• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ xD ben der weer]
    Emmett
    'Bella, ik ga even oke?' Zeg ik als ik Edward naar boven zie lopen. Ik loop langzaam naar de trap en wacht tot Edward boven is. Als hij boven is loop ik via de trap naar beneden.

    Florence
    'Waar kan hij nou zijn?' Mompel ik tegen mezelf als ik al meer dan een kwartier aan het zoeken ben. 'Wat maak je weer een goeie start zeg, je had beter thuis kunnen blijven' Zegt een stemmetje in mijn hoofd. 'Thuis? Ben je gek' Zeg ik tegen het stemmetje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik knikte zwak met mijn hoofd. 'Edward' zei ik zacht. Hij pakte mijn hand en kuste me.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [tsja en nou??? nog een aanval?']


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Neuj xD Ehm.. geen idee xD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [nog een aanval ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Edward was erg lief. 'Nessie' zei ik zacht. Ik voelde heel langzaam maar dan bedoel ik ook heel langzaam mijn kracht weer toeneemn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik loop weer naar boven, omdat ik me op de een of andere manier verantwoordelijk voor haar voel. Het is heel dubbel allemaal. Ik weet niet wat het is. 'Gaat het al wat beter?' Vraag ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bella
    Ik knikte zacht. 'Mag Renesmee komen?' vroeg ik. IK probeerde rustig te blijven liggen zodat ik gewoon kon praten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Tuurlijk, als Jacob haar laat gaan' zeg ik en ga op een kruk zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Ik knikte en grinikte schoor. 'Mag ze nu komen?' ik keek hem smekend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    'Ik haal haar wel even' Zeg ik en loop weer richting de trap. Waarom vraagt ze dat aan mij en niet aan Edward? Achja, erg is het niet denk ik en loop de trap af. 'Renesmee, Bella wil graag dat je boven komt' Zeg ik en zie haar van de bank afspringen. Ik plof beneden op een stoel terwijl Renesmee de trap oploopt naar boven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    bella
    Renesme kwam naar boven en kuste me. Ik glimlachte naar haar terug. 'Wat was er nou alemaal mama?' ze keek me nieuwsgierig aan. Ineens voelde ik dat ik weggetrokken weg. Ik gilde hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emmett
    Ik hoorde de gil en sprong uit mijn stoel. Ineens bedacht ik me dan Edward, Renesmee, Carlisle en Esmé er bij waren en dat ik er niet persé heen hoefde te gaan. Ik keek naar de trap maar ging toch weer zitten.

    [ Ik ga Csi kijken :) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [bye bye]
    bella
    Ik zag weer een vampier die naar me grijnzde. 'Nee nee niet doen' gilde ik bang uit. iK hoorde wel iets maar wat? ik voelde iets maar wat?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan