• De laatste tijden heb ik zóveel pijn aan mijn hart. Nou ja, ik weet niet of het mijn hart is of wat anders, maar het is daar in de buurt.
    Dan loop ik bijvoorbeeld naar mijn kamer of zo, en dan lijkt het net of er tientallen messen in mijn borst steken. En dat dan meer dan/ongeveer 5 keer op een dag. Dat is echt kut, want ik heb het ook op school en dan lig ik helemaal in elkaar gedoken. D:
    Herkenbaar? Of weet iemand misschien wat dit is?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb geen idee,
    ga naar de dokter zou ik zeggen.
    Sterkte ermee (:


    26 - 02 - '16

    Ik zou er mee naar de dokter gaan, die kan zulke dingen toch het beste weten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heb ik een aantal keer gehad maar toen is het vanzelf weggegaan. Ik zou het nog ff aankijken en anders naar een dokter gaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Zeker naar de dokter gaan, misschien heb je last van hartfalen of iets dergelijks. Morgen moet ik die stof nog leren, ik kijk wel even voor je dan.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat een aantal keer gehad. Plotse steken in mijn borst, waardoor ik nog amper kon ademen. Maar dat is vanzelf weg gegaan..
    Ik zou nog even afwachten en als het tegen volgende week niet weg is, dan toch eens naar de dokter gaan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    WAAROM gaat iedereen met zijn medische problemen naar Quizlet? <_<

    Als het je dwarszit moet je naar de dokter, simpel als dat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Zeker naar de dokter gaan, misschien heb je last van hartfalen of iets dergelijks. Morgen moet ik die stof nog leren, ik kijk wel even voor je dan.


    Uit het puntje van mijn hoofd: volgens mij komt hartfalen voor na een hartinfarct, wat vooral bij oudere mensen voorkomt...


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Uit het puntje van mijn hoofd: volgens mij komt hartfalen voor na een hartinfarct, wat vooral bij oudere mensen voorkomt...


    Dat eerste is niet waar, dat tweede wel. Maar het kan net zo goed bij jongeeren voorkomen met een hartafwijking.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Uit het puntje van mijn hoofd: volgens mij komt hartfalen voor na een hartinfarct, wat vooral bij oudere mensen voorkomt...

    Nee hoor.. Hartfalen kan plots opkomen en dat bij iedereen.
    Bij ouderen komt het gewoon sneller voor door ouderdom, maar daarom hoeft er geen hartinfarct aan vooraf gegaan zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    WAAROM gaat iedereen met zijn medische problemen naar Quizlet? <_<

    Als het je dwarszit moet je naar de dokter, simpel als dat :Y)


    In Alwin we trust! :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Zeker naar de dokter gaan, misschien heb je last van hartfalen of iets dergelijks. Morgen moet ik die stof nog leren, ik kijk wel even voor je dan.

    Bedankt, dat zou ik fijn vinden.

    En als het over een paar dagen nog steeds niet weg is, ga ik wel gewoon naar de dokter. Ik word een beetje bang atm haha.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb nog even gekeken en angina pectoris (hartkramp) is logischer. Dat betekend dat er te weinig zuurstof naar je hart gaat, waardoor je dus steken in je hart krijgt en kortademig tegelijk kan worden.


    Your make-up is terrible

    heb ik ook gehad...op beide kanten...maar niet zo vaak...bij mij zijn het gewoon de spieren tussen sleutelbeen en borsten...tja....cupmaat D is niet bevorderend voor de spieren...het hoeft dus niet automatisch iets met het hart te maken...dacht eerst ook dat het mijn hart was...had het eerst alleen links namelijk....


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Ik heb nog even gekeken en angina pectoris (hartkramp) is logischer. Dat betekend dat er te weinig zuurstof naar je hart gaat, waardoor je dus steken in je hart krijgt en kortademig tegelijk kan worden.

    Ah, bedankt voor het opzoeken! Ik ga ook even kijken of je daar iets tegen kan doen.


    We accept the love we think we deserve.

    Vampira schreef:
    heb ik ook gehad...op beide kanten...maar niet zo vaak...bij mij zijn het gewoon de spieren tussen sleutelbeen en borsten...tja....cupmaat D is niet bevorderend voor de spieren...het hoeft dus niet automatisch iets met het hart te maken...dacht eerst ook dat het mijn hart was...had het eerst alleen links namelijk....


    Ja, dat heb ik ook. Heb pijn in mijn schouders door mijn borsten, en ik draag al zo'n minimizer-ding (dat het... platgedrukt wordt, snap je?). Moet binnenkort ook een soort ondersteunend hemd, ben het zat D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!