• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Epitaph schreef:
    (...)

    Miauw. Gevoelig plekje? Ik vertel mijn ervaring, en jij tript 'm. Neem nog een paar pilletjes.

    Ik hoop dat jij jezelf ooit nog een keer tegen komt, want jij bent vreselijk.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    De dood is even erg, het lijkt haar alleen "fijner". Ik weet het, het verkeerde woord, maar ik kan even geen ander vinden.
    Dat is een mening die ze mag hebben, een best begrijpelijke mening ook trouwens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    De dood is even erg, het lijkt haar alleen "fijner". Ik weet het, het verkeerde woord, maar ik kan even geen ander vinden.
    Dat is een mening die ze mag hebben, een best begrijpelijke mening ook trouwens.

    En ik heb ook een mening die ik mag hebben. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Je kan meer aan dan je denkt hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -laat al maar.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:37 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asmodeus schreef:
    (...)
    En ik heb ook een mening die ik mag hebben. : )

    Ja dat is zo, maar wat je zei klopte niet. Je zei dat je wel mag zeggen dat moord minder erg is dan kanker maar niet andersom. Dat klopt niet.
    Daar had ik het over, niet zozeer over een mening.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Ik hoop dat jij jezelf ooit nog een keer tegen komt, want jij bent vreselijk.

    Oh, gaan we nu een geweten spelen? Ik zeg dat het broertje van mijn beste vriend zichzelf in brand heeft gestoken door zijn ongeneesbare leukemie. Kom jij aanzetten; 'JIJ WEET NIKS OVER MIJ OMGGG'
    En dan stel ik dit gezicht voor:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat een gezeik zeg. Waar gaat het nu nog om? Milly die is overleden of het gezeur dat mensen hebben over elkaars mening.(cat)


    26 - 02 - '16

    Epitaph schreef:
    (...)
    Oh, gaan we nu een geweten spelen? Ik zeg dat het broertje van mijn beste vriend zichzelf in brand heeft gestoken door zijn ongeneesbare leukemie. Kom jij aanzetten; 'JIJ WEET NIKS OVER MIJ OMGGG'
    En dan stel ik dit gezicht voor:




    Mag ik vragen waar dat plaatje in godsnaam op slaat? Is dat grappig bedoeld ofzo?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Countenance schreef:
    Ik zeg niet dat het mooi is, maar het heeft een goede bedoeling :"D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    CH schreef:
    (...)


    Mag ik vragen waar dat plaatje in godsnaam op slaat? Is dat grappig bedoeld ofzo?


    It's scenewolf!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Oh, gaan we nu een geweten spelen? Ik zeg dat het broertje van mijn beste vriend zichzelf in brand heeft gestoken door zijn ongeneesbare leukemie. Kom jij aanzetten; 'JIJ WEET NIKS OVER MIJ OMGGG'
    En dan stel ik dit gezicht voor:

    Nee, ik werd chagarijnig van je reactie, aangezien jij doet alsof ik niets over kanker weet. Ik weet genoeg over kanker, dus je hoeft niet tet doen alsof ik dat niet weet. Vervolgens ga je over pillen beginnen en daar word ik al helemaal pissig van.


    Ik ben gemeen xoxo

    Escritura schreef:
    (...)

    It's scenewolf!


    Leuk voor je.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Troll schreef:
    Wat een gezeik zeg. Waar gaat het nu nog om? Milly die is overleden of het gezeur dat mensen hebben over elkaars mening.(cat)

    Mensen die andere mensen hun mening niet kunnen uitstaan, en people who feed the trolls.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Mensen die andere mensen hun mening niet kunnen uitstaan, en people who feed the trolls.




    Jij was degene die begon met die plaatjes posten. En die over Hale begon.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."