• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik vraag gewoon om wat meer OP ELKAAR TE LETTEN EN IN TE SPELEN. Je hoeft niet meteen te doen alsof ik je aanval. Wie heeft er dan de stok in z'n reet.
    Iedereen is er zo mee bezig het verhaal zelf in handen te nemen dat je niet eens weet wie er meespeelt]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Ik vraag gewoon om wat meer OP ELKAAR TE LETTEN EN IN TE SPELEN. Je hoeft niet meteen te doen alsof ik je aanval. Wie heeft er dan de stok in z'n reet.
    Iedereen is er zo mee bezig het verhaal zelf in handen te nemen dat je niet eens weet wie er meespeelt]


    Daar ben ik het wel deels mee eens. als je een poosje niet online bent geweest is het lastig je erbij te voegen zonder het hele verhaal over te nemen. Maar zullen we gewoon stoppen. We hebben nu gezegt wat ons dwars zit dus daar kunnen we nu met zijn alle op letten goed (:

    [Dankje]

    Arya Rana Debris
    Ik schrik op van een geritsel en zie nog net de hiel van Natas onder het tafeltje vandaan verdwijnen. Ze loopt haar dood tegemoet.
    Een plotse ingeving geeft me moed. De dochter van Hades zijn zou wel eens zijn voordelen kunnen hebben.
    Ik verlaat mijn schuilplaats en terwijl ik natgeregend word stap ik op de wriemelende slangenbende voor me af.
    "Ga weg, Medusa," zeg ik hard.
    Ik voel mijn benen trillen als een riet en wacht de genadeslag af. Maar er volgt zelfs geen tik.
    Zonder een woord stapt mijn vader's monster het café uit en zo snel als ik kan volg ik.
    Zodra ik het café uit ben, gaat het onweer er liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Artemis.

    'Het valt niet meer te redden...' zeg ik en verbaas mezelf erover dat ik zoiets kan zeggen. 'Het wordt je dood als je daar nog in gaat...'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Liam
    "Fuck." vloek ik als het monster zijn hoofd weer normaal word. Mijn bliksem blijkt niet te helpen. "Wat nu?" Roep ik naar Natas.

    Natas
    Natas keek verbaast om toen Liam dat zei en zag dat hij gelijk had. Het had helemaal geen zin. Natas haalde haar schouders omhoog omdat ze het helemaal niet wist. ´Ik weet niet eens welk wezen het is´ zei ze beschaamd er na. Eigenlijk was ze blij dat ze er niet alleen voor stond. Ze wist zeker dat het dan niet zo goed ging af lopen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam
    "We hebben hulp nodig." Fluister ik maar blijf het beest aankijken. Ik wil niet nog een verassings aanval. "Er moeten toch nog emer halfgoden hier zijn die kunnen helpen?" Vraag ik hoopvol.

    Arya Rana Debris
    Ik sta versteld als ik zie hoeveel meer afgrijselijke wezens de stad en zijn bewoners vernielen. Mijn voeten versnellen en het enige dat ik denk is "mijn pijlen."
    Ik kijk niet om me heen en blijf gewoon rennen. Tot ik haar plots zie staan, Natas. Ze leeft nog. En naast haar staat een al even levendige jongen.
    Maar aan het beest voor hen te zien zou dat wel eens van korte duur kunnen zijn.
    Voor de tweede keer vandaag stel ik mijn geluk op de proef en loop op hen af. Wanneer ik er na een eeuwigheid ben, spring ik zonder denken tussen hen en het beest in.
    "Terug naar de onderwereld jij," sis ik tussen mijn tanden "zeg tegen Hades dat hij zijn strijd zelf maar moet vechten."
    Terwijl het monster me de rug toekeert en verdwijnt, begeven mijn knieën en zak ik op de grond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam
    Alles lijkt te snel te gaan. Een meisje springt voor ons en het beest en roept dat het terug naar de onderwereld moet. Het monster gehoorzaamt en verwijnd. Voor ik haar kan bedanken zakt ze in elkaar. Ik ben als eerste bij haar. Ik kniel naast haar neer. "Leeft ze nog?" Word er achter me gevraagt. Ik knik.

