• Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht... - Liever één ster op Bill’s buik dan tien aan de hemel...

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...

    Kijk een gegeven paard niet in de bek... – Kijk een gegeven (TH) concert niet aan op een paar foutjes...

    Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)

    De appel valt niet ver van de boom... – De meisjes vallen niet ver van het podium (flauw)...

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...

    Hoge bomen vangen veel wind... – Hoog staan in de top 10 vangt meer fans...

    Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...

    Ben je boos? Pluk een roos, zet 'm op je hoed, dan ben je morgen weer goed.. – Ben je boos? Dat is nutteloos, ga naar een concert en wees alert...

    Als er een schaap over de dam is volgen er meer... – Als er één TH fan is, volgen er meer...

    Je hebt altijd baas boven baas... – Je hebt altijd Bill boven Tom... (Vooral als je bijnaam Muppy007 is... ^^ )

    Waar rook is is vuur... – Waar TH is, is Rock...(!!!)

    Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )

    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best... (!!!!)

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...
    (evil)

    GEWELDIG :D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Die een hater overleeft in het algemeen;geen 2 klappen met een steen vin ik egt GEslaagd Zo Zalug ik lig ier strijk XD GEWELDIG XD

    Xx.


    You're the house my heart searched for so long

    haha echt grappig!:)

    Ben het met je eens


    Love is in the air'<3

    ik, me zus en me ouders hddn et aan tafel dus zo over th, zegt m'n vader opeens: "Waar een Bill is, is een weg." Nou, ik&me zus lagn dubbel!! ;3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heb je die zelf bedacht?


    -

    Omg
    die zijn super goedd en leuk! ^^
    en het komt goed uit dat je die uispraken er ff neer zet,
    want ik heb er net 3 nodigg voor school x]
    whhaa.
    mag tog wel ff pikken hea?
    pleaseee?
    want ik heb 3 nodig.om het Te tekenen op school en uitbeelden ¬¬
    egt facking dom.!
    maarja.
    mag wel tog? :$

    xx

    leuk!!!!!!!!


    i'm eating gummybears

    whaha leuk ! :D


    Nvt

    whaha ik lig hier dubbel jonge x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    haha die zijn goed :D

    Ze zijn echt Super gaaf!
    Echt Tof en Leip en... en.... uhh.. geen woarden voa .. :D Iedereen die deze topic leest snapt het.. (de th-fans dan)

    xx

    Whahaha die zijn leuk x'D


    Mew <3

    Whaha Egt wel ;)
    TH is gewoon über Gaile Shit xD
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    G-E-W-E-L-D-I-G x]


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...


    Die vind ik nouja eigenlijk zegmaar best wel heel erg goed!!