• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gabrielle Winona Monroe

    'Maanling?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Wist jij hiervan, James?' Wat was er hier aan de hand? Hoe lang was Remus al een weerwolf? Wist professor Wafelaar hiervan? En wie wisten nog meer dat Remus een weerwolf was voordat dit schouwspel optrad? Veel te veel vragen die door mijn hoofd suisden en het liefst zou ik ze allemaal tegelijk willen stellen. Maar realiseerde me dat dat jammer genoeg niet mogelijk was, dus besloot ik maar op het antwoord van mijn eerste vraag te wachten.

    Nymphadora Tops.

    Verwoed ga ik op zoek naar een scherp voorwerp en trek de gordijnen van mijn hemelbed weer dicht. Ik zet de scherpe punt van een mes in mijn been en trek een bloedrode lijn. Het doet pijn, maar het doet een stuk minder pijn dan het idee dat Remus het weet. "Auwa..." zeg ik zachtjes en zet het mes nog een keer in mijn huid.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James potter
    'uhh.. Ja, ik ben zijn vriend. Maar verder zeg ik niets.' Nog steeds een beetje slaapdronken ploft hij op zijn bed. Een paar mensen keken hem raar aan.
    *Ik was ergens in Londen aan het lopen. Zag allemaal mensen vliegen in de lucht en op een zag ik al mijn vrienden voor mij in hun faunaat vorm. Remus kwam naar mij toe lopen en sprong op mij...*
    Hij stond op en schrok en keek naar zijn handen en daarna naar Remus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Remus

    Ik kreun.
    'Laat. Me. Verdomme. Allemaal. Met. Rust!' grom ik. De woorden komen er los van elkaar als aparte zinnen uit, en boos kijk ik de kring rond.
    Ze weten het! Ze weten het! gilt een alarmerend stemmetje in mijn hoofd.
    Ik laat mijn hoofd zakken op de dekens, en ik kijk ze smekend aan.
    'Kunnen jullie alsjeblieft weggaan? James, Sirius, blijven jullie nog even, voordat jullie ondervraagd worden over mij door de anderen?'
    Ik keek ze allemaal aan, en hoopte dat niemand het zou doorvertellen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nymphadora Tops.

    Ik leg het mes neer en val huilend op mijn bed. Al tijden ben ik een automutilant, omdat ik mijn rare "eigen" huid wil wegsnijden. Ik ben niet normaal, een freak, en nu Emmeline haar mond niet heeft kunnen houden ben ik ook nog eens gedoemd voor altijd gepest te worden.
    'Nee Nym, daar schiet je niks mee op...' zeg ik tegen mezelf en pak een stuk perkament en een veer met inkt. Remus moet zich wel vreselijk voelen, iedereen weet van zijn diepste geheim en ik ben weggerend. Wat eem lamstraal ben ik.

    Lieve Remus,

    Jouw geheim is het mijne. Het spijt me voor die belachelijke vertoning daarnet. Emmeline heeft gelijk.
    Het is moeilijk om het uit te leggen en dat kan ik ook niet, maar voor mij ben je gewoon Remus. Wat je ook bent en wie je ook zult zijn.

    Nym.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Ik wordt wakker op de bank. Gelukkig heeft niemand me gezien. Een groepje mensen staan om Remus heen en ondervragen hem. Onzichtbaar kom ik erbij staan. Helemaal achter. Gefascineerd maar tegelijkertijd bang kijk ik hem aan. Hij ziet me toch niet. Hij vraagt of iedereen weg wilt gaan. Zal ik blijven? Hij heeft me tenslotte gebeten, maar... "R-remus?", stotter ik. Ik voel me zwak. Mijn wond bloed nog, maar ik wil er zo min mogelijk aandacht aan besteden. Ik probeer het te bedekken met mijn hand, maar het bloed stroomt eruit. Hopelijk zien ze het niet, terwijl de menigte wegtrekt. Ik besluit te blijven staan.


    Tijd voor koffie.

    ik volg het verhaal niet meer, en ik het het op het moment te druk hiervoor, mijn school beslist dat wij meer huiswerk moeten doen dus Sirius is weer vrij, sorry:(

    James Potter
    'Inderdaad! Maar heb ik het goed gehoord dat je dat meisje hebt gebeten?!' James ging liggen en keek naar Sirius. Die nog stond. 'Kom zitten joh.' zei James.
    'want ze zit daar nog te slapen. Daar achter. Moet ik haar weg halen?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Nymphadora Tops.

    Ik streel mijn uil over haar hoofd. 'Breng deze brief naar Remus,' zeg ik zonder er nog langer over na te denken. Ik strijk door mijn zuurstokroze-paarse haar. Ik trek aan mijn trui, het is koud. 'En breng hem zo snel mogelijk.' voeg ik eraan toe en laat haar los.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [@BADTranslate Kan jij voor mij nog eens iets schrijven met Samira? Want het is al van pagina 17 geleden en anders kan ik ook niet verder met mijn personage :) Dankje ^-^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@xLaughing, ze is al wakker hoor :P ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 23:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Gabrielle Winona Monroe

    'Remus, misschien zijn we nooit erg close geweest. Maar het feit dat je een weerwolf bent, zal mijn zicht absoluut niet op een slechte manier voor je veranderen. In tegenstelling zelfs, ik zou -als je het wil- graag willen helpen.' Zei ik voorzichtig en je kon de bezorgdheid in m'n stem horen. Op dat moment zag ik dat Evana opstond. 'Evana, gaat het met je?' Vroeg ik en liep snel naar haar toe. 'O, my...' Mompelde ik toen ik zag hoe erg die wonden eigenlijk waren. Maar het was Remus' schuld niet, hij kon er gewoon niks aan doen... Dacht ik in mezelf. 'Ik ben bang dat het het beste is om je naar de ziekenzaal te brengen... En jou ook, Remus. We verzinnen wel gewoon een smoes of iets dergelijks...'

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:43 ]

    Evana
    Zwakjes knikte ik naar Gabrielle. Ik had domweg gewoon niet meer de kracht om mijn mond open te doen. Ik was nerveus. Zou Remus nu niet in de problemen komen?

    Remus en ik hadden nooit echt veel met elkaar te maken. We waren geen vijanden, maar... we waren niet echt bevriend ofzo.
    Ik herinnerde me nog wel een moment, tijdens gedaanteverwisseling. Ik wachtte al op de propjes die ieder moment in mijn haar gegooid konden worden, maar ineens zat er iemand naast me. De groep vrienden waren uit elkaar gehaald omdat ze teveel kletsten, daarom moest Remus naast me zitten. De eerste keer dat iemand naast me zat.

    En nu kom ik er ineens achter dat hij een weerwolf is en hij heeft me gebeten. Teveel voor een 2e ontmoeting. Toch was het niet zijn schuld. Nee, meer de mijne. Ik ging het bos in. Ik was blij dat Gabrielle en Nymphadora me gevonden hadden -waar was Nymphadora eigenlijk?- want wat zou er gebeurd zijn als dat niet zo was? "Dankje nog.. Voor het redden..." zei ik tegen Gabrielle. Remus strompelde als een zielig hoopje mee. "Remus, het spijt me van al het weerwolf gedoe. I-ik had niet naar het bos moeten gaan. E-en als je problemen krijgt, geef mij de schuld.". Ik hoopte dat ik niet van Zweinstein af moest.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:27 ]


    Tijd voor koffie.

    Samira

    Ik ben inmiddels al weer binnen, met Pandora en Kate. Een groepje mensen had iemand naar binnen gedragen, uit het Verboden Bos. Who the hell zou dat geweest kunnen zijn? Ik zucht, en kijk naar de schoenen die me meevoeren naar de leerlingenkamer.
    'Damn. Ik ben het wachtwoord vergeten, weten jullie het nog?'
    Ik hoop serieus dat zij het wel weten, want anders... Buiten slapen lijkt me niet erg prettig.

    Remus

    'Het... is niet erg.'
    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Natuurlijk was het wel erg! Ik had iemand gebeten, hoe stom kon ik zijn.
    'Ga allemaal maar weg. Ik wil even alleen zijn.' zeg ik hees, terwijl ik moedeloos naar de mensen kijk, die allemaal nog steeds niet zijn vertrokken.
    'Ga maar.'
    Ik wijs naar de uitgang van de leerlingenkamer. James en Sirius blijven zitten, maar ik ga er niet tegenin.
    Ik laat mezelf weer terugzakken, en leg mijn hoofd op het kussen. Verdomme, mijn wonden doen freaking veel pijn.
    Dan komt er opeens een uiltje aanvliegen. Volgens mij is hij van Tops. Verbaasd pak ik de brief, en ik lees hem, waarna ik hem weggooi richting prullebak. Bah, hij mist.
    'Accio prullebak.' fluister ik, en onmiddelijk vliegt de prullebak naar me toe. Ik gooi de brief er opnieuw in.
    'Niets bijzonders.' mompel ik. Wél bijzonder, natuurlijk, maar ik zal hem maar door niemand laten lezen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:01 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Er is een brief voor je, Remus, haha]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!