• Misschien is het een idee om hoofdstukken aan meerdere stories toe te kunnen voegen, alleen als het word aangeboden door de schrijver van de story. Het zou handig zijn voor bijvoorbeeld schrijfwedstrijden en zo hou je de reacties en hoeveel keer gelezen bij elkaar in plaats van dat het bij twee verschillende stories staat. En het is handig als je een nieuw account hebt, of iemand anders met jou story verdergaat omdat je er niet meer aan wilt schrijven.
    Edit: Ze kunnen je story niet makkelijker kopiëren omdat de storybezitter moet aangeven dat hij of zij het betreffende hoofdstuk wilt delen met de ander, een ander kan het dus niet gewoon pakken van je.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:56 ]


    Your make-up is terrible

    voor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tegen.


    comfort in c h a o s

    Hmm nee ik zie dat niet zitten.


    Some angels have no wings.

    Lijkt me onnodig. Kleine moeite om het even te kopiëren. Tegen dus.

    Azian schreef:
    Lijkt me onnodig. Kleine moeite om het even te kopiëren. Tegen dus.


    Het gaat niet om de moeite. :W Maar om de reacties die dan in een andere story komen te staan en niet bij je eigen.


    Your make-up is terrible

    Neem samen een account geen problemen meerdan.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Neem samen een account geen problemen meerdan.

    Louisa, hou jezelf niet dom. Je kan moeilijk met iedereen uit een schrijfwedstrijd een story maken.


    Your make-up is terrible

    als je een schrijf wedstrijd heb, dan spreek je af van jij doet 1,2,3? en ga zo maar door. Dan zet je het ook duidelijk in de topic van de schrijfwedstrijd. Zo dat mensen in de topic kunnen plaatsen en reageren op het profiel van die persoon.


    Some angels have no wings.

    Austen schreef:
    Tegen.


    Not all those who wander are lost.

    Uneventful schreef:
    voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)
    Louisa, hou jezelf niet dom. Je kan moeilijk met iedereen uit een schrijfwedstrijd een story maken.


    Haha, ik moest hier op de een of andere manier heel erg om lachen, lol. Maar ik ben het er wel mee eens, ja. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Onnodig. Tegen dus.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Unnoted schreef:
    Onnodig. Tegen dus.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het kan wel handig zijn, maar niet dat ik het zou gebruiken.
    Toch voor ^^
    Maar dan moet er wel toestemming gevraagd worden, net als bij het starten van een wedstrijd. Vind ik.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:44 ]


    26 - 02 - '16