• En dan heb ik het over mijn rapport.
    Ik sta nu al voor 4 vakken een onvoldoende. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer eens een goed rapport te krijgen.
    Maar ik krijg het idee dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn niveau.
    Ik ben nu zo ontzettend bang voor het rapportgesprek met mijn mentor.
    Aah ik voel me echt kut. En dan heb ik ook nog eens 3 toetsen deze week waar ik ook al een heel slecht gevoel bij ga krijgen.
    Fml.

    Godzijdank werken wij niet meer met cijfertjes, maar met o/v-tjes. : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aww. Ik sta ook voor 2 vakken onvoldoende en baal echt dood. :3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Let me play a sad song for you, on the world's smalles violin.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Voiceless schreef:
    Godzijdank werken wij niet meer met cijfertjes, maar met o/v-tjes. : D

    Dat wil ik ook! D:

    Ik sta er ook 4, en dit is mn examenjaar. Het begon zo goed, tot die klote toetsweek.

    Maarja ik ga opgeven, ik laat Scheikunde vallen, dan sta ik er nog maar 3. Frans herkansen, hopen dat dat goed wordt nog 2 en met Wiskunde doen we een simpel PO wat zwaar meetelt dus dan nog wss 1 onvoldoende. Maarja, zo gaat het me niet elke keer lukken..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    Ik sta er ook 4, en dit is mn examenjaar. Het begon zo goed, tot die klote toetsweek.

    Maarja ik ga opgeven, ik laat Scheikunde vallen, dan sta ik er nog maar 3. Frans herkansen, hopen dat dat goed wordt nog 2 en met Wiskunde doen we een simpel PO wat zwaar meetelt dus dan nog wss 1 onvoldoende. Maarja, zo gaat het me niet elke keer lukken..

    Heel veel succes! Ik hoop echt voor je dat het je gaat lukken.

    Jackal schreef:
    Als je Quizlet, het internet, en wat dan ook even achter je laat, de boeken in duikt, en even serieus aan je school bezig gaat (ja, twee uur per dag leren), DAN pas kun je zien of het aan je niveau ligt, want waarschijnlijk ligt het nu aan de laksheid van de hedendaagse student zoals jij. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik begrijp hoe kut je - je nu voelt. Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met mijn inzet. Ík, het bestuurbare deel van mezelf zegt, 'ik ga leren'. Ik buig me over mijn boek heen, maar niets blijft hangen, mijn gedachtes zijn blanco en hoe lang ik ook lees, schrijf, of whateven niets dringt werkelijk door. Op gegevenmoment geef ik het op en haal ik een onvoldoende. :'D


    Let it come and let it be

    Brute schreef:
    (...)
    Heel veel succes! Ik hoop echt voor je dat het je gaat lukken.

    thanks! Ik hoop het ook, echt, voor jou! School sucks, dat is het gewoon.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Counterpoise schreef:
    Ik begrijp hoe kut je - je nu voelt. Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met mijn inzet. Ík, het bestuurbare deel van mezelf zegt, 'ik ga leren'. Ik buig me over mijn boek heen, maar niets blijft hangen, mijn gedachtes zijn blanco en hoe lang ik ook lees, schrijf, of whateven niets dringt werkelijk door. Op gegevenmoment geef ik het op en haal ik een onvoldoende. :'D

    Dat zelfde probleem heb ik ook! Ik dwing mezelf om te leren. Maar dan staar ik enkel naar de tekst en dan wordt er dus ook niks 'opgeslagen', om het zo maar te noemen. D:
    Zelfs een paperclip is dan nog interessanter dan de tekst in mijn boeken.
    Conclusie; de concentratie is dood.

    Counterpoise schreef:
    Ik begrijp hoe kut je - je nu voelt. Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met mijn inzet. Ík, het bestuurbare deel van mezelf zegt, 'ik ga leren'. Ik buig me over mijn boek heen, maar niets blijft hangen, mijn gedachtes zijn blanco en hoe lang ik ook lees, schrijf, of whateven niets dringt werkelijk door. Op gegevenmoment geef ik het op en haal ik een onvoldoende. :'D


    comfort in c h a o s

    Brunito schreef:
    (...)
    thanks! Ik hoop het ook, echt, voor jou! School sucks, dat is het gewoon.

    Dankjewel! & Inderdaad, school sucks!

    Brute schreef:
    (...)
    Dat wil ik ook! D:


    MBO gaan doen. (:
    Mijn ROC doet er niet meer aan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Brute schreef:
    (...)
    Dat zelfde probleem heb ik ook! Ik dwing mezelf om te leren. Maar dan staar ik enkel naar de tekst en dan wordt er dus ook niks 'opgeslagen', om het zo maar te noemen. D:
    Zelfs een paperclip is dan nog interessanter dan de tekst in mijn boeken.
    Conclusie; de concentratie is dood.

    Amen, we zijn gewoon twee hyperactieve bromvliegen die naar een grassprietje staren terwijl 'ie groeit. Dat gaat ook niet goed :"D


    Let it come and let it be

    Ahw, het komt wel goed (:
    Gewoon veel inzet tonen, want het komt natuurlijk niet van zelf goed.
    Ik weet niet welk niveau je nu doet, en wat je later wilt gaan doen etc. maar als je het niet aan kan dan is het beter als je een niveau gaat zakken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42