - op nanowrimo.org - 14 november
    Godess
    Hel - op nanowrimo.org - 15 november
    Joyable - op nanowrimo.org - 17 november
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno -op nanowrimo.org - 23 november
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Sid
    Sjenkie - op nanowrimo.org
    Snatcher - 30 november
    Square - op nanowrimo.org - 30 november
    Starkiller
    Tempesta
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik heb me 21 november nog ingeschreven voor Young NaNo, want ik wilde eindelijk eens verder schrijven aan mijn verhaal. 50K was teveel voor de laatste dagen, dus mijn goal is nu 10k.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:37 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hmpf. Bij mijn statistieken staat dat ik nog 2495 woorden per dag moet schrijven om de 50k te halen, maar ik moet nog bijna 18000 woorden en heb nog zes dagen, vandaag meegeteld. Het zijn dus eerder 3000 woorden per dag. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Lukt dat vandaag nog? *O*

    Aangezien ik moest afsluiten niet. Maar er zal 24 November achter mijn naam staanè*O*


    Ex astris, sciencia

    Square schreef:
    Hmpf. Bij mijn statistieken staat dat ik nog 2495 woorden per dag moet schrijven om de 50k te halen, maar ik moet nog bijna 18000 woorden en heb nog zes dagen, vandaag meegeteld. Het zijn dus eerder 3000 woorden per dag. (no_chears)
    Mijn gemiddelde lag boven de 3K per dag. Als ik het kan, moet jij het ook kunnen.
    Kan je niet een dag inplannen waarop je niets anders gaat doen dan schrijven? Ik heb een dag bijna 10K geschreven. Morgen is het vrijdag, ik weet niet of je een naschoolse activiteit hebt, maar huiswerk hoeft vast nog niet. Dus vanaf het moment dat je thuiskomt, moet je je dan alleen maar op schrijven richten.
    Vrijdag is maar een voorbeeld, andere dag kan natuurlijk ook.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    @Oppugno Gefeliciteeeerd! :'D :'D :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    @Oppugno Gefeliciteeeerd! :'D :'D :'D

    Thanks! =]

    Haha lol, ik heb nu echt zeeën van tijd. Bronte, is het jou al gelukt?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Thanks! =]

    Haha lol, ik heb nu echt zeeën van tijd. Bronte, is het jou al gelukt?

    Nee, ben nu pas opnieuw kunnen beginnen met schrijven.


    Ex astris, sciencia

    WAAROM MOEST HET NOU NOVEMBER ZIJN
    Ik heb deze maand gewoon geen tijd gehad, veel toesten, computers die faalde en inspiratie dippen, WAAROM NOVEMBER?
    Feestjes, visites, huiswerk, strafwerk, films, andere verhalen etc.
    Ik zit nog steeds op 16000 nogwat.... :(
    Maarjah, ik ga het nog niet opgeven, alleen accepteer ik het dat ik het niet af zal krijgen


    Ordo ab Chao

    Ik kan niet geloven dat ik dit kan posten, 50058 woorden! ik heb het gehaald! (bloos)*O*


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik dit kan posten, 50058 woorden! ik heb het gehaald! (bloos)*O*


    Gefeliciteerd, goedzo! :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien doe ik volgend jaar wel eens mee, maar ik heb echt heel weinig tijd om te schrijven, helaas.

    Maar even tussendoor, 50.000 woorden voor een story vind ik best wel weinig, ik heb een verhaal dat nog maar 5 hoofdstukken heeft en aan nog helemaal niet ver is en nu al boven de 26.000 woorden heeft. En als je dan bijvoorbeeld 25 hoofdstukken op die manier schrijft, wat wel gemiddeld is voor een boek, kom je daar toch wel ruim overheen. Maar misschien schrijf ik gewoon veel te uitgebreid (krul)

    Maar gefeliciteerd voor degenen die het hebben gehaald en nog succes aan degenen die nog even moeten doorbikkelen! (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 23:16 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Bronte schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik dit kan posten, 50058 woorden! ik heb het gehaald! (bloos)*O*


    Gefeliciteeeerd! :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lancelot schreef:
    Misschien doe ik volgend jaar wel eens mee, maar ik heb echt heel weinig tijd om te schrijven, helaas.

    Maar even tussendoor, 50.000 woorden voor een story vind ik best wel weinig, ik heb een verhaal dat nog maar 5 hoofdstukken heeft en aan nog helemaal niet ver is en nu al boven de 26.000 woorden heeft. En als je dan bijvoorbeeld 25 hoofdstukken op die manier schrijft, wat wel gemiddeld is voor een boek, kom je daar toch wel ruim overheen. Maar misschien schrijf ik gewoon veel te uitgebreid (krul)

    Maar gefeliciteerd voor degenen die het hebben gehaald en nog succes aan degenen die nog even moeten doorbikkelen! (:


    Mijn verhaal is nog lang niet af. Die 50.000 woorden betekenen eigenlijk niets vergeleken met wat er allemaal nog moet komen, lol! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bronte schreef:
    Ik kan niet geloven dat ik dit kan posten, 50058 woorden! ik heb het gehaald! (bloos)*O*

    Yay, gefeliciteerd! Lol, ik check nog gewoon omdat ik dat de vorige 23 dagen ook iedere dag deed, dit topic x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Heeft er iemand de link naar dat ding op DA waar die gignatisch lange karakter/persoonsbeschrijving staat of naar een andere goede karakter/persoonsbeschrijving?


    comfort in c h a o s