• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Rae Rowles
    Delilah keek een beetje verbaasd toen ze me vroeg hoe mijn vakantie was geweest.
    'Ja, het gewoonlijke. Ben naar Australië geweest, naar m'n opa. 't Was leuk. Declan was er ook, dat vond ik het beste, 'k had 'm al lang niet meer gezien,' vertelde ik enthousiast, 'Hoe was jouw vakantie?'


    I can't even think straight.

    Katherine Bright
    Ik hoorde iemand vragen of hij erbij mocht komen zitten. Ik draaide me wat en zag dat het een gryffindor was. 'Ja, tuurlijk' antwoorde ik, blij dat ik niet meer alleen zat.

    Sorry dat ik zo laat post maar ik heb maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag school tot 10 voor 4 dus ik ben maar rond 4 uur 30 thuis en op woensdag heb ik les tot 5 voor 12 dus dan ben ik tegen 12 uur 30 thuis.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:07 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Delilah Morgan
    "Zo te horen heb je het naar je zin gehad." zei ik, en glimlachte. "Wij zijn na het sparen van veel geld met het hele gezin naar de Bahamas geweest. Nog nooit zo veel troubles gehad in één vakantie. Liam had een zonnesteek, Ian had bijna zijn vakantieliefde bezwangerd, Cheryl en Vanessa hadden voortdurend bitchfights, mijn ouders zijn gerold, en ik...." Ik zweeg even. Een beetje gegeneerd verbrak ik oogcontact met Rae en keek naar de grond. Toen ik haar weer aankeek, keek ze verwachtingsvol. "Ik heb magie gebruikt..."

    Geen inspiratie + een moeder die vindt dat ik mijn huiswerk extra moet doornemen. (cat)


    There's power in the words you whisper.

    Arlené Seinga
    Een vies gevoel overspoelt mijn lichaam als ik mijn broertje zie.
    Rustig stap ik de trein in naar dat ik uitgebreid afscheid hem genomen van mijn ouders.
    Ik heb nu twee keuzes of ik ga bij mijn broertje zitten of bij twee Hufflepuffs, keuze twee dan maar.
    "Hallo" zeg ik rustig tegen de twee meisjes


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rae Rowles
    Mijn ogen werden groot en rond van verbazing en opwinding.
    'Nee, dat meen je niet! Na alles dat ook nog?' zei ik, maar de manier waarop Delilah had weggekeken had eigenlijk al genoeg gezegd. 'En toen?' vroeg ik gretig.

    Succes met je moeder huiswerk, sNiall.


    I can't even think straight.

    Delilah Morgan
    "Ik heb een waarschuwing gehad van het ministerie. En mijn ouders waren ook behoorlijk kwaad geworden." Rae en ik worden onderbroken door een meisje. Als we haar kant op kijken, zien we dat ze een Slytherin is. Ik had me voorgenomen mensen niet te oordelen op afdeling, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik de neiging heb haar uit de coupé te sturen. Gelukkig heb ik een gezond verstand op zulke momenten, en antwoord 'hoi'. Ik glimlach vriendelijk naar de Slytherin.

    Even aangepast...

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:46 ]


    There's power in the words you whisper.

    Rae Rowles
    Nog onder de indruk van Delilah's geluk draaide ik me om naar het meisje dat in de deuropening van de coupé stond. Het duurde drie seconden voor ik doorhad dat ze een Slytherin was. Snel schoot mijn blik naar mijn koffer, die naast me de hele bank in beslag nam. Daarna haalde ik mijn schouders op, mompelde een 'hoi' en keerde me weer naar Delilah.
    'Vertel me eens meer over Ian en dat meisje,' vroeg ik, ook al wist ik dondersgoed dat het me eigenlijk niet veel aanging.



    Sorry, had Hufflepuf bij Arlené over het hoofd gelezen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:57 ]


    I can't even think straight.

    Delilah Morgan
    Ik heb eerst een binnenpretje, en probeer met zo min mogelijk details het verhaal uit te leggen. "Nou...." Gegrinnik. "Ze hadden elkaar leren kennen tijdens een feest bij een club dichtbij..." Nog meer gegrinnik. "En die avond, was het dus gebeurd bij ons vakantiehuisje, en iedereen sliep erdoorheen, behalve mijn vader natuurlijk. Bleken ze daarna ook geen voorbehoedsmiddelen gebruikt te hebben." Hysterisch meiden gegiechel. Eigenlijk zijn we al veel te oud om hierover te giechelen, maar het blijft een soort ongemakkelijk onderwerp.
    De Slytherin kijkt geërgerd onze kant op, maar we trekken ons er niets van aan.


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik aan de iets jonger lijkende gryffindor die een tijdje terug bij me in de coupé kwam zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Is er geen Slytherin die even met mij kan komen praten ofzo, zodat ik iets te doen heb? :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kyndall Seinga
    "Kyndall Seinga, Gryffindor vijfde jaar" antwoord ik tegen het meisje, mijn achternaam was redelijk bekend in de toverwereld door mijn vader die een deatheater is.
    Om eerlijk te zijn ben ik verbaast dat Arlené nog niet de coupé in is gekomen om me te vernederen.


    Arlené Seinga
    Een verveelde zucht kwam uit mijn mond die twee zijn erg irritant.
    Ik gun twee meisjes nog een arrogante blik en loop dan de coupé uit.
    Rustig loop ik door het gangpad en al snel zie ik een Slytherin zitten die ik herken als Alexandria Yasea "Hallo" zeg ik en loop haar coupé in.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:20 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    katherine Bright
    'Katherine Bright, laatstejaars in ravenclaw. Aangenaam.' zei ik vriendelijk. Seinga, de naam kwam me vaag bekend voor. Ik dacht dat het iets met een deatheater te maken had maar ik hield weiselijk mijn mond.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:21 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rae Rowles
    Ik lachte hard om het verhaal van Delilah. Het is onbenullig (en een beetje dom van haar broer), maar het was toch heerlijk om over simpele dingen als dit lol te hebben?
    'Nou, zulke dingen heb ik echt niet meegemaakt, hoor,' giechelde ik, 'Declan had een aantal goede verhalen te vertellen over de tovenaars die hij heeft ontmoet, maar iets over meisjes zei hij niet. Er zaten trouwens wel een paar hele sterke verhalen tussen. Poeh, ik weet niet of ik die geloof. Maar de prachtige vond ik heerlijk om naar te luisteren.
    'Maar dat is natuurlijk niets vergelijken bij betrapt worden door je vader als je- als je-' Door de giechels kwam ik niet uit mijn woorden.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:21 ]


    I can't even think straight.

    Alexandria Yasea ~ Slytherin

    Ik kijk op van mijn boek, als ik door heb dat iemand me aanspreekt. Het was Arlené Seigna, een mede-Slytherin.
    'Hoi,' antwoord ik. 'Hoe is het, een fijne vakantie gehad?'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:23 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Arlené Seinga
    "Ik heb de hele vakantie opgescheept gezeten met een Gryffindor, kan niet beter" zeg ik met met een sarcastische stem.
    "Maar het gaat verder wel en hoe was jou vakantie" zeg ik en ga op het bankje tegen over haar zitten.


    Kyndall Seinga
    "Alles goed"?" vraag ik met een glimlach, op dit soort momenten haat ik het dat ik zo verlegen ben.
    Mijn gedachten dwalen af naar thuis, waar onze huiself vast en zeker de volle laag krijgt van mijn vader.
    Onze huiself Fallyn is er tussen gekomen toen mijn vader mij weer eens een klap gaf.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:32 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)