• En dan heb ik het over mijn rapport.
    Ik sta nu al voor 4 vakken een onvoldoende. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer eens een goed rapport te krijgen.
    Maar ik krijg het idee dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn niveau.
    Ik ben nu zo ontzettend bang voor het rapportgesprek met mijn mentor.
    Aah ik voel me echt kut. En dan heb ik ook nog eens 3 toetsen deze week waar ik ook al een heel slecht gevoel bij ga krijgen.
    Fml.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Amen, we zijn gewoon twee hyperactieve bromvliegen die naar een grassprietje staren terwijl 'ie groeit. Dat gaat ook niet goed :"D

    Precies. ><
    Ik kan maar 1 oplossing bedenken;
    Ons in een kamer zetten die helemaal leeg is. Geen ramen. De muren compleet wit geschilderd. En dan alleen een leerboek.

    Illuminati schreef:
    Ahw, het komt wel goed (:
    Gewoon veel inzet tonen, want het komt natuurlijk niet van zelf goed.
    Ik weet niet welk niveau je nu doet, en wat je later wilt gaan doen etc. maar als je het niet aan kan dan is het beter als je een niveau gaat zakken.

    Nja ik doe nu Havo4.
    Maar ik wacht wel even met een niveau lager gaan. Want het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen en het zal zonde zijn als ik dan een niveau lager zou doen..

    Brute schreef:
    (...)
    Precies. ><
    Ik kan maar 1 oplossing bedenken;
    Ons in een kamer zetten die helemaal leeg is. Geen ramen. De muren compleet wit geschilderd. En dan alleen een leerboek.

    Dan scheur ik de bladzijden er uit en ga ik emt papieren leerboek vliegtuigjes naar je gooien :'D


    Let it come and let it be

    Ik weet niet of je in 4 havo of 4vwo zit, maar dan falen de meeste mensen voor hun eerste rapport, omdat ze dan nog moeten wennen zo hard te werken.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dan scheur ik de bladzijden er uit en ga ik emt papieren leerboek vliegtuigjes naar je gooien :'D

    Damnit D:
    Dan... wordt alle tekst op de witte muren geschreven en heb je niks meer om mee te spelen...
    Hoewel :'D
    Je hebt nog kleding waarmee je kan friemelen. :')

    dance4ever schreef:
    Ik weet niet of je in 4 havo of 4vwo zit, maar dan falen de meeste mensen voor hun eerste rapport, omdat ze dan nog moeten wennen zo hard te werken.

    Jep, havo 4.
    Dan hoop ik dat het de volgende periode beter gaat.

    Begin je wel vroeg genoeg met leren?
    Leer je wel op de juiste manier?
    Doe je wel goed mee in de lessen?

    Allemaal belangrijke factoren, misschien moet je daar eerst eens over nadenken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Brute schreef:
    (...)
    Damnit D:
    Dan... wordt alle tekst op de witte muren geschreven en heb je niks meer om mee te spelen...
    Hoewel :'D
    Je hebt nog kleding waarmee je kan friemelen. :')

    En anders ga ik mijn haren er één voor één uittrekken van verveling :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    En anders ga ik mijn haren er één voor één uittrekken van verveling :'D

    En wat als je kaal bent? :'D

    Endure schreef:
    Begin je wel vroeg genoeg met leren?
    Leer je wel op de juiste manier?
    Doe je wel goed mee in de lessen?

    Allemaal belangrijke factoren, misschien moet je daar eerst eens over nadenken (:

    Ik let goed op in de lessen en leer ook wel op de juiste manier. Ik kan wel iets eerder beginnen met leren...
    En ik denk dat concentratie er ook wel mee te maken heeft.

    Brute schreef:
    (...)
    Ik let goed op in de lessen en leer ook wel op de juiste manier. Ik kan wel iets eerder beginnen met leren...
    En ik denk dat concentratie er ook wel mee te maken heeft.


    Misschien leer je de verkeerde dingen, dat je denkt dat A belangrijk is, amar eigenlijk is B dan belangrijker ofzo..
    Eerder beginnen helpt wel.

    Ik heb toetsweek en was 3 weken van te voren begonnen met leren ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Brute schreef:
    (...)
    En wat als je kaal bent? :'D

    Nagelbijten, koprollen, dansen, rondjes rennen, mijn vingers omvouwen, handstand, balanceren op de toppen van mijn tenen, gillen, zingen, fluiten, praten en tot slot, zelfmoord :'D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Nagelbijten, koprollen, dansen, rondjes rennen, mijn vingers omvouwen, handstand, balanceren op de toppen van mijn tenen, gillen, zingen, fluiten, praten en tot slot, zelfmoord :'D

    Ik schroef een stoel vast aan de grond, zet jou erop, bindt je handen en voeten aan elkaar vast en plak tape over je mond heen en leg vervolgens een boek voor je neus.
    Wat nu? (wbw)

    Endure schreef:
    (...)

    Misschien leer je de verkeerde dingen, dat je denkt dat A belangrijk is, amar eigenlijk is B dan belangrijker ofzo..
    Eerder beginnen helpt wel.

    Ik heb toetsweek en was 3 weken van te voren begonnen met leren ;]

    Ik denk dat ik ook wel een beetje van het uitstellen ben... Zo denk ik makkelijk; ach het is pas over een week.
    Heb je hier misschien tips voor? Aangezien jij al 3 weken van tevoren kan beginnen met leren..

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:58 ]

    Brute schreef:
    (...)
    Nja ik doe nu Havo4.
    Maar ik wacht wel even met een niveau lager gaan. Want het kan natuurlijk ook aan iets anders liggen en het zal zonde zijn als ik dan een niveau lager zou doen..

    Auw >.>
    Ik doe nu dus havo5 en mijn vriend is al klaar met de havo, die doet HBO nu. In ieder geval, ik ben heel bang dat ik dit jaar niet ga slagen, en dan kan ik altijd nog naar het MBO. Jij dus ook. Maar volgens mijn vriend kan je beter alles op alles zetten om je havo af te maken, want anders staat dat heel lelijk op je CV en kunnen ze je daarom vaak afwijzen.
    Dus ik zou gewoon echt je best doen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42