• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam
    Ik draaide me om toen ik mijn naam hoorde. Dat was geen goed idee want het monster viel aan. Ik kon hem nog maar net ontwijken. "Waarom bliksemd het nu niet!" Riep ik boos naar de hemel. Ik had bliksem nodig wilde ik dit ding verslaan. Ik zou zelf bliksem kunnen maken maar hoe?

    Anthony
    Nadat Athena in de spiegel is verdwenen doe ik het zelfde en kom ik bij haar op het dak terecht. Ik hou mijn hand bij mijn zwaard en spring van het dak. Ik land midden tussen de mensen. Volgens mij zijn ze ook halfgoden. Nu ben ik aan het denken, een plan. Normaal komen ze zo uit de lucht vallen behalve nu. Hoe krijg ik iedereen op de juiste plek.

    natas
    Natas schrikte toen het monster Liam aanviel. Natuurlijk had ze wel zo iets verwacht maar toch schrok ze er van. Al was ze blij toen Liam ongedeerd was. Ze moest zelfs lachen toen hij dat zo boos zei. Toch kon ze dat beter niet doen omdat het wezen haar nu aanviel. Ze zag nog net dat het middelste hoofd diep in ademde en daarna vuur naar hij spuwde. Ze was zelf niet snel genoeg om te ontwijken. Ze kon niets anders dan maar hopen dat een soort schild haar zou beschermen terwijl ze haar ogen weer dicht deed. Kwam er langzaam een waterschild voor haar van de plassen op de grond.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Liam
    "Natas!" Ik krabbelde overeind en rende naar haar toe. Uit pure woede leek het alsof ik electrisch geladen was. Ik wist wat is moest doen. Ik maakte een wijzend gebaar naar het beest met mijn hand en vanuit het niets kwam er een bliksem straal uit.

    natas
    Na een tijdje merkte Natas dat ze niets voelde. Verbaast deed ze haar ogen open en zag nog net wat Liam deed. Ze keek verbaast naar de bliksemstraal die een van de koppen raakte. Daarna zag ze pas haar eigen schild die ze eigenlijk weinig aandacht aan besteedde. Snel liep ze naar Liam toe en gaf hem een knuffel. Door al de angst moest ze dat gewoon even doen. ´Wow je hebt het gedaan´ zei ze blij. Tenminste ze dacht niet dat die hoofd het nog ging overleven.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sorry had het druk.

    Lucifer


    Met tranen in zijn ogen en trillende handen liet hij alles vallen, en staarde naar buiten. 'Nu is het pas Hel op Aard', siste, hij, en nam een aanloop om door het raam naar buiten te springen. Overal lagen mensen die op het punt stonden om te sterven, en daarom hief hij zijn handen hoog in de lucht, om alle zielen hun vrede te laten vinden. Je kon zien dat veel mensen nu angst van hem hadden. Hij ging voor een Hydra staan, en keek het aan. 'Gehoorzaam mij, ik ben uw meester', siste hij, en legde een hand op de kop van het beest. Daarna draaide hij zich om, en keek een voor een naar alle wezens. 'Stopt, u allen, Hades is niet uw meester. Dat ben ik, Lucifer! Trek terug naar uw duistere grotten om niet meer te wederkeren!', schreeuwde hij, en hoopte dat het zou werken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [Sorry hoor maar wat een kut RPG, niemand speelt op elkaar in, de helft van de keren wordt je gewoon genegeerd en jullie discussiëren constant tussendoor.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Sorry hoor maar wat een kut RPG, niemand speelt op elkaar in, de helft van de keren wordt je gewoon genegeerd en jullie discussiëren constant tussendoor.]


    [Haal die stok eens uit je reet, wil je? Wij vinden dit toch leuk? We hebben de anderen erbij betrokken, maar sommigen komen gewoon niet meer online.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cockney schreef:
    [Sorry hoor maar wat een kut RPG, niemand speelt op elkaar in, de helft van de keren wordt je gewoon genegeerd en jullie discussiëren constant tussendoor.]


    (sorry ik zat volgens mij eerst met Arya te praten maar toen kon ik niet online komen en omdat niemand reageerde toen ik een samenvatting wou besloot ik maar door te gaan :$)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Artemis.

    'Sarina,' zeg ik en hak een van de koppen van een hydra af, om de plek vervolgens dicht te branden. 'Niet nu, ik vertel het je nog wel, het is nu belangrijk dat je blijft leven. Gebruik je krachten!'. Op een gegeven moment is het alsof ze zich terugtrekken en ik kijk om me heen. Lucifer heeft zijn handen opgeheven en prevelt iets wat ik niet kan horen. Er staan tranen in zijn ogen en ik merk dat de wezens naar hem luisteren. Met open mond kijk ik hoe ze zich terugtrekken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Doe eens even normaal Priemgetal, ik zeg gewoon wat ik merk. Net als er een beetje een verhaallijn op gang begint te komen gooit iemand het helemaal om en dan worden er heel wat personages vergeten die maar moeten zien dat ze terug meedoen daarmee. Iedereen is door elkaar bezig waardoor het een zootje wordt en als er een opmerking gemaakt wordt komt er direct een pagina lange discussie. En sommigen zijn gewoon te lui om eens even twee pagina's te lezen. Geen wonder dat sommige mensen het moeilijk hebben om in te springen.]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 13:30 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Doe eens even normaal Priemgetal, ik zeg gewoon wat ik merk. Net als er een beetje een verhaallijn op gang begint te komen gooit iemand het helemaal om en dan worden er heel wat personages vergeten die maar moeten zien dat ze terug meedoen daarmee. Iedereen is door elkaar bezig waardoor het een zootje wordt en als er een opmerking gemaakt wordt komt er direct een pagina lange discussie. En sommigen zijn gewoon te lui om eens even twee pagina's te lezen. Geen wonder dat sommige mensen het moeilijk hebben om in te springen.]


    [Dat kan ik ook tegen jou zeggen, waarom bemoei je je met een RPG waar je niet eens in speelt? :'D]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik speel er wel in mee, doos. Point proven]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Je doet je best maar, als je het niet leuk genoeg vindt, stap je er toch gewoon uit?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    GTFO of my RPG topic of which I do endure pleasure. Cockney, jij begint nu een discussie, en ga naar het regeltopic als je verder wil zeiken. Alsjeblieft.

    Lucifer


    Lucifer zag de beesten langzaam verdwijnen, en keek rond. Zijn oude kerkje met antieke meubelen was misschien nog te redden, als hij wist hoe hij dingen uit het as kon laten herrijzen..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)