• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    Met open mond zat ik nu op James' bed. Ze wisten dat we weer iets van plan waren... James kwam weer naast me zitten maar ik keek niet op. Ik frummelde aan de blouse van mijn rood-gestreepte pyjama. Ik stond op en begon te ijsberen door de kamer. 'Maar hoe kunnen ze nou weten dat wij iets van plan zijn?!' zei ik iets te hard want iemand op het bed naast die van James maakte een beweging. Snel ging ik weer zitten. Er werd zacht op de deur geklopt en James opende die. Emely stond in de deuropening. James liet haar binnen en ze ging naast mij zitten. 'Wat is er aan de hand?' Fluisterde ze rustig maar ik zag aan haar dat ze vanbinnen helemaal niet rustig was. James vertelde hetzelfde verhaal aan Emely en propte zich tussen ons in. 'Heb je het gezicht gezien van degene die je probeerde aan te vallen?' Vroeg ik na een korte stilte. ik keek James afwachtend aan en Emely volgde mijn voorbeeld.

    James sirius potter
    'ja natuurlijk heb ik die gezien. Ik heb wel een goed geheugen. Maar ik heb geen idee hoe hij dat weet.' zei hij en keek naar de gene naast hem maar hij sliep rustig. Hij liep naar de kooi van zijn uil die leeg was en keek uit het raam naar de uilen vleugel. Het was een bruin achtige lucht dus was het bijna ochtend.
    James keek zijn zussen aan en ging op zijn bed liggen en deed zijn armen achter zijn hoofd en dacht na.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    James ging op zijn bed liggen. Er rolde een zucht over mijn lippen maar slapen zou waarschijnlijk niet meer gaan aangezien de zon al bijna opkwam. Ik ging aan het voeteinde van James' bed zitten en Emely aan de andere kant van het voeteinde. Ik was verzonken in diepe gedachtes. 'Wat gaan we eigenlijk aan die man doen?' Onderbrak Emely de stilte met haar fluisterstem.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 1:09 ]

    James sirius potter
    ' ik zei dat ik echt geen idee heb. O my god, hebben wij weer!' zei hij met een grote zucht. Toen het stil was dacht hij dat hij wel even zijn ogen dicht kon doen. Toen zijn zussen ook in slaap vielen bij zijn uiteinde van zijn bed. Toen James gekrijs hoorde vlakbij het raam schok hij wakker maar maakte er verder niemand wakker. Hij lie naar het raam en zag lua, zijn uil. 'a gossie, kom maar binnen dan krijgje wat te eten. ' fluisterde hij tegen Lua.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [komop ik kan toch niet op me zelf reageren?]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ian Karlsen
    Ik hoorde wat gekrijs naast me en bedacht me om te gaan kijken. Toen ik keek zag en een grote mooie sneeuwuil. 'hhhm, James, is ze van jou?' zei ik nog een beetje slaapdronken. 'ja dit prachtbeest is van mij ja, ze heet Lua.' zei James nog dromerig. Maar waarom is hij dan zo vroeg wakker?! Ach nu ben ik al wakker en als ik langs James' bed loop zie ik zijn zusjes bij het voeten eind liggen. 'wat heb jij nou weer gedaan deze avond?! Nee zeg het nu maar niet, want ik ga nu douchen.' ik ging snel douchen en kleedde me ook snel om en liep weer naar mijn bed.


    Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun karakter.

