• Ik ben net terug van het concert van Tyler Ward en Boyce Avenue en het was is één woord geweldig! Wat ben ik blij dat ik dat heb mogen meemaken (:
    Ik moet er alleen wel mijn nachtrust voor over hebben, want over vier uurtjes moet ik kranten gooien, dus slapen heeft geen nut. Dan word ik alleen maar brakker D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Yep ^^ Lief vriendje van me *O* Alleen het probleem is, altijd als er een concert aan zit te komen van iets wat ik leuk vind koopt hij meteen kaartjes voor ons beiden, en hij is vandaag jarig en nu is er dus geen concert meer over om aan hém te geven D: Dus nu moet 'ie zijn kadootje tegoed houden t.t Naja, ik heb ofcourse wel andere kadootjes :Y)

    Dat is echt lief dat hij dat doet! Alleen het sucks dat er dan niets overblijft(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Dat is echt lief dat hij dat doet! Alleen het sucks dat er dan niets overblijft(no_chears)

    Ja hé ;D He's so sweet :3 En yup dat wel :c Dus nu heb ik maar superveel marsepein voor hem gekocht :3 Ik werd wel bijna de Jamin uitgeschopt, want ik heb per ongeluk met mijn schooltas een gigantische stapel chocoladeletters omgegooid, en daarna ook nog allemaal snoepzakken kapotgetrokken omdat ik niet snapte hoe je ze eraf kreeg (no_chears) Het leven is moeilijk :Y)


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Ja hé ;D He's so sweet :3 En yup dat wel :c Dus nu heb ik maar superveel marsepein voor hem gekocht :3 Ik werd wel bijna de Jamin uitgeschopt, want ik heb per ongeluk met mijn schooltas een gigantische stapel chocoladeletters omgegooid, en daarna ook nog allemaal snoepzakken kapotgetrokken omdat ik niet snapte hoe je ze eraf kreeg (no_chears) Het leven is moeilijk :Y)

    Haha, crimineel :') Wat je er toch allemaal niet voor over moet hebben om marsepein te kopen*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Haha, crimineel :') Wat je er toch allemaal niet voor over moet hebben om marsepein te kopen*O*

    Indeed D: Maar ik vind dat die meneer gewoon niet moet zeuren want ik heb dus marsepein én Jellybeans én zure matjes én een lolly en zuurstok gekocht. Dus hij is gewoon een beetje rijk geworden door mij vind ik. Ookal was het bij elkaar maar een euro of 10 (bloos)


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Indeed D: Maar ik vind dat die meneer gewoon niet moet zeuren want ik heb dus marsepein én Jellybeans én zure matjes én een lolly en zuurstok gekocht. Dus hij is gewoon een beetje rijk geworden door mij vind ik. Ookal was het bij elkaar maar een euro of 10 (bloos)

    Misschien is dat wel meer geld dan hij ooit bij elkaar heeft gezien*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Misschien is dat wel meer geld dan hij ooit bij elkaar heeft gezien*O*

    Stiekem wel (cat)


    Alis volat propriis.

    Mutant schreef:
    (...)
    Rechts op het balkonnetje helemaal vooraan, daar bij Daniel:9~
    Ik had oogcontact met hem! Meerdere keren :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Jaaaaa, ik ben maandag geweest. Zó geweldig! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ooh nice!!
    Ik ging eergister naar Frank Turner, was ik ook zo laat van thuis, maar het was echt supergaaf :3 En zometeen weer naar The Wombats lol
    Maar fijn dat je het leuk hebt gehad :3


    As travars

    Eurydice schreef:
    (...)Ik had oogcontact met hem! Meerdere keren :'D

    Dat dacht ik ook te hebben, maar waarschijnlijk keek hij gewoon globaal, lol


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook te hebben, maar waarschijnlijk keek hij gewoon globaal, lol

    Haha dat gevoel ken ik :Y) Dan zit je na het concert van: Omg, hij keek me aan! Hij wees naar me! *O*


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Haha dat gevoel ken ik :Y) Dan zit je na het concert van: Omg, hij keek me aan! Hij wees naar me! *O*

    Haha, zeker, maar waarschijnlijk heeft hij je dan niet eens gezien(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Haha, zeker, maar waarschijnlijk heeft hij je dan niet eens gezien(no_chears)

    Idd, maar één keertje toch blijkbaar wel, bij Deathstars, toen kreeg ik het biertje van de gitarist -mijn celebcrush- :9~


    Alis volat propriis.

    Imaginaerum schreef:
    (...)
    Idd, maar één keertje toch blijkbaar wel, bij Deathstars, toen kreeg ik het biertje van de gitarist -mijn celebcrush- :9~

    Omg, dat is zo vet!:9~ -droomt weg over celeb-crush-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.