• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn Madison Lynx
    Ik bijt een stukje van de Chocokikker af en slik het door. Ik stop de rest in mijn mond en sta op. 'Ik ga even naar de wc' zeg ik en ik loop de coupe uit.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:08 ]


    living la dolce vita

    Brandy Pandora McAllister

    Ik stond even met mijn mond vol tanden.
    Die meid was echt...speciaal, zacht uitgedrukt dan.
    Ik keek Samira aan en lachte.
    "Dus, wat ik je wilden vragen..." Hervatte ik ons gesprek. "Wat was je van plan om dit jaar uit te spoken?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [gaat er nog iemand reageren?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik ga niet twee keer achter elkaar reageren xo]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik weet niks]


    living la dolce vita

    [Lisanne, jij moet schrijven,anders lopen we vastxD]

    Remus Lupos

    'Hoe... weet jij dat? En weet je zeker dat het werkt?' stamel ik fluisterend. Ik kijk gefascineerd naar het flesje.
    'Wat is dit?' vraag ik aan haar.
    Dan tikt Kate, die net terug is gekomen, op mijn schouder. 'Rem, wil je ook een Chocokikker?'
    Ik knik, en haal mijn Chocokikker uit het papiertje.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 7:57 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Kate was naar de wc wist je nog?xD]


    living la dolce vita

    [LOL]

    [Nu klopt ie]


    living la dolce vita

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    'Wolfsworteldrank,' fluister ik terug en kijk hem serieus aan met mijn grote, blauwe ogen. 'Ik zal het tegen niemand zeggen... Het is alleen nogal duidelijk dat je altijd met volle maan verdwijnt en pas twee dagen later weer terugkomt... Ik hoorde het van Severus en ik besloot jullie te volgen... Hij vertrouwt jullie niet zo. Ik ben zelf een faunaat, daarom rook je me niet.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remus Johannes Lupos

    'Weet je echt zeker dat het werkt? Thanks.' zeg ik, om daarna wat zachter te vervolgen: 'Heb je dat gesprek van Sirius en mij gehoord?'
    Als ze haar hoofd schudt, zeg ik: 'Sirius, James en Peter willen ook faunaten worden om mij te helpen. Hoe ben jij faunaat geworden? In welk dier kan je eigenlijk veranderen?'
    Ik kijk gefascineerd naar het ietwat rare, maar toch aardige meisje.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    'Ik weet het zeker, en wat dat faunaat zijn betreft; ik heb een goed gesprek gehad met Anderling,' zeg ik ietwat vaag. 'In een hinde,' voeg ik eraan toe en leg mijn breiwerkje neer.
    'Iemand nog een extra paar sokken nodig?' zeg ik en wijs naar de felgekleurde bol wol. 'Jammer...'
    'Severus zei dat jullie onaardig waren,' zeg ik concluderend. 'Ik vind jullie niet onaardig. Hij zal zich vast vergissen, toch?'

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 15:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Remus Johannes Lupos

    'Cool.' zucht ik. 'Trouwens, ga jij met Secretus om?'
    Ik trek een vies gezicht. 'Wil je hier dan nóóit met hem over praten? Hij zal er alles aan proberen te doen om mij, James, Sirius en Peter te verraden.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Mensen, we mogen best wat Hufflepuffers erbij(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.