• Hier een nieuw topic na mijn ongelooflijk interessante 300ste bericht in het vorige.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.



    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday - op nanowrimo.org
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin - op nanowrimo.org
    Austen - op nanowrimo.org
    Brielle
    Bronte - op nanowrimo.org - 24 november
    Buddy
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice - op nanowrimo.org - 14 november
    Godess
    Hel - op nanowrimo.org - 15 november
    Joyable - op nanowrimo.org - 17 november
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno -op nanowrimo.org - 23 november
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Sid
    Sjenkie - op nanowrimo.org
    Snatcher - 30 november
    Square - op nanowrimo.org - 30 november
    Starkiller
    Tempesta
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oppugno schreef:
    Oh. Mijn. God.
    Ik ben klaar, met 50,132 woorden is mijn story afgelopen O_O
    *staart verdwaasd naar beeldscherm*
    *O**O**O*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    -zit nu ook te dansen achter haar beeldscherm-

    Thanks =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Trouwens, kan iemand ook even heel stoer in het beginbericht bij mijn naam zetten dat ik op 23 november geëindigd bent? Dit is trouwens mijn pro.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    nog zo'n 5K :)


    Ex astris, sciencia

    Oppugno schreef:
    Trouwens, kan iemand ook even heel stoer in het beginbericht bij mijn naam zetten dat ik op 23 november geëindigd bent? Dit is trouwens mijn pro.
    Woeps, even vergeten. Het staat erbij ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Bronte schreef:
    nog zo'n 5K :)

    Je kan het wel! :] Ik ben nu met 50200 woorden pas helemaal tevreden.

    @Eurydice: thanks!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Oh. Mijn. God.
    Ik ben klaar, met 50,132 woorden is mijn story afgelopen O_O
    *staart verdwaasd naar beeldscherm*



    Goedzo! *O*
    En het verhaal is ook net afgelopen? Dat heb je wel heel netjes gedaan. Tweehonderd woorden eerder en je had een probleem gehad. :'D

    Ik zit bijna op 31k, maar ik wil ga minstens 2500 woorden schrijven vandaag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nog 2.959 woorden!


    Ex astris, sciencia

    @Oppugno: Gefeliciteerd! :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Volgend jaar wil ik meedoen... Nu kwam ik er pas halverwege de maand achter.
    Lid geworden van het young writers program en m'n doel op 22.000 gezet. Ik heb nu 17.000. Stom huiswerk:(


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    ik zit vast.
    Ik kan gewoon niet meer schrijven. Ik heb al 3 dagen niet geschreven. Maar ik wil wel schrijven. Iemand ideeen hoe ik mezelf kan laten schrijven?


    We're all dancing to the same sad song.

    Bronte schreef:
    nog 2.959 woorden!


    Lukt dat vandaag nog? *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Episkey schreef:
    ik zit vast.
    Ik kan gewoon niet meer schrijven. Ik heb al 3 dagen niet geschreven. Maar ik wil wel schrijven. Iemand ideeen hoe ik mezelf kan laten schrijven?

    Muziek wil wel eens helpen voor inspi, write or die valt te proberen (google even), je kunt random situaties gaan verzinnen met je karakters erin...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Square schreef:
    (...)


    Goedzo! *O*
    En het verhaal is ook net afgelopen? Dat heb je wel heel netjes gedaan. Tweehonderd woorden eerder en je had een probleem gehad. :'D

    Ik zit bijna op 31k, maar ik wil ga minstens 2500 woorden schrijven vandaag.

    Het gaat je allemaal wel lukken! Ik ben nu geëindigd met 50.200 woorden =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Episkey schreef:
    ik zit vast.
    Ik kan gewoon niet meer schrijven. Ik heb al 3 dagen niet geschreven. Maar ik wil wel schrijven. Iemand ideeen hoe ik mezelf kan laten schrijven?


    Doe iets totaal onverwachts. Als je echt vast zit, betekent dat waarschijnlijk dat je gewoon weinig kunt met de verhaallijn die je nu hebt. Doe iets raars - laat de hoofdpersoon opeens een geheime relatie beginnen met zijn/haar aartsvijand, steek het schoolgebouw in brand of gebruik de befaamde NaNo-ninja's. Of, als je vastbesloten bent niet van je verhaallijn af te wijken, kun je ook nog een stuk overslaan en verder gaan met iets wat je wel kunt schrijven. Je kunt overigens ook wel vasthouden aan je originele plot en toch iets vreemds doen, want dan schrijf je gewoon een scene die los staat van je echte verhaal, om je personages te leren kennen of je vingers los te schudden voor het echte werk.
    Het maakt niet uit wat je doet, als je maar iets typt, hoeveel onzin het ook lijkt. Tel het lekker op bij je wordcount en verwijder niets, hoe verschrikkelijk je het nu ook vindt - dat kun je na november wel doen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan