• Hier een nieuw topic na mijn ongelooflijk interessante 300ste bericht in het vorige.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.



    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday - op nanowrimo.org
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin - op nanowrimo.org
    Austen - op nanowrimo.org
    Brielle
    Bronte - op nanowrimo.org - 24 november
    Buddy
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice - op nanowrimo.org - 14 november
    Godess
    Hel - op nanowrimo.org - 15 november
    Joyable - op nanowrimo.org - 17 november
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno -op nanowrimo.org - 23 november
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Sid
    Sjenkie - op nanowrimo.org
    Snatcher - 30 november
    Square - op nanowrimo.org - 30 november
    Starkiller
    Tempesta
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    25k! *O*
    Ik heb vandaag al 3160 woorden geschreven, zonder die van gisteren die in de statistieken verkeerd staan. Nieuw persoonlijk record. :'D


    @ Bronte; Jij loopt ook nog steeds voor, en in het begin was jij juist degene die ongelofelijk veel woorden had geschreven, als ik het me goed herinner. Je kunt het best. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Square,
    I know, maar ik loop echt bijna niet meer voor. Thanks, btw.


    Ex astris, sciencia

    Joyable schreef:
    50.000! Ein-de-lijk! Mijn leven is compleet! :'D
    Awesome awesome awesome!
    FEESTJE BOUWEN(headbang)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Sorry als ik mensen heb ontmoedigd. Negeer me maar gewoon :3 Jullie kunnen het! Niet iedereen heeft evenveel tijd. Ik had nou eenmaal meer tijd, doordat de tentamen weken net over zijn en hierdoor nog geen echt huiswerk heb gehad etc. Doe gewoon je best en ga door op je eigen tempo! Jullie komen er wel! :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Eurydice schreef:
    (...)Awesome awesome awesome!
    FEESTJE BOUWEN(headbang)


    FUCKYEAH! :'D
    America, fuck yeah! America, fuck yeah!


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind het eigenlijk juist leuk om te horen dat mensen het hebben gehaald. Dat bewijst dat het in ieder geval mogelijk is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heeft trouwens nog iemand dat wanneer je schrijft, je de scene zo'n beetje in je hoofd kunt zien?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Heeft trouwens nog iemand dat wanneer je schrijft, je de scene zo'n beetje in je hoofd kunt zien?

    Jup, en ik trek altijd dezelfde gezichten als mijn hoofdpersonen, zijn ze boos dan kijk ik heel chagrijnig, zijn ze blij, dan zit ik met een big smile te typen


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit eraan te denken om mijn verhaal om te gooien, want ik heb een veel beter verhaal idee gekregen! Maar dan moet ik wel opnieuw beginnen met schrijven...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Ik zit eraan te denken om mijn verhaal om te gooien, want ik heb een veel beter verhaal idee gekregen! Maar dan moet ik wel opnieuw beginnen met schrijven...


    Niet doen! Kun je het nieuwe idee niet in het verhaal verwerken waar je mee bezig bent? Desnoods gooi je daarvoor gewoon het hele plot overhoop en zie je wat er van komt. Het is in ieder geval niet handig om nu nog aan een helemaal ander verhaal te beginnen, probeer als het even kan verder te gaan op wat je tot nu toe al hebt geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Niet doen! Kun je het nieuwe idee niet in het verhaal verwerken waar je mee bezig bent? Desnoods gooi je daarvoor gewoon het hele plot overhoop en zie je wat er van komt. Het is in ieder geval niet handig om nu nog aan een helemaal ander verhaal te beginnen, probeer als het even kan verder te gaan op wat je tot nu toe al hebt geschreven.

    Nee, ik kan het er niet in verwerken. Het is echt een heel ander idee namelijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is hier stil vandaag. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar nu ben ik er :'D
    Weekend! :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik denk eraan om ermee te stoppen.


    comfort in c h a o s

    Ik krijg geen mails meer van Q. Oke, irritant.
    Heeft iemand daar ook last van? Of is mijn mail aan t crashen? (':


    And now we're counting down to Phase Zero.