• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ I know. x3 Ik zal het even aanpassen, ik was het vergeten. Maaaaaar, ik had wel alle stukjes gelezen, dus ik wist het wel ^_^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oké, lolol.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Gedaaan^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oké, noaice!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gebrielle Winona Monroe

    Remus wees naar de deur. Maar ik hield mijn poot stijf en verroerde geen fin. De tranen prikten in mijn ogen maar ik wist ze met enkele moeite te onderdrukken. Natuurlijk keek niemand me weer aan. Natuurlijk kon het weer eens niemand schelen wat er met gebeurde. Ik zou zelfs wedden dat als er hier ineens een Dooddoener binnenstormde en de Avada Kedavra-vloek naar me zou vuren en ik vervolgens dood op de grond neer zou vallen, niemand het zou hebben gemerkt. Ik was altijd het buitenbeentje van de klas geweest, het enige waar ik op Hogwarts een beetje trots op kon zijn, waren mijn cijfers. Maar wat konden die cijfers me nou schelen als geen enkele leerling op deze school besefte dat ik bestond? Ik slaakte een diepe zucht, plofte vervolgens op de grond neer en keek toe hoe Remus naar het raam wankelde en een brief van een uil aannam.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 23:08 ]

    Pandora McAllister

    Vlak voor de deur stopten we.
    "Ja ik weet het wachtwoord nog." Zei ik wat afwezig tegen Samira. "Bloedzuiver."
    De ingang van de leerlingenkamer zwaaide open terwijl ik Kate en Samira naar binnen zag gaan.
    "Jullie hoeven niet op mij te wachten." Zei ik in een poging opgewekt te klinken. "Ik ben nog niet moe, ik ga nog even naar de bib."
    Ok, dat laatste was gelogen.
    Ik was niet van plan om naar de bib te gaan maar gewoon wat rond te dwalen door Zweinstein.
    Ik weet zelf niet hoe het kwam, maar ik voelde me plotseling zo verdrietig en eenzaam.
    Uren dwaalde ik al rond in de verlaten gangen toen ik me naast een harnas op de grond liet schuiven.
    Ik leunde met mijn rug tegen de koele muur en trok mijn knieën op zodat mijn hoofd er op kon rusten.
    Een ellendig gevoel bekroop me wat me juist nog slechter liet voelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    James Potter
    Hij zag dat hij niet gewenst was enging dus liggen en deed zijn deken over zich heen en krulde zich op. James probeerde te slapen maar het lukte niet, omdat hij maar zenuwachtig werd van Gabrielle.
    'Gabrielle, ik weet niet of je het erg vind maar Remus wilt rust. Dus een tijdje alleen voor hem zelf.' zei James een beetje sacherijnig en legde zijn hoofd weer op zijn kussen en keek naar het raam waar de uil weer weg vloog.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Remus

    Ik kijk dankbaar naar James, en pak mijn kussen.
    'Ik ga slapen. Zou je weg willen gaan, alsjeblieft?'
    Ze knikt, en opgelucht kijk ik naar James en Sirius.
    'Zouden jullie me even willen helpen om naar de-'
    Ik hoef mijn zin niet af te maken, want ze knikken, en helpen me overeind.
    'Dank jullie wel.' glimlach ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    James Potter
    Hij stond op en hielp hem om naar de wc te gaan. James stond voor de wc tot hij klaar was met zijn ding. 'Lukt het? Ben je al klaar?' zei James.
    Toen hij klaar was ging hij hem helpen om hem in zijn bed te krijgen. Het was al 3 uur in de nacht en James kon maar niet slapen ookal was Gabrielle weg. 'Moeten we het niet tegen 1 leeraar zeggen over wat er is gebeurt Remus?'

    [Sirius bestaat volgensmij niet meer :( we moeten iemand anders zoeken. of haar weer overhalen om weer te gaan schriven?
    btw vind je mij gfoed schrijven voor James ? of zijn karakter of moet het meer zijn als James Sirius potter in de andere RPG?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik loop nogal achter.xD]


    living la dolce vita

    Nymphadora "Nym" Tops.

