• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athene - Godin
    Ik voelde dat hij bang voor me was. Nou bang was een groot woord, maar hij was wantrouwig. Ik greep mijn duo zwaarden van mijn rug en maakte een salto zodat er een pop schtig ding voor me stond. Ik liet me van mijn beste kantje zien en vocht als hij nog nooit iemand had gezien behalve zichzelf. Ik was natuurlijk beter omdat ik ouder was Brown ik de pop vermorzeld had keek ik hem vragend aan. 'En? wat vond je ervan?' Zei ik een beetje hijgend. Hoe ging ik hem vertellen dat ik zijn moeder was? wist hij het al? kon hij het merken of het ruiken? Met een liefkozende glimlach keek ik hem aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony [ik heb steeds de neiging om Damian te schrijvenXD]
    Ik klapte rustig, niet omdat ik zo verbaast was. Maar eerder omdat ze zo goed in har rol bleef. Ze weet zelf dat ze geen hulp nodig heeft.
    'Wat wilt u dat ik nog doe? U weet zelf ook dat u geen hulp nodig hebt,' zeg ik met mijn normale rustige bijna ongeïnteresseerde stem. Ik ging een keer met mijn hand door mijn haar. Iets in haar fel groene ogen zei me dat ze iets wou vertellen. Als ze tot de orde van de dag zou komen had ik daar zeker geen problemen mee. Nu verdoet ze een beetje mijn trainingstijd.

    Athene
    Ik had niet zo mijn best moeten doen maar hij merkte niets. 'Anty (Zo noemde Athene Anthony toen hij een baby was van 2 jaar oud.)Ik weet echt niet hoe ik dit moet zeggen. Ik vind het zo moeilijk. Als ik je het vertel zal je me willen vermoorden. Of nog erger nooit meer zien.' Zei ik geëmotioneerd. Wat moet ik nou doen. Ik hoorde dat er tegen de deur gebonsd werd. Ik keek achterom en zag Zwarte wezens van Hades zo te zien. Ik schonk er een aandacht aan. Als ze binnenkwamen had ik hooguit een seconde nodig om mijn pijl en boog te pakken en ze in de tweede seconde neer te schieten. Ik gaf mijn volledige aandacht weer aan Anty. Met smekende ogen keek ik hem aan. 'Herinner het je Anty Herinner het asjeblieft.' smeekte ik hem bijna.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony
    'waarom zou ik u nooit meer willen zien?'
    'Herinner het je Anty. Herinner het asjeblieft.' smeekte ze bijna. God wat moet ik hier nou mee aan. Ik laat me op de grond zakken en leg mijn gezicht in mijn handen. Wat moest ik herinneren? Ik was dan wel slim, naar zelfs dit lukte me gewoonweg niet. Er stapt een bekend uitziende vrouw, die me vraagt iets te herinneren, mijn dojo binnen en dan moet even klakkeloos opsommen wat ik nog weet? Op dat moment kreeg ik een paar stukken uit een flashback. Een vrouw die met een kind speelt. Ook mijn vader! Mijn vader! Dat kind. Dat ben ik! En dan is die vrouw- nee dat kan niet. Maar het moet wel.
    'ik wardeer het zeer als ik geen Anty meer wordt genoemt. Ik ben geen 2 jaar oud meer,' zeg ik met een scheve glimlach op mijn gezicht.

    Lucifer

    Lucifer staarde naar het hele voorval, en kreeg te horen dat hij Hades' zoon was. Hades sloopte toen een aantal spullen, en vloog toen het raam uit. Meer had hij niet kunnen volgen uit verbazing. Hij keek verafschuwend naar zijn handen, en dan naar Artemis. 'Mijn vader..', stamelde hij. 'Is een harteloze barbaar'. Hij zuchtte, en liep rond door de hal, terwijl hij de gevallen dingen opraapte en terugzette, en de verwoeste dingen een beetje opzij schoof. 'Dank u zeer, Artemis. Door u ben ik gaan realiseren dat het onderdrukken van de kwaadaardige gevoelens geen probleem is. Zolang men weet dat er van hem of haar wordt gehouden', fluisterde hij bijna, en keek haar aan. Lucifer woonde in een oude kerk, en vond het daarom echt erg dat er wat dingen van vroeger waren gesloopt, zoals de tafel, of het glas-in-lood raampje.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Artemis.

    'Het komt goed, Lucifer,' zeg ik en zonder na te denken streel ik met mijn hand over zijn gezicht. Om me niet mee te laten slepen begin ik snel over mijn plan. '"Jachthonden" zijn zoals je dat noemt, understatements. Ze gehoorzamen aan mij...' zeg ik en pak een soort zakje uit de koker op mijn rug.
    'Dit zijn miniaturen,' zeg ik en wijs op de driekoppige hond, verschillende grootten hydra's, een reuzenschorpioen en dan zijn er nog de katachtigen, chimera's en slangen. 'De kleinsten zijn de schorpioenen, die zijn rond de vijf meter. Dat zijn er overigens een stuk of veertig, de rest is een stuk groter en ook in grotere aantallen,' zeg ik grijnzend. 'Dus als je vader al plannen heeft, krijgen hij en zijn mannen het flink te verduren. Ik neem mijn voorstel niet terug.'
    'Het enige wat we nog zouden kunnen gebruiken, is de hulp van andere halfgoden.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lucifer

    Lucifer knikte. 'Ik zal dan wel een halfgod zijn. Maar ik hoorde in het café hier om de hoek een stel gasten praten over water kunnen bewegen of iets, dus dat zal dan een kind van Poseidon moeten zijn of iets', hakkelde hij, terwijl de blos die zijn wangen kleurde toen Artemis zijn wang streelde verdween.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [Wezens zoals Hydra's Grote Scorpioenen en Driekoppige honden zijn wezens van Hades dat kan ze niet hebben. En als ze die heeft heeft Hades er nog meer een paar duizenden...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Wezens zoals Hydra's Grote Scorpioenen en Driekoppige honden zijn wezens van Hades dat kan ze niet hebben. En als ze die heeft heeft Hades er nog meer een paar duizenden...]


    [Tuurlijk wel, als ze die nou eens getemd heeft? (A)]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [gaan we nou werkelijk discussies houden over wat wel en wat niet kan??:S]

    Inkheart schreef:
    [gaan we nou werkelijk discussies houden over wat wel en wat niet kan??:S]



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    [Tuurlijk wel, als ze die nou eens getemd heeft? (A)]

    [O oke dan kan het natuurlijk wel ;). Ik ben een MOD van de RPG als iemand iets onrealistisch doet moet ik daarlaat van zeggen :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris
    Het meisje dat zich net als Natas voorstelde wenkt me onder tafel en gebiedt me niet achter me om te kijken. Zonder na te denken, doe ik wat ze zegt en een gevoel van angst bekruipt me, als een spin die uit een donker hoekje komt gekropen. Ik schrik en bots bijna met mijn hoofd tegen tafel als ik een zacht getik hoor, net wanneer ik onder het tafellaken vandaan wil spieken, wordt het hele café gevuld door een luide klap.
    Ik spreek mezelf wat moed in en gluur zo snel als ik kan onder het laken.
    Dit kan niet. Het onweert. Binnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [HurtedHeart, jij bent geen mod :s]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [HurtedHeart, jij bent geen mod :s]
    ik bedoel ook niet van Quizlet, maar van deze RPG ik zorg dat alles een beetje op een rijtje blijft ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break