• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Annemik, je kan gewoon doen dat je als lerares door de gangen loopt. Esther, jij kan met Kate Remus gaan achtervolgen^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Kan, maar ik weet dus niks. En Kate stond/staat bij Samira en Pandora. Dus kan ze niet opeens Remus achtervolgen.]


    living la dolce vita

    [Kan Remus - sorry, ik weet je echte naam niet - misschien niet een stukje schrijven?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [sirius kan wel helpen als iemand wil inspringen]

    [Ik zit even in de knoop met mijn personage van Pandora...wil iemand even helpen zodat mijn personage iets te doen heeft?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [zoals ik net zei: Sirius kan helpen]

    Naiade schreef:
    [Kan, maar ik weet dus niks. En Kate stond/staat bij Samira en Pandora. Dus kan ze niet opeens Remus achtervolgen.]


    [Er heeft een tijdsprong plaatsgevonden. Het is nu volle maan.]

    DUS MENSEN! HET IS NU VOLLE MAAN! DE PERSONAGES ZIJN WEER AFZONDERLIJK OF BIJ ELKAAR!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gabrielle Winona Monroe

    Ik sla mijn boek dicht en kijk voor me uit. Met het boek tussen mijn armen geklemd loop ik de bibliotheek uit om naar de Gryffindor Common Room te gaan, maar mijn aandacht wordt vastgegrepen door het licht van de volle maan die door het raam naar binnen schijnt. Na even de maan met al mijn bewondering te hebben aangekeken, liep ik weer verder en stootte per ongeluk tegen een blonde gedaante aan. Ik keek om en zag dat het iemand uit Slytherin was, ik had haar weleens eerder rond zien lopen maar nog nooit gesproken. 'Oh, sorry.' Mompelde ik naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 15:23 ]

    [Is dat Pandora? Just asking :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [jep :)]

    [Oeps, ik was vergetn dat er een tijdsprong was geweest.xD]


    living la dolce vita

    Samira

    Ik zie Kate opstaan en weggaan uit de leerlingenkamer.
    'Kate! Wacht! Wat ga je doen?'
    Ik hol haar achterna, en strijk verwilderd een lok uit mijn gezicht.
    'Waar ga je heen?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn

    Ik wacht op Samira. 'Geen idee' zeg ik als ze naast me staat. 'Maar ik vind het zo saai in de leerlingenkamer.'


    living la dolce vita

    Samira

    'Aha. Logisch, allemaal nerds hier.'
    Ik gebaar naar achteren, waar iedereen studeert.
    'Ik heb bezweringen toch al geleerd, en Wafelaar zal geen onvoldoendes aan Slyterin uitdelen. Dus, laten we naar buiten gaan.'
    Ik kijk haar vragend aan.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn

    Ik lach. 'Ja, is goed.' Ik loop achter Samira aan naar buiten, maar vergeet de laatste trede waardoor ik val. Lachend ga ik recht zitten. Ik val ook echt altijd.


    living la dolce vita