    Ik pakte mijn huiswerk voor morgen alvast en begon het alsnog te maken. Toen ik net één zin over het uiterlijk van de horklump op papier had vloog mijn uil in mijn haar en begon eraan te knabbelen. Ik pakte een muis voor haar en ze maakte een gelukzalig geluidje. 'Heeft hij de brief?' vroeg ik, en ze wiebelde heen en weer op haar stang. 'stomme vraag,' zei ik en schudde mijn inmiddels knap rode hoofd. 'tuurlijk heeft hij hem... het valt hem gewoon alleen lastig, meer niet.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Toen besefte ik me dat Gabrielle me nog nooit was opgevallen. Was ze net zo'n buitenbeentje als ik?

    Ik rende zo snel als ik kon. Achter me hoorde ik gelach. De wc was niet dichtbij genoeg, net zoals een lokaal waar een leraar in zou kunnen zitten. "Everte Statum" hoorde ik achter me, en ik viel achterover. Op mijn rug liggend probeerde ik naar achter te kruipen en op te staan, maar het groepje stond al voor me. "Zeg Modderbloedje, ooit op je kop gehangen? Levicorpus!" ik hing aan mijn enkels. Daarna liet ze me vallen. Het groepje lachte. "L-laat me met rust!" zei ik. " Wat zei je? Impedimenta!" ik werd achteruit geblazen, en viel verlamd neer.

    De herinnering aan de pestkoppen bleef in mijn geheugen zitten. Ik rilde en moest een paar keer slikken om niet te huilen. Nu was ik gebeten door een weerwolf, ze mogen er nooit achter komen. Mijn wonden bleven schrijnen. "Misschien moet je toch maar even naar de ziekenzaal?" zei Gabrielle. Ik knikte. Misschien had Madame Plijster nog een verdovend middeltje. Ik moest alleen nog een smoes verzinnen hoe ik aan die wonden kwam. Hopelijk zou ze Schoolhoofd Armando Wafelaar er niet over informeren. Hoe langer ik erover nadacht, hoe zekerder ik was dat ze het wel zou doen.
    "Gabrielle, ik weet niet of je het erg vind maar Remus wilt rust. Dus een tijdje alleen voor hem zelf" zei James. "Ik.. Ga naar de ziekenzaal. I-ik bedenk nog wat." en ik liep de zaal uit

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 16:31 ]


    Tijd voor koffie.

    [Wat moet ik toch schrijven?:|]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers.

    Ik liep rustig door de gangen van de school en toverde zo nu en dan wat bloemetjes uit mijn toverstok. Ik stak mijn stok abrupt in mijn zak toen ik Lucius Malfidus tegen het lijf liep, een lange, gespierde zesdejaars uit Zwadderich. Hij keek me aan en lachte vals. 'Zo zo zo, de favoriete freak van de hele school...' zei hij minachtend en liep rondjes om me heen. 'Waar dacht jij naartoe te gaan, dat rare vriendje van je? Dacht het niet! Levicorpus!' zei hij en voordat ik het wist stond er een groepje Zwadderaars om me heen. Severus stond erbij, merkte ik. 'Se-Severus! Help!' stotterde ik terwijl ik verwoed mijn rok recht probeerde te trekken. Lucius liet me draaien in de lucht en ik voelde me compleet machteloos. 'A-Alsjeblieft, Se-Severus! T-toe nou!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana
    Langzaam liep ik verder tot ik gegil hoorde. Iets sneller strompelend liep ik erheen. Ik zag een meisje aan haar enkels hangen, in de lucht. Toen ik de pester zag schrok ik. Lucius Malfidus. Ik kende hem helaas goed, en hij mij. Hij had me altijd al gepest. Het meisje bleek bevriend te zijn met Severus Snape, want ze riep hem om hulp. "Waarom hij?" dacht ik bij mezelf. Ik moest naar de ziekenzaal, maar ik kon dit meisje niet aan haar lot overlaten! Toen kreeg Lucius me in het vizier. "Wat is dit? Een freakshow?" het groepje Zwadderaars begonnen te lachen. "L-laat haar los..." zei ik. Het verbaasde me dat ik nog kon praten. Op dat moment keek het meisje naar me.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.