• -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:00 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Dit verhaal lijkt de oppositie van een eerder verhaal hier op het quizletforum


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dit verhaal lijkt de oppositie van een eerder verhaal hier op het quizletforum


    Ik snap je reactie niet helemaal ? De oppositie bedoel je het tegenover gestelde? Wel ja dat kat het zijn wegen zdat meisje toevallig haar versie er van er op gezet heet en ik de waarheid.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik weet niet wat ik moet geloven, jouw of haar verhaal.. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zei ze niet dat jij had toegegeven dat het gelogen was laatst? Pfft, nou ik geloofde het al niet helemaal maar ik ga me er verder niet mee bemoeien.


    Your make-up is terrible

    Eerlijk gezegd denk ik alleen dat de vader weet wat waar is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Brunito schreef:
    Ik weet niet wat ik moet geloven, jouw of haar verhaal.. (no_chears)


    Begrijp ik na alle topics die zij er over aanmaakte. Maar ik wil gewoon even duidelijk zeggen dat moest ik effectief liegen hij niet voor de correctionele rechtbank zou moeten komen toch? Want volgens haar waren er bewijzen dat ik loog en volgens het parket zijn er bewijzen dat haar vader liegt , dus... Ik haal gewoon even de feiten boven.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Hmm was er niet nog iemand die ook zo een topic had geopend ofzo. Of was ook jij dat??

    Maar naja whatever, wat een kut vriendin zegt, en sterkte meis!!!!
    Naja, weet je nu tenminste wie wel echte vrienden zijn en wie niet. Maar echt, dat kind moet echt ophouden, zielig hoor.
    Nog heeeeel veel sterkte. Ik hoop dat alles beetje bij beetje wel goed komt!!(flower)
    Ooit je hele verhaal kwijt willen of wat dan ook, mij kan je wel een OB sturen...:)(flower)

    Smufin schreef:
    (...)

    Begrijp ik na alle topics die zij er over aanmaakte. Maar ik wil gewoon even duidelijk zeggen dat moest ik effectief liegen hij niet voor de correctionele rechtbank zou moeten komen toch? Want volgens haar waren er bewijzen dat ik loog en volgens het parket zijn er bewijzen dat haar vader liegt , dus... Ik haal gewoon even de feiten boven.


    Had jij dat geen relatie met die vader?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zei ze niet dat jij had toegegeven dat het gelogen was laatst? Pfft, nou ik geloofde het al niet helemaal maar ik ga me er verder niet mee bemoeien.


    Geen idee , maar ik heb alleen mijn enige en echte verklaring afgelegd en dat is het gene waar ik ben bij gebleven. Ik heb niks toegegeven van gelogen want ik weet gewoon dat het niet gelogen is wat ik zeg. En i kweet het vele denken nu van ; " hoe kan ik zeker zijn dat het waar is." Maar waarom gelooft iedereen haar dan direct? ..


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Brunito schreef:
    Ik weet niet wat ik moet geloven, jouw of haar verhaal.. (no_chears)


    (Be)lieve in (you)rself

    Smufin schreef:
    (...)

    Geen idee , maar ik heb alleen mijn enige en echte verklaring afgelegd en dat is het gene waar ik ben bij gebleven. Ik heb niks toegegeven van gelogen want ik weet gewoon dat het niet gelogen is wat ik zeg. En i kweet het vele denken nu van ; " hoe kan ik zeker zijn dat het waar is." Maar waarom gelooft iedereen haar dan direct? ..



    Haha ik had het in het eerste topic al in twijfel getrokken bij haar hoor. Ik geloof niet zomaar iemand. Als jij bij je verklaring blijft, kraamt zij vooral onzin uit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Had jij dat geen relatie met die vader?


    Hmpff Het is echt moeilijk uit te leggen , ken je dat dwangrelatie??


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Smufin schreef:
    (...)

    Hmpff Het is echt moeilijk uit te leggen , ken je dat dwangrelatie??


    Hmhm, je kan alles vertellen hoor. Ik snap het wel. Als je wilt mag je het ook een pbtje sturen.


    Your make-up is terrible

    I'll get the popcorn.
    Nee maar eerlijk gezegd, over zo'n dingen zou ik sowieso al niet hier praten, ik bedoel. Zoiets blijft toch binnen de huiskamer idgi.

    Smufin schreef:
    (...)

    Hmpff Het is echt moeilijk uit te leggen , ken je dat dwangrelatie??

    Wil je dat eens uitleggen alsjeblieft?


    ars moriendi