    [yo yothomas bro leuk dat je eindelijk schrijft x)]
    james sirius potter
    Hij schok er heel erg van, omdat hij niet had verwacht dat iemand wakker zou zijn. 'uhh, we hebben een slaap feestje gehad.' Ian keek hem serieus aan. 'oke soms kunnen ze niet slapen en dan willen ze bij hun grote broer slapen.' hij pakte zijn gewaad en kleedde zich snel om en klopte op zijn schouders zodat hij mee kwam. 'ho wat gaan we doen?!' ' ik ga je laten zien wat ik echt dee.' en Ian keek nu tevreden omdat zijn vriend nu eerlijk dee. Toen ze het kasteel uitliepen zagen ze dat de lucht weer een beetje blauwachtig werd en James pakte zijn wand. 'Lumos.' en het pad werd sterk verlicht en ze liepen weer naar het verboden bos. Ian pakte ook zijn wand en verlichte het pad ook. James vertelde het hele verhaal wat daar had afgespeelt en ian keek hem verbaast aan. 'nou kom we moeten weer naar het ksteel man, het is koud, -2 graden!' 'oke kom.' toen ze langs het meer kwamen zagen ze allebij een schim op hun afkomen. 'wat doen jullie hier zo vroeg?!' zei iemand achter hun rug en ze waren bang geworden en keken niet achterom.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik was blijkbaar in slaap gevallen op James' bed want ik hoorde stemmen die absoluut niet afkomstig waren van meisjes. Ik opende mijn ogen voor een klein stukje en zag James bij het raam met Lua en een of andere jongen die ik niet kende staan. Ze waren al aangekleed en James trok de jongen ineens mee bij z'n schouders de slaapzaal uit. (Lua was wegens schrik door James en z'n vriend alweer weggevlogen). Het was zondag dus ik, ik had waarschijnlijk nog geen eens 3 uur geslapen maar alsnog won mijn nieuwsgierigheid het. Ik stond moeizaam op en merkte dat Emely, bijna van het bed afvallend lag te slapen. 'Em, kom je me-' Fluisterde ik maar besloot haar toch maar te laten liggen aangezien we gisteren -of eigenlijk vandaag- veel hadden meegemaakt. Ik duwde haar iets meer het bed op en sloeg 1 van de twee dekens van James om haar heen. De andere gebruikte ik zelf als mantel zodat ik geen kou zou vatten. (rond deze tijd hoefde ik me gelukkig geen zorgen te maken dat mensen me in mijn pyjama zouden aantreffen). Ik snelde de trap af, ging de Common room uit en rende richting de stemmen waarvan ik 1 herkende en die was van James. Oh nee... Ze gingen naar buiten. Ik trok de deken strakker om me heen en liep in hun richting. Maar ik was nog maar net buiten toen ik Grey zag staan terwijl ze de 2 jongens riep, die echter gewoon doorliepen. Ze wilde achter hun aan gaan lopen maar ik hield haar zonder na te denken tegen. Ze draaide zich abrupt om en ik zag donkere kringen om haar oogleden. 'Potter?' Vroeg ze verbaasd. 'Euh..' Zei ik terwijl ik nadacht over wat ik tegen haar zou zeggen. 'Wat zit uw haar er weer fantastisch uit, professor!' Zei paniekerig. Ze draaide zich zonder worden om om verder te lopen maar de jongens waren al verdwenen. 'Meekomen, jij.' Zei ze kil tegen me en ik wist dat ik nu diep in de puree zat.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 13:06 ]

    [heel ff een vraag: THOMAS?! :|]

