• -

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:00 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Kaulitzcest schreef:
    Ik weet niet hoor, maar dit is gewoon heel moeilijk te geloven. Heb jij bewijs dat het een dwangrelatie was?


    De politie heeft al onze bewijzen gekregen , dus ja ik heb bewijzen.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik weet niet wie ik moet geloven. Kan je maybe een PB sturen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Ik weet niet wie ik moet geloven. Kan je maybe een PB sturen?

    Oké.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik snap er geen ene snars van. Ben jij nou verkracht door de vader van dat andere meisje? Wtf moet ik nou geloven? Kun je ook een PB naar mij sturen? (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik snap er geen ene snars van. Ben jij nou verkracht door de vader van dat andere meisje? Wtf moet ik nou geloven? Kun je ook een PB naar mij sturen? (;


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    En mij ook?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Das rot voor je..


    Maar ik weet niet goed wie ik moet geloven, why zet je het op internet neer? Je kan het toch beter prive houden?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 21:02 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Chandler schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik alleen dat de vader weet wat waar is.


    Ex astris, sciencia

    Oké, oké, nu ik deze versie ook ken weet ik dat ik mij gewoon uit deze discussie moet houden, aangezien ik toch nooit zal weten wat er echt gebeurd is. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik geloof géén van beiden.
    Sowieso zullen jullie dingen vertellen waardoor jullie alleen als slachtoffer naar voor komen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Brunito schreef:
    Ik weet niet wat ik moet geloven, jouw of haar verhaal.. (no_chears)

    Novazembla schreef:
    Das rot voor je..


    Maar ik weet niet goed wie ik moet geloven, why zet je het op internet neer? Je kan het toch beter prive houden?


    Zeg dat maar eerst eens tegen haar. Ze zet er zo'n 3 topic's op en met de bedoeling om mij zwart te maken. Er zitten genoeg mensen op Ql die ik ook ken en als die haar dan vragen over wie het gaat dan zegt ze het natuurlijk en dan wordt ik bestempeld als slet , kutkind , etc.. En daarom plaats ik mijn versie hiervan ook op.Niet alles staat er op , maar het hoog nodige staat erop.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Negligible schreef:
    Ik geloof géén van beiden.
    Sowieso zullen jullie dingen vertellen waardoor jullie alleen als slachtoffer naar voor komen.


    What the..

    Oké ik vind het ook erg voor haar dat ze hier ook door moet maar dat ze hat dan laat rusten ipv mij er als maar mee te irriteren en mensen dingen wijs te maken , of mn familie aan te vallen door leugens over hun te vertellen! Zij heeft trouwens niks te maken met het hele gebeuren en heeft zichzelf er ingewikkeld.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Waarom zet je zo iets nou op internet:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Als je wilt praten mag je me een pb sturen.

    En, misschien ervaart zij het zo omdat ze haar vader niet als de slechte man wilt zien. Misschien zet ze het verhaal zo om in haar hoofd. Ik weet niet welke van de twee verhalen waar zijn, maar tja, iedereen ervaart dingen anders, en haar vader blijft haar vader, dus wilt ze ook gewoon dat hij er als de goede vader uit blijft zien.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy