• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Alexandria Yasea ~ Slytherin.

    'Haha, lekker voor je,' grinnikte ik. Toen ik besefte dat ze iets aan mij vroeg, haalde ik adem, en begon ik met mijn verhaal.
    'De mijne was héérlijk. Ik ben naar Egypte geweest, en we hebben onder begeleiding oude Piramides bekeken. Vervolgens zijn we naar Dubai gegaan, en ik ben ook nog een weekje in de Rocky Mountains gebleven,' ratelde ik.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:34 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Katherine Bright
    'Gaat wel.' antwoorde ik met een glimlach. Ik zag dat hij wat verlegen was en dat zijn gedachten afdwaalden naar een niet zo fijne gebeurtenis. Zoiets zie ik nu eenmaal snel. 'En met jou?' vroeg ik toen, in de hoop dat hij zou vertellen wat er zo erg was.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Anthony Fernandez

    Ik zat alleen in een lege coupé met mijn voeten op het bankje aan de overkant.
    Een arrogante grijns speelde op mijn lippen toen ik dacht aan wie ik dit jaar eens als slachtoffer zou uitkiezen.
    Mijn slachtoffers waren meestal kleinere kinderen, die ik makkelijk kon manipuleren om alles voor mij te doen.
    Verveeld keek ik wat naar buiten, te wachten tot er iets ging gebeuren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Arlené Seinga
    "Ik zou zo met je willen ruilen" zucht ik en denk aan een vakantie zonder Kyndall.
    "Wacht nu we het toch over mijn broertje hebben ik heb nog geen plannen om zijn jaar te verpesten, help" zeg ik en begin naar te denken.
    Een jaar zonder Kyndall te vervelen is als een kert zonder cadeaus


    Kyndall Seinga
    "Nee het gaat helemaal niet goed, mijn vader gaat onze huiself straffen en dat is mijn schuld" mompel ik.
    De gedachten van een Fallyn onder het bloed deot pijn misschien moest ik maar eens met Perkamentus gaan praten over haar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zoey Sijnders
    'Zoey!' Ik draaide me om en zag Dana staan. Ik glimlachte en gaf haar een knuffel.
    'Wow, wat zie jij er uit?' Ze keek me vragend aan.
    'Ik zie er uit hoe ik me voel.' Ik voelde een brok in mijn keel opkomen.
    'Kom, we zoeken een lege coupé.' Dana pakte mijn arm en sleurde me mee. We konden bijna helemaal aan het eind een lege coupé vinden. Dana liet me zitten en vroeg toen: 'Wat is er?'
    'Kyndall, dat is er.' Ik keek uit het raam en sloeg een diepe zucht. 'Nouja, eerder zijn vader. Kyndall gaf mee een knuffel toen zijn vader keek en hij keek Kyndall vol afschuw aan.' Ik zweeg even en ging toen verder: 'Ik voel me schuldig.'
    'Het ligt niet aan jou,' troostte Dana mij. Ik schudde mijn hoofd.
    'Misschien niet,' zei ik. 'Maar ik heb een besluit genomen. Het is beter voor Kyndall als onze vriendschap mindert.' Ik haalde diep adem en voordat ik wist rolde de tranen over mijn wangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Ik zag dat hij het moeilijk had dus ging ik naast hem zitten en sloeg troostend en arm om hem heen. 'Het komt wel goed' fluisterde ik zacht.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 23:12 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik voel me best zielig want ik zit tegen mijn eigen karakter te praten dus ik ga vrienden zoeken. Helaas staat mijn karakter nog niet op de lijst, maar Dana zit bij Ravenclaw.

    Dana
    Ik stond op en probeerde Zoey te troosten. Nadat ze wat gekalmeerd is gaf ik haar een knuffel. Zoey keek me glimlachend aan.
    'Het gaat weer wel. Ik ga me eigen opvrolijken en naar de spin van Fred en George kijken. Ga je mee?'
    Ik schudde mijn hoofd. Ik haatte spinnen. Ik liep de coupé uit en liep door de trein totdat ik Katherine zag zitten.
    'Hoi,' zei ik terwijl ik de coupé deur open deed. Tot mijn grote verbazing zat Kyndall er naast en keek verdrietig voor zich uit.
    'W... wat is er?' vroeg ik verbaasd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Maar dalijk wordt mijn vader zo boos en vermoord hij haar" piep ik het is allemaal Arlené haar schuld zij moest zo nodig zeggen dat ik waardeloos ben.
    Ik kan het me eigen nooit vergeven als Fallyn sterft.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Katherine Bright
    'Zo ver zal het wel niet komen' stelde ik Kyndall gerust. Opeens werd de coupé deur geopend. 'Hoi' werd er gezegd. In de deuropening zag ik Dana Robinla staan. 'Hey' zei ik tegen haar. Toen zag ze Kyndall zitten. 'W... wat is er?' vroeg ze verbaasd.

    Voila, nu moet je niet meer met jezelf praten

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 23:25 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dankje ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Katherine wil jij het alsjeblieft vertellen?" mompel ik en veeg de tranen weg.
    De woede voor mijn zus borrelt op ooit krijg ik mijn wraak op haar en mijn vader.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dana Robinla
    Ik ging zitten tegen over Kyndall en legde mijn hand op zijn knie als teken: 'Ik ben er voor je.' Daarna keek ik Katherine vragend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Zijn vader gaat hun huiself straffen en dat is volgens hem zijn schuld. En nu is hij bang dat zijn vader zo kwaad zou kunnen worden dat hij haar vermoord' antwoord ik op Dana haar vraag. Ondertussen zie ik in Kyndall zijn ogan dat hij als maar kwader wordt. Kalmerend leg ik mijn hand op zijn schouder.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana Robinla
    'Eerste schooldag en gelijk twee mensen verdrietig,' mompelde ik.
    'Wat heb je gedaan dat zo erg is dat je huis elf gestraft wordt?' Ik slikte en had al gelijk spijt van deze vraag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kyndall Seinga
    "Jullie kennen denk ik mijn zus wel?, nou we hadden weer eens ruzie maar deze keer liep het uit en daar door martelde mijn vader me." ik haal een keer die adem en ga dan door "En toen kwam onze huiself er tussen" tranen springen in mijn ogen. "Maar ik ga even slapen als jullie het niet erg vinden" zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 23:54 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)