• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    This will save this thread.

    THIS IS NOW A COMMUNIST THREAD!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dus je mag wel zeggen dat het erger is om te overlijden aan kanker, maar andersom mag het niet? Wat zijn jullie een stelletje schijnheilige dozen zeg. Kijk eerst een naar jezelf voordat je een ander afkraakt.


    Ik ben gemeen xoxo

    De media boeit niet om mensen, die pakt een random persoon die zogenaamd heel zielig is -of zielig is en er zielig uit ziet- en vergroot de dingen ontzettend uit! Ook heb je verschillende standpunten in de media, zoals iets van de telegraaf is minder betrouwbaar dan iets van het NRC, omdat de telegraaf meer sensatiegericht is.
    Vandaar.


    SLOAN.

    Asmodeus schreef:
    Dus je mag wel zeggen dat het erger is om te overlijden aan kanker, maar andersom mag het niet? Wat zijn jullie een stelletje schijnheilige dozen zeg. Kijk eerst een naar jezelf voordat je een ander afkraakt.

    Nee dat zeggen we niet, we zeggen dat het even erg is. Sommige zouden loever vermoord worden dan kanker, of een andere ziekte, krijgen. Maar dat betekent niet dat moord niet erg is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Asmodeus schreef:
    Dus je mag wel zeggen dat het erger is om te overlijden aan kanker, maar andersom mag het niet? Wat zijn jullie een stelletje schijnheilige dozen zeg. Kijk eerst een naar jezelf voordat je een ander afkraakt.


    I. love. you. Srsly. _O_


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Epitaph schreef:
    This will save this thread.

    THIS IS NOW A COMMUNIST THREAD!



    You are such a hero. _O_


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kijk even naar je zelf, ''Ze is dood en verkacht. Oke.'' Doe even normaal man, hoe oud ben je, waar heb je je verstand zitten. Er is echt wel een verschil tussen je mening geven en zo'n domme uitspraak neerzetten. En als je Hale wil afzeiken, maak dan lekker een topic aan en doe het daar, maar niet tegenover dit drama gebeuren. Serieus.
    En net alsof die mensen er voor kiezen dat het uitvergroot word door de media


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Escritura schreef:
    (...)

    You are such a hero. _O_

    I'm an hero, comrade, I know.
    In Soviet Russia, stupid topics make Hale!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee dat zeggen we niet, we zeggen dat het even erg is. Sommige zouden loever vermoord worden dan kanker, of een andere ziekte, krijgen. Maar dat betekent niet dat moord niet erg is.


    Uitspraken zoals hieronder komen op mij over dat verkracht en vermoord worden minder erg is als dood gaan als kanker.
    ^dit. Ik ga liever dood op Milly's manier dan aan kanker.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)

    Kijk, jij hebt geen kanker. Je kan hier ook niet over meepraten. Het broertje van mijn beste vriend had leukemie, en heeft zichzelf in brand gestoken, omdat hij van mening was dat elke dood minder erg is dan kanker.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    I'm an hero, comrade, I know.
    In Soviet Russia, stupid topics make Hale!


    *Finally done laughing stupidly over that*
    Thank you for making my day.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Kijk, jij hebt geen kanker. Je kan hier ook niet over meepraten. Het broertje van mijn beste vriend had leukemie, en heeft zichzelf in brand gestoken, omdat hij van mening was dat elke dood minder erg is dan kanker.
    (no_chears)

    Jij weet niets over mij dus doe niet alsof je alles weet over mij. Donder op.

    Nee, ik heb geen kanker.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:30 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Epitaph schreef:
    (...)
    Kijk, jij hebt geen kanker. Je kan hier ook niet over meepraten. Het broertje van mijn beste vriend had leukemie, en heeft zichzelf in brand gestoken, omdat hij van mening was dat elke dood minder erg is dan kanker.
    (no_chears)


    ... Dat vind ik gewoon echt zielig... (no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jezus Hale, als ik jou was zou ik gewoon een andere username nemen, dan gaan de mensen vast vriendelijker reageren.

    Echt waar, kanker is vreselijk erg en iedereen kent mensen die eraan gestorven zijn of het gehad hebben, maar waarom maakt een verkrachting en een moord het minder erg? Dat meisje heeft waarschijnlijk echte doodsangsten uitgestaan. Sorry maar moord is verschrikkelijk alleen al omdat iemand anders je de dood instuurt, terwijl je eigenlijk nog een heel leven voor je had. en nogmaals ik vind kanker ook erg om aan te sterven, voor ik zelf uitgescholden word. Mijn opa heeft ook kanker gehad dus ik weet waarover ik spreek.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Jij weet niets over mij dus doe niet alsof je alles weet over mij. Donder op.

    Nee, ik heb geen kanker.


    Miauw. Gevoelig plekje? Ik vertel mijn ervaring, en jij tript 'm. Neem nog een paar pilletjes.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)