• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    'James? Misschien kan je toch beter even wel gaan of je wilt voor de rest van je leven als een of ander blauw mens rondlopen.' zijn huid kleurde langzaam van oranje naar blauw en hij had er zelf helemaal geen erg in.
    'Ookal past het wel bij je ogen natuurlijk.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Oh dankje wel! ja het past natuurlijk mooi bij mijn groene ogen.' zei James op een hoge toon sarcastisch. 'Ik vind het ook wel gaaf hoor James! ja ik zou het ook wel willen. hoe krijg je het voor elkaar?!' zei ian een beetje dommig. 'Nou je kan blauw krijgen als ik je een stomp geef, rood als je in kokend heet water komt, en groen met een lik verf.' 'echt waar?' 'nee tuurlijk niet! ik zou het echt niet weten misschien zat er wat in die boterbier die je had gekocht?' vroeg hij een beetje dreigend en vragen.
    'Maar wat zullen we nog gaan doen jongens?' zei James en liep naar de bank naast Lilith.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ALbus Severus Potter
    'Serieus James dit is niet gezond.' zijn hele lichaam begon langzaam mee te kleuren en werd een beetje roze.
    'Je bent gewoon jaloers.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'Ik weet het ook niet hoe het komt Albus. maar ik ga niet naar de dokter. het gaat heus wel van zelf over.' 'Roze staat je goed hoor James!'riep lily. maar James gaf haar een dodelijke blik. 'zometeen wordt ik ook nog een zwarte piet! dat zou wel cool zijn, haha.' en James ging liggen op de bank en keek nadenkend omhoog.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Mijn karakter komt eraan!


    Tijd voor koffie.

    oke ;)
    ben benieuwd !


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rol: Charlie
    Voornaam: Xenevere Charlie Emilus
    Bijnaam: Meestal Char
    Volledige naam: Xenevere Charlie Emilus
    Ouders: Niet duidelijk
    Uiterlijk:
    Klik hier voor Plaatje
    Leeftijd: 14 Jaar
    Jaar: Jaar 4
    Afdeling: Griffoendor
    Huisdier: Uil, genaamd Pilo, Helemaal wit en een kat genaamd Malika, die is Cypers
    Patronus: Pegasus
    Stok: Hulst met pegasus haar, 28.5 Cm lang
    Bloedstatus: Dreuzel
    Extra:
    Oké, ze heet dan wel Xevere, zo word ze het liefst niet genoemd. Noem haar maar Charlie! Charlie is erg speels, maar die kant verbergt ze het liefst. Ze is namelijk nogal verlegen, maar is super aardig. Je kunt altijd bij haar terecht. Ze werd in haar eerste jaren nogal gepest, aangezien ze een dreuzelkind was, maar ze hoopt dat het dit jaar anders word! Ze is stiekem verliefd op Albus Potter...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 11:21 ]


    Tijd voor koffie.

    Xenevere Charlie Emilus
    Daar waren ze. Langzaam liep ik naar ze toe. Sinds het begin van mijn tijd op Hogwarts leken ze mij aardig, maar ik had nooit de moed om naar ze toe te lopen. De familie Potter. "H-h-hoi..." Mompelde ik. Toen zag ik dat een van de jongens -James dacht ik- Roze werd. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, en tegelijkertijd werd ik rood. Shit, Zo vinden ze me nooit aardig...

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:19 ]


    Tijd voor koffie.

    James Sirius Potter
    'Hoi Charlie. zo heet je toch? let niet op mij ik weet het ik ben roze.' 'James je bent niet meer roze, je hoofd is rood achtig geworden!' riep lily.
    'Fijn! O My God!' hij deed zijn handen op zijn gezicht van schaamte. hij zag door de spleten Albus lachend naar Charlie kijken. 'Hé Albus!' hij schrok van hem en keek naar hem. en werd een beetje rood om gesnapt te zijn door zijn broer.'he roodhoofd genootje!'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    "J-ja, enne, jij bent toch Lily Potter? Ja natuurlijk iedereen kent je enne ja dus nou ja ik weet dat jij James bent en..." Mijn stem stierf weg. Ik praat te veel. Ik zag Albus lachend naar mij kijken. Shit! Wat moet ik doen? Ik lachte als een onnozel schaap terug "E-eigenlijk heet ik Xevere, maar iedereen noemt me Charlie, ik vind de naam leuker. Wat is er aan de hand?"

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:30 ]


    Tijd voor koffie.

    [@xSomewhere
    Het is eigenlijk de bedoeling dat je je rol in het rollentopic zet...
    En een paar opmerkingen aan je rol oké een maar maar alsnog...
    Als je een dreuzel bent kan je niet toveren dan ben je een Mudblood.]
    Albus Severus Potter
    'Nou hun,' ik wees naar Ian Lily en James. 'zijn dus een beetje dronken geworden en nu verandert James van kleur. Ik heb ze hier zo gevonden maar je moet ze maar gewoon negeren ze zijn echt dood irritant. Dus Charlie ken ik jou?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James sirius potter
    'albus ik ben niet meer dronken hoor! Ian is volgensmij nog wel dronken. En by the way je kent charlie toch wel!' hij liep naar hem toe en nam hem mee en stopte toen ze voor Charlie waren. James kwam bij Albus' oor. 'volgens mij vind ze je leuk!' fluisterde hij en liep een paar stappen achteruit en grijnsde breed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'natuurlijk ken ik haar niet, anders zou ik het toch niet vragen?' Ik haalde met mijn hand uit naar James die net optijd wegdook.
    'James sirius Potter, doe een keer sirius please.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James "sirius" Potter

    'ik ben Sirieus hoor. Mijn werk zit er ook op.' zegt hij met een grijns. Hij keek in een spiegel en zijn huid wordt langzaam zalm kleurig. 'ow yeah!' mijn huid is weer normaal aha aha aha!' en plofte tevreden op de bank. En keek vermakelijk naar Albus die niets weet te zeggen bij Charlie. 'zeg nou wat. Zeg nou wat.' riep hij. Lilith tikte op zijn rug en omhelsde hem. 'ik zie blauwe vlekjes James...' 'ohnee he het is weer gekken uur. Ik hoop maar dat het deze kleur blijft want ij wil geen verandering.' 'je kan ook rustig blijven james...' 'ja dat is waar. Dan ga ik maar rustig naar Albus kijken.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Kan ik trouwens nog lid worden van het zwerkbal team?


    Tijd voor koffie.