• Hier een nieuw topic na mijn ongelooflijk interessante 300ste bericht in het vorige.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.



    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday - op nanowrimo.org
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin - op nanowrimo.org
    Austen - op nanowrimo.org
    Brielle
    Bronte - op nanowrimo.org - 24 november
    Buddy
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice - op nanowrimo.org - 14 november
    Godess
    Hel - op nanowrimo.org - 15 november
    Joyable - op nanowrimo.org - 17 november
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno -op nanowrimo.org - 23 november
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Sid
    Sjenkie - op nanowrimo.org
    Snatcher - 30 november
    Square - op nanowrimo.org - 30 november
    Starkiller
    Tempesta
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Joyable schreef:
    Ik krijg geen mails meer van Q. Oke, irritant.
    Heeft iemand daar ook last van? Of is mijn mail aan t crashen? (':

    Neen, bijna niemand krijgt er.


    comfort in c h a o s

    Gisteren lag het internet er de hele tijd uit >.< Gelukkig deed Word het nog wel, ik heb gewoon geschreven en alles :]

    Btw: Words Remaining: 11,722

    Yeah.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 10:55 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    *knarst tanden*
    Ik ben echt de laatste vijf dagen niets geschreven, veel te druk gehad, nu moet ik echt een sprintje nemen


    Ordo ab Chao

    Bam, ik ben ziek, maar heb net toch nog in een halfuurtje 1833 woorden geschreven. Lang leve Write Or Die!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sorry dat ik dit topic onderspam, maar ik wilde toch nog even zeggen dat ik nog maar 9697 woorden hoef. Het aftellen is begonnen :]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:42 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Gisteren lag het internet er de hele tijd uit >.< Gelukkig deed Word het nog wel, ik heb gewoon geschreven en alles :]

    Btw: Words Remaining: 11,722

    Yeah.

    Words remaining: 17,511


    Ex astris, sciencia

    Een reünie metfamilie leden schrijven is toch altijd leuk hé?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Words remaining: 17,511

    Joh, je komt er best wel :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Joh, je komt er best wel :]

    Ik ga er inderdaad raken, ook al moet ik de laatste woorden echt uit me sleuren. Ik ga niet opgeven (bloos)


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Ik ga er inderdaad raken, ook al moet ik de laatste woorden echt uit me sleuren. Ik ga niet opgeven (bloos)

    Yeah, ik ook :] Het wordt nu steeds moeilijk om verder te schrijven, maar ik hoef nog maar 8779 woorden en ga het halen. Anders is alles voor niks geweest >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    15.400
    I'll never make it.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    15.400
    I'll never make it.


    Natuurlijk wel. Ik moet er nog 24.096 en ik ben vastbesloten om dat te halen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet je. Als je denkt dat je het niet gaat redden, moet je niet meteen stoppen. Oké, misschien is het jammer als je de 50K niet haalt, maar als je door gaat haal je misschien nog wel de 30K of de 40K. Dat is toch ook leuk? Het is zonde om te stoppen om te stoppen na meerdere duizenden woorden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Mijn doel voor vandaag gehaald: 33333


    Ex astris, sciencia

    Eurydice schreef:
    Weet je. Als je denkt dat je het niet gaat redden, moet je niet meteen stoppen. Oké, misschien is het jammer als je de 50K niet haalt, maar als je door gaat haal je misschien nog wel de 30K of de 40K. Dat is toch ook leuk? Het is zonde om te stoppen om te stoppen na meerdere duizenden woorden.


    Inderdaad. Dat is precies de reden dat ik niet snap dat zo veel mensen het meteen helemaal opgeven. Het halen van die 50k is maar een bijzaak, waar het echt om draait is dat je eindelijk eens een verhaal neerzet. Als je dan nog 25.000 woorden mist aan het einde van de maand is dat jammer, maar dan heb je toch lekker al net zo veel geschreven en ben je in ieder geval al een eind op weg.
    Niet opgeven, mensen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan