• Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht... - Liever één ster op Bill’s buik dan tien aan de hemel...

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...

    Kijk een gegeven paard niet in de bek... – Kijk een gegeven (TH) concert niet aan op een paar foutjes...

    Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)

    De appel valt niet ver van de boom... – De meisjes vallen niet ver van het podium (flauw)...

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...

    Hoge bomen vangen veel wind... – Hoog staan in de top 10 vangt meer fans...

    Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...

    Ben je boos? Pluk een roos, zet 'm op je hoed, dan ben je morgen weer goed.. – Ben je boos? Dat is nutteloos, ga naar een concert en wees alert...

    Als er een schaap over de dam is volgen er meer... – Als er één TH fan is, volgen er meer...

    Je hebt altijd baas boven baas... – Je hebt altijd Bill boven Tom... (Vooral als je bijnaam Muppy007 is... ^^ )

    Waar rook is is vuur... – Waar TH is, is Rock...(!!!)

    Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )

    Hehe, daar zaten er wel enkele leuke tussen :D

    OH MY GOD!! xD
    Die is goed!!:D:P
    Ivy x.

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...

    verdant die is goed ik lag plat bij het lezen hoe kom je erop

    Whahahaha Deze zyn egt goed!!!(Y)(Y):D:D
    Waar haal je het vandaan xD

    xxx elinee(H)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sommige kende ik al , die had Queltj naar me gestuurd, maar een paar ook niet , ze zijn egt goed!!


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    komt voor de bakker.
    komt voor th


    whaha geniaal xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind hem echt koel xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Gewelidig..Nog een van Fa(die naast me zit..)

    Zoeken naar een speld in de hooiberg-zoeken naar Gustav tussen de fans

    Van een mug een olifant maken- Van een amateurs bandje naar Tokio Hotel


    kat in de zak - verkeerde tokio hotel kaartjes :(




    My fairytail stinks, does yours?

    drastisch geweldig! <33


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Cool, geweldig! En superorigineel!

    Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)

    Haha dies geweldig!!!


    I changed.

    die zijn ook goe :
    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...



    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...


    I changed.

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...


    omg! die is goed!!:D(H)


    PINKPOP WAS SUPER=D

    haha geweldig :P:P

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    Whooohoow krijgt iemand hier moordneigingen ofzo? X'D


    Bellice