    Arya Rana Debris
    Een vage stem om me heen vraagt "Leeft ze nog?" maar dat is het laatste van deze wereld dat ik hoor. Alsof mijn ziel uit mijn lijf gerukt is, bevind ik me plots in een vernielde kerk. In de assen van herinnering staat een jongen gebukt. Ik zie een schaduwfiguur over de vloer naar hem toe glijden en iets in me zegt me dat ik het te snel af moet zijn. Net voor de schaduw een zwart fluwelen vinger naar de jongen kan uitsteken grijp ik de jongen zijn hand.
    Hij kijkt op en ik staar in dezelfde ogen als degene die gisteren in het café rechtover me zaten.
    "Lucifer!" schreeuw ik terwijl mijn ziel terug mijn lijf in gebombardeerd wordt en ik mijn ogen open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Natas
    Natas dacht diep na hoe ze wat konden doen. Maar al snel zag ze Arya tussen hun en monster springen. Blijkbaar deed ze iets speciaals omdat het monster weg ging. Daarna wou ze haar bedanken maar ze zakte in elkaar. Liam was er snel bij en ving haar op. Ik vroeg of ze nog leefde terwijl ik er ook naar liep. Gelukkig knikte Liam van wel. ´Arya´ zei Natas bezorgd.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [niemand kon die wezens besturen behalve Hades, Maarkedal Luciferzijn zoon is zie ik het door de vingers ben wat van plan.]
    Hades - God
    Ik gromde terwijl ik in mijn spiegel keek. Hoe kon mijn eigen zoon die wezens terug laten trekken. Waar was zijn duisternis? Ik vloot op een fluitachtig ding zodat de monsters weer aan zouden vallen. Daarna dook ik in de spiegel en kwam naast hem, Lucifer, terecht. Ik greep hem vast en liet zwart ons omringen. Hij kon niet los. Daar was ik te sterk voor. Opeens waren we in de Onderwereld. mijn thuis. 'Hoe kun jij, mijn zoon, die wezens stoppen. waar is de haat die van mij ook in jou thuishoord. Jou gave, mijn zoon moet niet onderschat worden. Jij kunt iedereen doden. Behalve goden en hun wezens. Halfgoden kan jij verzwakken. Waarom ben jij zo anders. Zo... Zo.. Vriendelijk?'Zei ik er preek hoe kon mijn eigen zoon mij zo veraden. Ik liet Cerberus en Argus hem bewaken. Hij kon zodra ook niet weg. Ik zou Arya ook pakken ze had ook een beetje macht. Ik dook weer in de spiegel en kwam naast haar terecht. Ik keek recht in de ogen van Natas en Liam, Zoon van Zeus en Dochter Van Poseidon, ik grep Arya vast die meer bewusteloos was dan bij bewustzijn. En lig zwart ons omhullen. In een halve seconde zw
    Zaten we in mijn thuis. De Onderwereld. Ik gaf haar dezelfde preek dan bij Lucifer. 'Hoe kun jij, mijn Dochter, die wezens stoppen. waar is de haat die van mij ook in jou thuishoord. Waarom ben jij zo anders. Zo... Zo.. Vriendelijk? Waarom bescherm je je aartsvijanden. De dochter van Poseidon en de Zoon van Zeus. hoe kun je.' Gromde ik naar haar. Ik preekte ik weet het ik was kinderen niet gewend. '

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:06 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris
    Net wanneer ik het bewustzijn weer bereikt heb wordt het weer van me weggerukt. Tenminste dat denk ik. Want als ik goed kijk zie ik de duistere schaduwen en wezens van de onderwereld om me heen glijden. Ik kijk even rond en ben verbaasd als ik Lucifer zie zitten bij een driekoppige hond. Het begint me langzaam te dagen dat ik niet Hades' enige kind ben. Voor me staat mijn vader te preken.
    "Ik ben niet als jij, ouwe." zeg ik brutaal "Je beloofde mijn moeder haar man terug te geven en verdween zodra ze zwanger was. Jaren heb ik haar zien wegkwijnen tot jij besloot haar van me af te nemen. Ik kom wél mijn beloftes na en ik zweer het je, op een dag zal mijn pijl je stenen hart doorboren."
    Om mijn woorden kracht bij te zetten spuug ik in zijn gezicht en onmiddellijk schrik ik van de haat die doorheen mijn hele lichaam raast.
    Misschien lijk ik wel meer op hem dan ik wil toegeven.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 15:14 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hades - God
    Ik lachte. Hard en luid. 'Ik kan niet dood. Mijn liefste dochter. Ben je boos dat ik weg ben gegaan van je moeder? laat Zeus boeten. Hij wou dat wij allen niet voor onze kinderen mochten zorgen. Wij moesten onze taken goed doen. Full-Time. Zonder pauzes. Ik heb je natuurlijk altijd gezien in mijn spiegel. Hoe je die jongen plaagde. En toen je boos was er een tornado ontstond bij die jongen zijn huis omdat hij verf op je nieuwe jurk had geknoeid. Ik was er altijd. Alleen niet zichtbaar. En wat je moeder betreft. Ik hield van haar, en zei van mij, natuurlijk. Maar ik mocht haar niet meer zien en ik had mijn eigen vrouw. Persephone (Sorry als ik het verkeerd schrijf.). Die kon ik ook niet weg laten kwijnen zonder mijn liefde. Je mag blij zijn dat ik je nog niet vermoord heb Arya.' Zei ik een beetje boos. Ik kon niet boos zijn op mijn dochter. Ze had me gemist, natuurlijk, ik was er nooit voor haar geweest. 'je moet wel bedenken dat ik je moeder geluk gegeven heb. Ik ben de god van goud geld en bijzondere metalen. Ik heb haar goud laten vinden. Geld gegeven. Anders leefde je misschien in een kleine flat. Zonder dat grote huis dat ze gekocht heeft van mijn geld. Denk daar maar is aan. Ik was er voor jullie. En jij bedankte zo door mijn plan in de war te schoppen?' Zei ik ter tegenspraak. Ik veegde nu pas het spuug van mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [nieuwe topic openen hij heet nu Defending Olympus 2 oke?]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break