• En dan heb ik het over mijn rapport.
    Ik sta nu al voor 4 vakken een onvoldoende. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer eens een goed rapport te krijgen.
    Maar ik krijg het idee dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn niveau.
    Ik ben nu zo ontzettend bang voor het rapportgesprek met mijn mentor.
    Aah ik voel me echt kut. En dan heb ik ook nog eens 3 toetsen deze week waar ik ook al een heel slecht gevoel bij ga krijgen.
    Fml.

    Brute schreef:
    (...)
    ... Dit wordt eng... O.o

    Voelen we, ons bedreigt? (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Voelen we, ons bedreigt? (cat)

    Anata wa baka desu. (cat)

    Ik heb 't niet verpest lees ik net, heb een 6.9 voro NL (:
    Mooi begin van de toetsweek lijkt me, heb al 4/9 toetsen gehad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Brute schreef:
    (...)
    Anata wa baka desu. (cat)

    Kijk, hier begrijpen we natuurlijk niets van (cat)


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    Ik heb 't niet verpest lees ik net, heb een 6.9 voro NL (:
    Mooi begin van de toetsweek lijkt me, heb al 4/9 toetsen gehad.

    Ah goed zo!*O*

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Kijk, hier begrijpen we natuurlijk niets van (cat)

    Dat was de bedoeling. :Y)

    Brute schreef:
    (...)
    Ah goed zo!*O*


    Ik ben ook blij :'D het waren maar 9 vragen, dus strenge beoordeling (wij moeten 75% goed hebben voor een 6). En het was tekst verklarne met vreeeeemde tekst. Over spinzijde en spinnevezels en dat wij dat namaakte op moleculaire schaal maar dat ging niet want dan had je geen controle op de structuur van stoffen ofzo, WTF :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Brute schreef:
    (...)
    Bedankt voor je positieve reactie. (:
    Ik hoop echt zo erg dat ik geen problemen ga krijgen met de 10 minuten gesprek. D:
    Daar zie ik echt heel erg tegenop. ><

    Ik heb daar eigenlijk ook nooit zin in. Maar je ouders gaan toch mee? Het zijn tenslotte ook maar 10 minuten. Voor je het weet is het weer voorbij (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Brute schreef:
    (...)
    Dat was de bedoeling. :Y)

    Dat vinden we niet leuk, Laura. Pas maar op. (cat)
    *Creepy voice*


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    (...)

    Ik ben ook blij :'D het waren maar 9 vragen, dus strenge beoordeling (wij moeten 75% goed hebben voor een 6). En het was tekst verklarne met vreeeeemde tekst. Over spinzijde en spinnevezels en dat wij dat namaakte op moleculaire schaal maar dat ging niet want dan had je geen controle op de structuur van stoffen ofzo, WTF :'D

    Lol, oké dan heb je het wel goed gedaan! :3

    Aiku schreef:
    (...)
    Ik heb daar eigenlijk ook nooit zin in. Maar je ouders gaan toch mee? Het zijn tenslotte ook maar 10 minuten. Voor je het weet is het weer voorbij (:

    Ja, maar meestal gaan die 10 minuten 10 keer zo langzaam. :'D

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Dat vinden we niet leuk, Laura. Pas maar op. (cat)
    *Creepy voice*

    Ehm... You sound like a stalker. D:

    Weet je, stiekem moet ik ANW leren.. Want dat is te veel.. En dat heb ik donderdag al -kuch- Maar ik heb geen ziiinn xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Weet je, stiekem moet ik ANW leren.. Want dat is te veel.. En dat heb ik donderdag al -kuch- Maar ik heb geen ziiinn xd

    I know how you feel.
    En ik zou niet weten hoe ik je moet helpen aangezien ik dus hetzelfde probleem heb. D:

    Brute schreef:
    (...)
    Ehm... You sound like a stalker. D:

    Are we afraid? (cat)


    Let it come and let it be