• Ja, ik kom net vanbuiten. Ik was aan het lopen naast mijn vader en hij slaat een arm over mijn schouder, komt er een vrouwtje langs en zegt: ‘‘ Wat een schattig stelletje zijn jullie. Verschil in lengte en leeftijd maakt niet uit, dat zie ik wel aan jullie. Het ga jullie goed.’’
    Ik lachte me kapot. Ik vond het zo vreemd, nog steeds zelfs.

    Iemand nog iets anders vreemds meegemaakt?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Op restaurant in Spanje.
    Was er zo'n oude man en die dacht dus dat mijn moeder mijn zus was, en mijn vader onze vader...
    Ik was toen 14 en mijn moeder bijna 49...
    Toen had ik echt zo iets van...
    Daaaaamn, zie ik er zo oud uit of mijn moeder zo jong.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Unnoted schreef:
    Omg, zalig! :'D
    Ach ja, ik vind het wel cool dat die vrouw zo ruimdenkend is. Was ze oud? :Y)

    Ik denk rond de 40 ofzo...


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dat denken dus altijd mensen bij mij en mijn vader x'D
    Ik had een keer dat iemand dacht dat mijn moeder mijn zus was o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mn oma herkende me een keer niet en dacht dat ik de vriendin van mn broer was :8 Kots kots kots.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    niet echt met mij...

    maar alle mensen die we tegen komen vragen altijd of mijn moeder en mijn oudste stiefzus (niet moeder en dochter dus) een tweeling zijn>_<''


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Dat is best wel geniaal :'D
    Ik heb niet echt zoiets gehad. Hoewel mijn broertje en ik nogal eens als tweeling werden aangezien, een jaartje geleden (hij was ontzettend lang voor zijn leeftijd, en ik had nog geen groeispurt gehad). En ik werd in de supermarkt op mijn twaalfde al als 'mevrouw' aangewezen ( "Wij zijn nog niet aan de beurt, schatje. Eerst moet die mevrouw nog..." ).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mensen denken vaak dat ik 11 ben, telt dat ook?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Templesmith schreef:
    Huh? :'D
    Oké, weeeeeird.
    Nou ja, ik heb altijd van die blazers en nette kleding aan en daardoor zei er ooit een advocaat tegen mij: "Pfft, ik word echt gek van al die zaken! Heb jij dat ook niet? Hé, zullen we eens gaan lunchen?"
    Ik had echt iets van: WTF?! Ik ga nog naar de middelbare school! :'D


    Geweldiggg. :'DD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mn Opa zijn broer die zag mijn mama van ver en zei: 'Ah, daar is de zus.' xD naja, hij is ook niet meer van de jongste ^^ Vond ik wel droog


    Keep calm and love Zayn Malik =)