• Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht... - Liever één ster op Bill’s buik dan tien aan de hemel...

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...

    Kijk een gegeven paard niet in de bek... – Kijk een gegeven (TH) concert niet aan op een paar foutjes...

    Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)

    De appel valt niet ver van de boom... – De meisjes vallen niet ver van het podium (flauw)...

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...

    Hoge bomen vangen veel wind... – Hoog staan in de top 10 vangt meer fans...

    Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...

    Ben je boos? Pluk een roos, zet 'm op je hoed, dan ben je morgen weer goed.. – Ben je boos? Dat is nutteloos, ga naar een concert en wees alert...

    Als er een schaap over de dam is volgen er meer... – Als er één TH fan is, volgen er meer...

    Je hebt altijd baas boven baas... – Je hebt altijd Bill boven Tom... (Vooral als je bijnaam Muppy007 is... ^^ )

    Waar rook is is vuur... – Waar TH is, is Rock...(!!!)

    Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )

    Hahaha dien 2de Whaha geweldig !

    Typisch Tom (H)

    XxX


    Even bad men love their mothers -

    Oeoeeh geweldig!:D
    Ik kende alleen maar woorden waar Bill in zat:D (snottebill en billder enzo:D) maar deze zijn echt goed:D!
    Hier is er nog een: joost/God mag het weten- Bill mag het weten (kan ook vervangen worden door Georg, Gustav of Tom:))


    Een tomaat is rood. Daah.

    Wie naar een concert gaat, moet suizende oren verdragen:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    cool zeg. zelf bedacht?


    You'd took my breath but I'll survive.

    whaha echt spr grappig,
    als ik waar mn vriendinnen bij zijn van hier tot aan tokio zeg ofzo, dan zeggen zij er automatisch hotel achter aan echt vet grappig, en zij zijn niet eens fan XS


    Fight for you're love, cause it worth it

    Deze vind écht super koeewl bedacht x] (Y)


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    deze (cool) is (Y)

    en Oost West TH is the best


    It's heavy but you are not the only one

    whaha ze zijn cool!
    x


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    omg , nu moet ik zorgen dat ik om mijn exames niet deze ^^ spreekwoorden schrijf in plaats van de juiste .. der zijn der keiveel die ik moet kennen voor mijn exames ( van volgende maandx'D)

    Whahahaa! Zo funny zinnen! xx


    ' Yes, music is the new religion_

    Haha ,Diezynkoell

    tom stoot zich in het gemeen niet 2keer in hetzelfde meisje.


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    ze zijn vet!


    You can't win the match if you can't beat the best.

    waaaaaawh ! die zijn geweldig <3
    en waar ook (:

    xHillary zei op 10 mei 2008 - 21:07:
    Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )

    dat denk ik ook Ö


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    kleren maken de man- kleren maken billstyl


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3