• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    Remus stelt zich ook voor en Kate begint te lezen.
    'En Remus, hoe was jou vakantie?' om nu stil te gaan lezen had ik geen zin in. Normaal planden we onze eerste week al, maar zonder James en Peter kan dat niet. Ik ben benieuwd hoe ver we dit jaar kunnen gaan. Het is steeds een uitdaging. Serverus gaat het weer zwaar te voortduren krijgen, als het aan mij ligt. Maar Lilly houd James steeds tegen.

    Katheryn Madison Lynx
    Ik leunde tegen de muur en zette mijn voeten op de stoel er naast. Ik sloeg een bladzijde van mijn boek om. Eigenlijk las ik helemaal niet. Maar het moet er toch uit zien alsof ik iets doe. Ik staarde naar een bladzijde. Tot ik er achter kwam dat ik het boek ondersteboven hield.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:08 ]


    living la dolce vita

    waarom steeds zo'n korte stukjes, personen hebben ook gedachten en handelingen...

    Weet ik. Maar ik weet verder niks. Ga ff heel goed na denken.


    living la dolce vita

    Zo beter?


    living la dolce vita

    Pandora McAllister

    Ik keek door het kleine raampje van de coupédeur en zag verschillende leerlingen voorbij wandelen.
    Af en toe, waren er wel bij die ook even terug naar mij keken, maar niet dierven binnenkomen.
    Waarschijnlijk kwam dat door mijn ijsblauwe ogen die erg koel stonden...Of omdat ze wisten dat ik een slytherin was met een kort lontje.
    Verveeld wendde ik mijn hoofd af en bekeek mijn nagels.
    Ik verveelde me te pletter en hoopte dat er snel iemand het lef zou hebben om me te vergezellen.


    [Iemand joinen? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ja, dan is het voor andere ook makkelijker om te reageren en blijft het niet zo een zinnig(Y)

    :-D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:21 ]


    living la dolce vita

    ~Remus Johannes Lupos~

    'Nah, eigenlijk niet leuk. Ik heb natuurlijk last van, nou ja, je weet het wel. Het is niet leuk om iedere maand in een w-' Ik word onderbroken door Sirius, die knikt naar Kate. Ik knik en besef dat ik mezelf bijna had verraden. Kate kijkt me wantrouwend aan, en begint weer te lezen. 'En hoe was jouw vakantie? Een beetje leuk?'
    Ik zak een beetje onderuit op mijn stoel en kijk verveeld door het raam.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    Remus had zich bijna verraden. Snel waarschuw ik hem en we gaan ongestoord verder in ons gesprek.
    'Ach mijn vakantie was ook niet zo geweldig, je kent het wel, familie.' zeg ik nors. 'Misschien kunnen we er dit jaar iets doen,' ik knik naar Remus, hij zal wel begrijpen dat ik zijn weerwolfprobleem bedoel. Ik haal nog een chocokikker uit mijn tas die ik rustig op eet.

    Remus Johannes Lupos

    'Meen je dat?' Mijn gezicht klaarde op.
    'Maar hoe wilde je dat gaan doen? Ik bedoel, ik heb geen idee.' zeg ik, als ik hem hoopvol aankijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    'Perkamentus geeft gedaanteverwisseling. En weet je nog wat we vorig jaar hebben gehad.' zeg ik nadat zijn gezicht is opgeklaard. Ik haal een boek uit mijn tas. Daarin stonden allemaal belangrijke dingen die ooit van pas zouden komen. Ik sla het open op de pagina met faunaten. Snel schuif ik in de richting van Remus en houd het boek onder zijn neus.
    'Dit bedoel ik,' zeg ik als ik naar het begrip faunaat wijs zonder dat Kate er veel van meekrijgt.

    Remus Johannes Lupos

    'Maar Sluipvoet. Perkamentus zei dat dat heel moeilijke magie is. Ik weet dat wij slim zijn, Peter niet meegerekend, maar dat is denk ik íets te moeilijk voor ons.' fluister ik. Het is inderdaad een geweldig plan, maar toch. Maar als het zou lukken.
    'Laten we het toch maar proberen.' fluister ik, als ik een Chocokikker uit mijn zak pak.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius
    'Als we Perkamentus zijn hulp hebben lukt het, en dat lukt alleen bij een goede reden.' zeg ik zelfverzekerd. 'We moeten dan alleen nog een plek voor je hebben.' mijn stem klinkt zacht. 'James wil echt wel meehelpen en peter ook als hij merkt dat wij het gaan doen, die loopt ons toch altijd achterna.' In mijn hoofd had ik het plan al klaar. We zouden Remus niet nog een jaar zo zonder dat wij kunnen helpen.

    Remus Johannes Lupos

    'Sirius, je bent geweldig. Zeg, weet jij eigenlijk waar James is?' vraag ik hem, terwijl ik mijn Chocokikker doorslik. Ik pak een klein notitieblok, waarin ik opschrijf: Perkamentus overtuigen met goede argumenten:
    Ik doop mijn ganzenveer in de inkt en krabbel neer:
    - Ww zijn is niet leuk.
    Gelijk kras ik het weer door. Het staat er erg droog en weet hij wel dat ww weerwolf betekent?
    'Weet jij nog iets?' vraag ik aan Sirius, die aandachtig toekijkt.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:54 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.