• -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:00 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Negligible schreef:
    Ik geloof géén van beiden.
    Sowieso zullen jullie dingen vertellen waardoor jullie alleen als slachtoffer naar voor komen.


    Let it come and let it be

    Hmm, ik zeg niet dat ik je niet geloof maar wel dat ik iets meer informatie nodig heb. Dat pb'tje dat je zei? Met die gedetailleerde informatie? Wil je die even sturen? Mijn moeder werkt op het parket en ik kan haar dan wel wat dingen navragen. Oh en trouwens, je vriendin mag geeneens getuigen aangezien het haar vader is wat haar dus niet objectief maakt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Siddhartha schreef:
    Begint een beetje op een soap te lijken. Misschien zouden jullie je probleempje buiten Quizlet moeten oplossen? Want eerlijk gezegd maakt het mij geen ene hond uit wie er gelijk heeft & zorgt dit gekibbel niet voor een oplossing. Het is nu meer een spelletje van: Ik heb gelijk! Nee ik heb gelijk! Nee niet waar, IK heb gelijk!
    Ridiculous.

    En laten we niet gaan oordelen over een man die we niet kennen en hem een zwijn noemen.
    Wie weet is dit hele verhaal door beide verzonnen en lopen jullie een onschuldige vent zwart te maken.

    I agree!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik denk sws niet dat je hier over kúnt liegen. + die vader was toch slecht bezig door seks te hebben met een minderjarige. So, ik denk dat ik jou toch iets meer geloof. Sterkte. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    We kunnen nooit weten wie we moeten geloven :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk eerlijk gezegt van wat er gebeurd dat het prive moet blijven. Aangezien er nu veel verhalen zijn die ik zelf ook heb gevolgt. Maar ik denk dat Q hier gewoon buiten moet blijven. Zowel zei als jij gewoon niks op Q posten over elkaar en het hele gaande.


    Some angels have no wings.

    Brunito schreef:
    Ik weet niet wat ik moet geloven, jouw of haar verhaal.. (no_chears)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Pyrrhic schreef:
    I'll get the popcorn.
    Nee maar eerlijk gezegd, over zo'n dingen zou ik sowieso al niet hier praten, ik bedoel. Zoiets blijft toch binnen de huiskamer idgi.
    Eigenlijk wel en zoals iemand al eerder zei, volgens mij weet enkel de vader de waarheid.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je zegt dus dat je verkracht bent? Zoiets zou ik nooit op het internet zetten. + de schuld ligt sowieso bij de vader

    Ik vind het zielig dat je zo laf bent de naam in te gebruiken


    -

    ik vind het alsnog raar dat 2 ex vriendinnen van jou geen contact meer met je willen hebben omdat je loog , dus smaggie loog , die 2 vriendinnen liegen , de politie liegt , de rechtbank liegt en gij hebt gelijk ofwa ? Wtf -_-
    * duwt documenten met feiten op tafel * Foto's nogig van de waarheid ??
    * voor wie niet mee is ik ben smaggiem en dit profiel is aangemaakt in opdracht van het clb


    -

    Sirena schreef:
    ik vind het alsnog raar dat 2 ex vriendinnen van jou geen contact meer met je willen hebben omdat je loog , dus smaggie loog , die 2 vriendinnen liegen , de politie liegt , de rechtbank liegt en gij hebt gelijk ofwa ? Wtf -_-
    * duwt documenten met feiten op tafel * Foto's nogig van de waarheid ??
    * voor wie niet mee is ik ben smaggiem en dit profiel is aangemaakt in opdracht van het clb


    Oh for fuck's sake... Vecht het uit in het echt, wil je? Jullie kunnen elkaar life opzoeken en elkaars tanden uitslaan. Nu hebben we nog iemand die beweert smaggiem te zijn, daarnet hadden we de vader, ik snap er niks meer van en het boeit me geen moer want iedereen liegt en raaaaaaaaaage!

    Respect voor de politie en rechters die dit uitzoeken <_<


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Oh for fuck's sake... Vecht het uit in het echt, wil je? Jullie kunnen elkaar life opzoeken en elkaars tanden uitslaan. Nu hebben we nog iemand die beweert smaggiem te zijn, daarnet hadden we de vader, ik snap er niks meer van en het boeit me geen moer want iedereen liegt en raaaaaaaaaage!

    Respect voor de politie en rechters die dit uitzoeken <_<


    _O_


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sirena schreef:
    ik vind het alsnog raar dat 2 ex vriendinnen van jou geen contact meer met je willen hebben omdat je loog , dus smaggie loog , die 2 vriendinnen liegen , de politie liegt , de rechtbank liegt en gij hebt gelijk ofwa ? Wtf -_-
    * duwt documenten met feiten op tafel * Foto's nogig van de waarheid ??
    * voor wie niet mee is ik ben smaggiem en dit profiel is aangemaakt in opdracht van het clb



    Deze moet er ook nog bij:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    IK BEGRIJP HIER HELEMAAL NIKS VAN. -faints-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”