• Echt alles liep vandaag mis op school! Ik ben gewoon geboren voor het ongeluk! 0___o

    - Ik kreeg te horen dat ik gezakt was voor een groepswerk
    - Ik moet nog een groepswerk maken terwijl ik gevraagd had om mijn opdracht alleen te maken en de andere wel allen mogen werken (nee, ik ben niet asociaal, maar een tekst in groep schrijven is tijdrovend en moeilijk)
    - ik was men boterhammetjes vergeten, een veel te lange rij aan de broodjeszaak dus ik heb 1 koek gegeten als middagmaal
    -tot overmaat van ramp ben ik men usbstick kwijt geraakt waar al mijn vertaling op stonden, redelijk groot probleem eigenlijk, want ik heb morgen vertalen ;(
    - daarbij ben ik ongesteld en verga ik niet allleen van de honger, maar ook van de buikpijn daarvan


    serieus, waarom overkomen mij altijd zulke stomme dingen --'!
    Zijn jullie ook zulke pechvogels :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    That really sucks (no_chears)
    Mijn dag zoog ook, maar dat was niet zo heel bijzonder. Ik zit in niet zo'n fijne periode :')
    Edit: Haha, en toen was mijn dag weer helemaal goed. (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:38 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    That really sucks (no_chears)
    Mijn dag zoog ook, maar dat was niet zo heel bijzonder. Ik zit in niet zo'n fijne periode :')
    oh no, begrijpelijk dan (:!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bij mij op school denken ze dat ik een probleem kind ben. Bij mij op school denken ze dat ik een probleem kind ben.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:22 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    that sucks
    Ik had gewoon heel veel te doen vandaag op school en dan ben ik zo gestresst dat ik dingen vergeet en ik was mijn drinken vergeten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Poor you!

    Buddy schreef:
    Bij mij op school denken ze dat ik een probleem kind ben. Bij mij op school denken ze dat ik een probleem kind ben.


    Dat herken ik wel.


    26 - 02 - '16

    Ik had vandaag een rotdag, maar dat komt gelukkig niet zo heel veel voor. Mar jouw dag klinkt inderdaad behoorlijk kut!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik had wel een toffe dag. Maar jouw dag klinkt best kut idd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.