    Guinevere Samantha Longbottom
    Nog steeds bleef het door mijn hoofd spoken hoe ik hier weg zou moeten komen. Misschien zou het wel een goed smoesje zijn dat ik beter genas in een bekende omgeving? EN als die niet lukte kon ik nog altijd proberen of ik niet gewoon naar huis kon lopen midden in de nacht. Niet dat dat zou lukken...
    Brandstof dan maar.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius potter
    hij zag dat lily hun probeerde te helpen en dat lukte. 'zullen we haar helpen?' zei James tegen Ian. 'Ja is goed maar alsa we problemen krijgen.. oehh!'
    ze liepen naar Lily toe en zagen ook Grey. 'Mevrouw waarom straft u haar?!ze heeft toch niks misdaan?' 'Het gaat jou helemaal niets aan Potter! en kom is hier!' 'Mevrouw, volgens mij bent u veel aardiger in de avond. en soort van weerwolf maar dan anders, ik kan er niet opkomen.' en Grey werd bijna paars van woede waarvan Lily een beetje moest lachen.
    'AAAAAh ik wordt gek van kinderen!' toen ze boos werd liep James en Ian even achteruit en toen ze het niet merkte rende ze naar het meer. ze konden net zien dat Lily ook kon vluchten. 'heb ik iets raars gezecht tegen haar?!' 'Ehm ja! en niet zo beetje ook.' en hij moest lachen. 'maar wat zullen we deze mooie zondag gaan doen?' 'uhm, ik heb echt geen idee, misschien kunnen we gewoon door het kasteel lopen en dan zien we wel verder. misschien wel meisjes spotten of bruggers irriteren.' James werd een beetje rood maar Ian merkte het niet.
    ze liepen het kasteel weer in en zagen Grey niet langslopen. Toen ze bij een van de vele trappen waren zagen ze een groepje mensen lopen naar de eetzaal. 'ETEN!!' schreeuwde James en rende er heen. Ian moest lachen en liep er maar achterna.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Mijn lippen vormden een 'dank je' naar de twee en ik rende weg. Ik kwam de school weer binnen en zag dat een paar leerlingen al wakker waren. Shit! Ik zat nog in mijn pyjama met een deken erover heen. Ik liep zo onopmerkelijk door de gangen in de hoop dat niemand me zou zien. Mijn poging was weliswaar gelukt want de enige die mij raar aanstaarde was de Dikke Dame. 'Gaat je niks aan.' Snauwde ik naar haar toen ik haar vragende blik zag. 'Wachtwoord?' Zuchtte ze geirriteerd. 'Centaur.' Mompelde ik en ze zwaaide open. Ik sprong door het portretgat en snelde naar de meisjesslaapzaal. Ik deed snel een spijkerbroek en donkerrood shirt aan. Ik liep hierna naar de jongensslaapzaal waar gelukkig iedereen nog lag te slapen waaronder Emely. Ik vond het nu wel tijd om haar wakker te maken. 'Emely.'Fluisterde ik. 'Mhmmm. Wat is er?' Zei ze slaapdronken. 'Ga je omkleden, ik heb honger!' Beval ik. 'Ga dan.' 'Oke, mag ik je er dan wel op wijzen dat je in de jongensslaapzaal ligt omdat we in slaap waren gevallen op James' bed?' Ze schoot meteen rechtop. 'Ik ga me omkleden zij ze kort en snelde weg. Er verscheen een kleine grijns op mijn gezicht en ik besloot dat ik haar in de Great Hall wel zou zien. Ik rende de Commom Room uit, de trappen af en kwam de Great Hall binnenhuppelen waar ik James en z'n vriend zag eten -of beter gezegd het eten aanvalden-. 'Hey, jongens!' Zei ik vrolijk en ging tegenover ze zitten. 'En mag ik vragen hoe jij heet?' Zei ik en keek de jongen naast James aan.

    james sirius potter
    'Hoi! dit is Ian, Ian dit is Lily mijn kleine zusje.' 'Hoi Lily, heb je me nog nooit gezien dan? ik zit hier al echt 4 jaar op, haha. maar ik ga je niet plagen hoor, wees maar niet bang.' zei Ian en hij at rustig verder terwijl Lily naast James ging zitten en om haar heen keek. 'Ohh wat een lekker ontbijt is dit!' 'James hoeveel eet jij wel? dat je niet dik wordt.' fluisterde ze nog als laatst. 'Ik eet 5 broden als het kan met een glaasje sinnasappel en een glaa-' 'Oke zo is het wel genoeg James.' zei Ian nog tegen James. 'trouwens ik wordt niet dik omdat ik genoeg beweeg Lily. en jij zou wel wat meer mogen eten. je ziet er wel bleekjes uit.' hij smeerde een broodje met chocopasta en gaf het aan Lily.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [oie bruna. Iek moest van rox schrijven. Zij helpt mij]
    ian karlsen
    Ik heb nu nog iemand ontmoet. En jeetje wat eet James veel, veel meer dan mij. 'Lily het is wel handig hoor.' en ze at het broodje op.
    Toen iedereen klaar was gingen veel mensen weer naar buiten. Ik ben al genoeg geweest. Ik ga maar is een meisie krijgen. 'james zullen we doen wat jij en ik vroeger altijd deden?' zei ik entousiast en hij sprong op en we liepen ergens heen. Soms gaan we gewoon doelloos door het kasteel en dan vinden we altijd wel wat. 'oehoeee' zei james bijna kwijlend.


    Beoordeel mensen niet op hun uiterlijk maar op hun karakter.

    Albus Severus Potter
    Iedereen was nog aan het slapen toen ik wakker werd. Wat eigenlijk best wel logisch was aangezien het net negen uur was en bijna iedereen hier uitslaapt. Na een tijdje voor me uit te hebben gestaard in de leerlingenkamer besloot ik toch maar naar de Great hall te gaan. Het zou daar niet veel minder dood kunnen zijn als dat het nu hier was.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."