• -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:00 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Smufin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Maar ik probeer gewoon even het logische boven te brengen. Waarom zou hij voor de correctionele moeten gaan als er zogezegd bewijzen zijn dat ik zogezegd gelogen heb?

    Tja. Ik weet niet. Ik vind het sowieso een vaag verhaal 8D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik denk niet dat je het er beter op maakt met zo'n topic. Verder zal ik me er maar buiten houden, geloof ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aiku schreef:
    (...)
    Tja. Ik weet niet. Ik vind het sowieso een vaag verhaal 8D


    Ik kan geloven dat het vaag overkomt wegens niet echt alles er opstaat en wat er opstaat nogal slordig is op geschreven. Mar ik laat het erbij dat ik bij mijn standpunt blijf.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Mijn mama zegt altijd,
    Er zitten drie kanten aan elk verhaal,
    inditgeval;
    Die van jou, Die van haar. En de waarheid.

    Succesiniedergeval.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Smufin schreef:
    (...)

    Ja inderdaad. Maar ik probeer gewoon even het logische boven te brengen. Waarom zou hij voor de correctionele moeten gaan als er zogezegd bewijzen zijn dat ik zogezegd gelogen heb?


    Ik hou me buiten de discussie, op een kanttekening na:

    Het is voor mannen erg makkelijk om beschuldigd en veroordeeld te worden voor sexueel misbruik


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik hou me buiten de discussie, op een kanttekening na:

    Het is voor mannen erg makkelijk om beschuldigd en veroordeeld te worden voor sexueel misbruik


    Omdat ze er makkelijker aan toe geven ja, maar er is geen enkel excuus om als volwassen man toe te geven aan zo'n jong meisje, geen enkel! Hij heeft een dochter van dezelfde leeftijd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat ze er makkelijker aan toe geven ja, maar er is geen enkel excuus om als volwassen man toe te geven aan zo'n jong meisje, geen enkel! Hij heeft een dochter van dezelfde leeftijd.


    Nee niet precies. En ik heb het niet over dit geval, maar in het algemeen. Ik heb geen van beide posts gelezen want de ene was te lang en ik heb geen zin om uit te vogelen wie nu wel en wie niet gelijk heeft. Een man heeft sex gehad met een minderjarig meisje als ik het goed zie. Dat is sowieso verkeerd.


    quidquid excusatio prandium pro

    The fuQ bruh.
    Srsly.
    o.o
    Waarom maken sommige mensen op Q ruzie?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sheffield schreef:
    Ik weet niet wat ik moet geloven .. misschien dat je me een pb kan sturen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga me hier buiten houden. -loopt topic uit en gaat verder met haar leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Begint een beetje op een soap te lijken. Misschien zouden jullie je probleempje buiten Quizlet moeten oplossen? Want eerlijk gezegd maakt het mij geen ene hond uit wie er gelijk heeft & zorgt dit gekibbel niet voor een oplossing. Het is nu meer een spelletje van: Ik heb gelijk! Nee ik heb gelijk! Nee niet waar, IK heb gelijk!
    Ridiculous.

    En laten we niet gaan oordelen over een man die we niet kennen en hem een zwijn noemen.
    Wie weet is dit hele verhaal door beide verzonnen en lopen jullie een onschuldige vent zwart te maken.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 8:43 ]


    Here & Now

    Ik geloof er niks van. En als het wel waar is, waarom gaan jullie dan op Q ruzie maken met elkaar :'D


    -

    Ik weet niet hoor, maar dit is gewoon heel moeilijk te geloven. Heb jij bewijs dat het een dwangrelatie was?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Genius schreef:
    Ik geloof er niks van. En als het wel waar is, waarom gaan jullie dan op Q ruzie maken met elkaar :'D


    Dit stelt geen ruzie voor. Ik ben het gewoon beu dat zij tegen Jan en alle man mag zeggen wat er gebeurt is in haar verhaal , want ze is een braaf engeltje en doet niks verkeerd , maar ik moet me maar stil en gedeisd houden. Nee zo werkt het niet voor mij.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Siddhartha schreef:
    Begint een beetje op een soap te lijken. Misschien zouden jullie je probleempje buiten Quizlet moeten oplossen? Want eerlijk gezegd maakt het mij geen ene hond uit wie er gelijk heeft & zorgt dit gekibbel niet voor een oplossing. Het is nu meer een spelletje van: Ik heb gelijk! Nee ik heb gelijk! Nee niet waar, IK heb gelijk!
    Ridiculous.

    En laten we niet gaan oordelen over een man die we niet kennen en hem een zwijn noemen.
    Wie weet is dit hele verhaal door beide verzonnen en lopen jullie een onschuldige vent zwart te maken.


    Ja tuurlijk gaan we dit maar heel even verzinnen en uit onze duim zuigen en nep ruzie zitten maken op Quizlet want dat is toch oh zo leuk? Neen hoor --' Maar je gelooft wat je wilt. Ik weet dat dit niet verzonnen is. En buiten ql oplossen gaat moeilijk gaan. Ik probeerde alle contact met haar te verbreken en ze viel me op ql lastig ze valt me door topics aan te maken aan. Wel i kweet niet hoe jezelf zou reageren moest iemand je zo ver drijven dat je het gevoel hebt dat je geen kant meer uit kan. Maar ach ja. Dit is niet aanvallend bedoeld tegen over jou.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey