• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Proprius schreef:
    (...)


    Ben ik blond of niet? -was zijn Hydra's?-
    [Hydra's zijn 5 koppige draken. Snij je er 1 kop af groeien er 2 voor terug alleen de middelste spuwd vuur. Had Athene al uitgelegd aan Anthony de laatste bericht van Athene :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    'Hmm, hydra's, harpijen, gorgonen, giganten en cyclopen. Oke, moet lukken. Hydra's zijn niet zo moeilijk, kop afhakken en dichtbranden of misschien nog verstenen met een leuke gordonen kop ofzo.' zeg ik half in mezelf. Mijn gedachten waren al lang een strategie aan het bedenken.
    'Nog vragen tot je in de Chaos komt?' vraagt ze. 'Ja, heb je een aansteker en een spiegel?' Snel pak ik nog een pijl en boog, voor de zekerheid. De wezens ken ik van de mythen, ze zijn wel te verslaan, gelukkig zijn we niet alleen.

    Athene - Godin
    Ik grijns en geef hem een spiegel en een aansteker aan. 'Je mag de koppen van Hydra's er echt niet afsnijden ze groeien opnieuw hoe dan ook ookal schroei je ze dicht. Het is beter om een pijl door hun hard of hun hart te richten. Zo gaan ze makkelijk dood. Verstenen is ook een goed idee. 'Klaar voor? ouders gaan wel eerst.' Grijnzde ik terwijl ik spinel zijn pols pakte en in de spiegel sprong. Ik liet hem direct los en stond op het dak met Anthony naast me. Ik sprong zonder pardon naar beneden en greep een Harpij was zonder problemen brak ik haar nek. Harpijen waren soepel en hun botten waren makkelijk te breken. Een hydra had me opgemerkt en spuwde vuur naar me. Ik rolde opzij en sprong op zijn nek. Ik stak mijn zwaard door zijn luchtpijp. Daar ging de vuurspuwer. Ik liet me op mijn knieën vallen en boog even door. Ik pakte in noodsnelheid mijn pijl en boog en 5 pijlen. Ik liep ze een voor een in een luchtpijp gaan en de laatste in het hart niet beest viel levenloos neer. Mijn koker vol met pijlen kon nooit leeg. Gelukkig maar ik had veel pijlen nodig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Hydra's zijn 5 koppige draken. Snij je er 1 kop af groeien er 2 voor terug alleen de middelste spuwd vuur. Had Athene al uitgelegd aan Anthony de laatste bericht van Athene :P]


    ohh sorry! :$

    Liam
    Ik voelde me niet veilig. Het leek alsof er overal naar me gekeken werd. Ik bleef flink doorlopen en draaide toen een hoek om. Daar stond het. Een enorme draak met 5 koppen. Het breulde en keek me recht aan met een van zijn koppen. "Fuck" vloekte ik binnesmonds. Ik wist dat het voor mij kwam. Waarom onweerde het nu niet?!

    Artemis.

    Ik schud een kwaaie hydra van me af en steek een speer door zijn luchtpijp. 'Wat kan er grootschalig moorden... wat in hemelsnaam kan dit stoppen? Hades ja, of een nazaat van hem, maar...' denk ik, en ga dan zo snel mogelijk naar het huis van Lucifer dat op het punt staat uit elkaar te barsten door de hitte. Verschillende ramen zijn al gesprongen en hij probeerd nog wat dingen te redden, maar ik trek hem weg van het afbrandende gebouw. 'LUCIFER!' schreeuw ik door het gesis van de vlammen. 'HET IS HET NIET WAARD! JE KUNT DIT STOPPEN!'

    [Zo goed?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Hydra's zijn 5 koppige draken. Snij je er 1 kop af groeien er 2 voor terug alleen de middelste spuwd vuur. Had Athene al uitgelegd aan Anthony de laatste bericht van Athene :P]


    [Honderdkoppige kreef-achtige slangen. ZOEK NOU EENS EEN KEER WAT OP...]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [gaan we monsters doden zoals in de mythen of zoals de manier zoals er gezegd wordt dat vind ik vaag?]

    Priemgetal schreef:
    (...)

    [Honderdkoppige kreef-achtige slangen. ZOEK NOU EENS EEN KEER WAT OP...]
    ik heb het opgezocht ik stuur je de link waar het opstaat waar ik op kijk. http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/mythologie/2943-mythische-wezens-uit-de-griekse-mythologie.html daar staat dit bij Hydra's Hydra
    Hak je een van de vele koppen van de Hydra af, dan groeien er twee voor terug. Herakles/Hercules bedacht echter een list, waardoor hij dit verschrikkelijke beest kon verslaan.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Een van de velen, dat is dus geen vijf. Het was een van Herakles' twaalf werken en door de plek waar het hoofd had gezeten dicht te branden, kon hij hem verslaan. Hij doopte ook zijn pijlen in het giftige bloed, en zelfs de adem van de Hydra was giftig. Ik bedoel, dat je betrouwbare bronnen moet gebruiken zoals boeken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    kan ik ook ergens inspringen?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Iedereen die wilt inspringen (volgens mij zijn dochter Poseidon en zoon Zeus nog bij elkaar) vecht tegen die monsters/Wezens. Ze vallen Athene aanhet is nu de bedoeling dat jullie achter jullie Powers komen. Als het lastig word kont Hersea jullie redden :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    kiara2 schreef:
    kan ik ook ergens inspringen?


    Kom met Liam tegen die Hydra vechten (:

    (oke maar waar zijn ze ook al weer?)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (oke maar waar zijn ze ook al weer?)


    Liam is gewoon op straat

    oke komt Natas er nu aan

    natas
    Natas liep weer naar de straat waar ze Liam zag staan. Maar dat niet alleen een groot wezen met een aantal slangen koppen zat ook op het plein. Ze wist niet wat het was maar wel dat het nooit goed kon zijn. ´Liam´ riep ze luid terwijl ze naar hem toe rende. Ze wist dat het gevaarlijk was maar kon niet zo maar een vriend achter laten.
    (sorry inspi loos)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!