• RULES
    - Er is geen vaste verhaallijn, maar het moet wel allemaal met het originele verhaal kloppen.
    - Het speelt af in de tijd dat Harry ook op Hogwarts zit. (we beginnen dus bij zijn 1e jaar)
    - Voorbeeld
    [naam personage]
    Dan hier je hele verhaal.

    En daarbuiten (hier dus) kan je uit je rol.

    Vragen mogen altijd gesteld worden. :)


    ROLLEN
    Gryffindor
    - Kyndall Seinga (Ashmore)
    - Zoey Sijnders (Buddy)
    - Valery Diamond (dandelion)
    - Alison Dallas (Clove)
    - Amelia Campell (twilight132)
    -


    Slytherin
    - Alexandria Yasea (Pariah)
    - Raven Wall (Scissorhands)
    - Jeanne Racium (Pariah)
    - Anthony Fernandez (Maitresse)
    - Arlené Seinga (Ashmore)
    -


    Ravenclaw
    - Reachell Stone (RainbowDay)
    - Katherine Bright (LiveToday)
    - Dana Robinla (Buddy)
    - Ryan Newman (Gnome)
    -

    Hufflepuff
    - Delilah Morgan (sNiall)
    - Rae Rowles (Anhysbys)
    - Gwendolyn Black (LoveLost)
    - Miley Donalds (Ashmore)
    -

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:29 ]


    There's power in the words you whisper.

    Katherine Bright
    Ik ben half gechoqueerd door het verhaal dat Kyndall vertelde en krijg zelf bijna tranen in mijn ogen. 'Natuurlijk vind ik het niet erg, slaap lekker. zeg ik. Dit moet ook ik even verwerken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 0:07 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Ga maar slapen.' Ik staarde uit het raam terwijl ik tranen in mijn ogen had. Ik had een paar dingen om over na te denken. Eerste over Zoey, ze mocht Kyndall niet in de steek laten. Ook al was dat volgens haar eigen best wel. Ik schudde mijn hoofd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar ik ga echt slapen. Trusten xoxox.


    "Ignite, my love. Ignite."

    slaapwel
    xxx


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Waren we al begonnen o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Waren we al begonnen o.o?

    Jups. Maar we zijn nog niet ver. (:


    I can't even think straight.

    Alexandria Yasea ~ Slytherin.

    'Hmm, strak plan, je broertje vernederen,' antwoordde ik. 'Hij is best aardig, maar hij zit in Gryffindor, dus haar ik hem.'
    Ik begon na te denken over verschillende vervloekingen die ik op hem toe zou kunnen passen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Reachell~ Ravenclaw.
    Ik nam afscheid van mijn familie en stapte de train in. Onhandig met een tas zocht ik een lege cabine. Ik maakte er 1 open en er zat niemand in. Ik gooide mijn tas op een soort van tafel en ging zitten. De trein ging rijden en ik zwaaide ze nog even uit.Al snel waren ze uit zicht en ik pakte mijn boek en een zak chips erbij. Ik kon nog even gezellig allen genieten nu ik allen was.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Katherine Bright
    'Die had ik niet zien aankomen' mompelde ik na een tijdje. Ik zuchte eens diep maar bijna onhoorbaar. En dan te bedenken dat mijn leventje zo goed als perfect is op een paar puntjes na.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Het is hier nogal dood.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Dit had ik niet verwacht,' hoorde ik en Katherine zeggen. En hij gaat het nog zwaarder krijgen. In mijn gedachte vervloekte ik Zoey.
    De coupé deur ging open en Zoey kwam binnen geschuifeld.
    'Mag ik er bij komen zitten?' vroeg ze zacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Toen ik de coupé deur open zag gaan, zag ik een meisje dat ik vaag herkende als het meisje dat een tijdeje geleden binnen kwam om Kyndall te begroeten. 'Mag ik er bij komen zitten?' hoorde ik haar vragen. 'Ja natuurlijk.' antwoorde ik met een waterig lachje nog steeds nadenkend over wat Kyndall daarnet had gezegd.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey Sijnders
    Ik ging naast Dana zitten.
    'Ik ben Zoey Sijnders, Vijfde jaar, Gryffindor,' stelde ik me eigen voor en glimlachte vriendelijk naar het meisje tegen over me. Daarna keek ik naar Kyndall en voelde ik een steek van verdriet. Hij was schattig wanneer hij sliep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Katherine Bright, ravenclaw, laatste jaar.' stelde ik me voor aan het meisje dat blijkbaar Zoey heette. Ik zag haar verdrietig naar Kyndall kijken terwijl hij vredig naast me in slaap was gevallen. Ik probeerde zo min mogelijk te bewegen zodat ik hem niet zou wakker maken. Hij had immers zijn rust nodig na wat hij ons had vertelt. 'Alles goed?' vroeg ik op gedempte toon zodat ik Kyndall niet zou wakker maken.

    nog snel even aangepast

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:35 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Zoey Sijnders
    'Niet echt,' gaf ik zachtjes toe. 'Maar dat doet er niet toe. Met jou?' Ik glimlachte naar Katherine.


    "Ignite, my love. Ignite."