• Liever één vogel in de hand dan tien in de lucht... - Liever één ster op Bill’s buik dan tien aan de hemel...

    Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel... – Als de rest van de band van huis is dansen bij Tom de stripsters op tafel...

    Kijk een gegeven paard niet in de bek... – Kijk een gegeven (TH) concert niet aan op een paar foutjes...

    Al draagt een aap een gouden ring het is een blijft een lelijk ding... – Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)

    De appel valt niet ver van de boom... – De meisjes vallen niet ver van het podium (flauw)...

    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...

    Oost West thuis best... – Oost West TH is the best...

    Hoge bomen vangen veel wind... – Hoog staan in de top 10 vangt meer fans...

    Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...

    Ben je boos? Pluk een roos, zet 'm op je hoed, dan ben je morgen weer goed.. – Ben je boos? Dat is nutteloos, ga naar een concert en wees alert...

    Als er een schaap over de dam is volgen er meer... – Als er één TH fan is, volgen er meer...

    Je hebt altijd baas boven baas... – Je hebt altijd Bill boven Tom... (Vooral als je bijnaam Muppy007 is... ^^ )

    Waar rook is is vuur... – Waar TH is, is Rock...(!!!)

    Kleren maken de man... – Kleren maken Bill cool... (maar zonder kleding is 'ie cooler ^^ )

    Gewoon geweldig! xD

    Al draagt Bill make up en doet zijn ding, het is en blijft een lekker ding...(!!!)


    HAHAHA

    Haha leuk bedacht :D

    ik zeg altijd van hier tot aan tokio hotel :P

    haha die van jouw zijn wel leuk... ik heb er ook eentje

    iedereen zegt altijd van hier tot aan tokio
    ik maak er altijd van hier tot aan tokio hotel van :P
    lkker flauw

    die zijn egt super :D
    hoe kom je erop?? xD

    Op hete kolen zitten
    --> Op hete Bill zitten.
    x')


    If music be the food of love, play on!


    Een ezel stoot zich in het algemeen, geen twee keer aan dezelfde steen – Een hater overleeft in het algemeen, geen twee klappen met een steen...


    die is goed xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    omg,deze zijn goed!


    I need you like a heart needs a beat

    omg, vet grappig x3


    Protège moi de mes désirs.

    ik weet een vage

    wie zen billen brand, moet op de blaren zitten =
    als bill is verbrand, moet je op zijn blaren zitten (au (puh) )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    de 2de is echt vet! xD

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet... – Wat Tom niet kent, dat eet hij niet...

    Whahahahahaaaa is een beetje grof, maar wel super LOL!


    Moof

    die tweede is goed en ook van ben je boos,, pluk een roos...
    echt waar,, geweldig

    Xx Hanne


    Come to the dark side...We have cookies..

    zo vals als een kat- zo vals als een bill (dat is een compliment denk ik xD )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..