• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."


    ik verveelde me tijdens wiskunde XD
    en het had er mee te maken :)
    zie laatste stukje]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:19 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Ik ben zo trots op hem.' Zei ik dramatisch. We keken het stel na terwijl ze samen de gang uitliepen. 'Weet je, ik had echt noot gedacht dat m'n broer zo-' 'Het sneeuwt!' Onderbrak Sarah me en we holden beiden naar het raam. 'Dat werd eens tijd!' Zei ik terwijl ik naar de omlaag dwarrelende bevroren waterdeeltjes keek. 'Zullen we naar buiten?' 'Duh!' Zonder ons aan te trekken van de kou, sprintten we door de houten deur en gooiden onszelf meteen in de pak de pak sneeuw die al in korte tijd op de grond had gelegen. 'Zullen we even snel onze jassen halen? Dan hoeven we ons ten minste geen zorgen te maken dat we morgen niet naar de lessen kunnen.' Zei Sarah na lang in de sneeuw gelegen te hebben. Ik stemde in en we renden naar boven, pakte onze jassen en in hetzelfde tempo snelden we weer naar beneden. 'Ugh, ik wou dat wij ook naar Hogsmeade konden...' Kreunde Sarah. Er vormde zich een kwaadaardige grijns rond mij lippen. 'Oh, shit. Daar hebben we het snode plannetjes-gezicht. Vertel op, waar denk je aan?' Zei Sarah nieuwsgierig terwijl ze voor me ging staan. 'Weet je, we mogen misschien niet naar Hogsmeade, maar dat betekent niet dat we er niet heen kunnen.' Zei ik terwijl ik afwachtend naar Sarah keek. Maar ik hoefde nog geen eens een antwoord want aan haar gezicht zag ik al dat ze mee in zou stemmen. 'Mooi, dan kunnen we gaan.' Zei ik zonder op haar antwoord te wachten en trok haar mee richting Hogsmeade. 'Als we gesnapt worden zijn we zo de pineut...' Mompelde Sarah maar liep toch gewillig met me mee.

    James Sirius Potter
    Hij zag de sneeuw en kon het niet laten om de rollen van het heuveltje. Hij stond op en deed zijn sjaal en muts af en deed hem stevig om Lilith. 'sorry lilith maar dit moet!' hij sprong en deed een koprol en rolde naar beneden. 'kom we gaan naar Hogsmade.' Lilith stond op en rende elegant naar beneden en sprong in James armen.
    'oke.' hij draaide een rondje en liet haar rustig los. En liepen hand in hand naar hogsmade.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Wow, ik voel me net een 3e jaars hier!' Zei ik tevreden terwijl ik naar alle oudere jaars om me heen keek die ook opweg waren naar Hogsmeade. 'Lils, ik dacht dat ik hier al snel spijt van zou hebben. Maar dit id gewoon te gek!' Riep Sarah enthousiast. 'Daar is het!' Riep ik opgewonden en wees naar een bordje waar "Hogsmeade" opstond. 'Iedereen uit onze klas wordt zó jaloers!' Zei Sarah breed-glimlachend terwijl we het bordje passeerden en in een klein, gezellig dorpje terecht kwamen. Overal zag je winkels. Van snoep en speelgoed tot antique en boekenwinkels. 'Goed wat gaan we als eerste doen?' Vroeg Sarah terwijl we om ons heen keken. 'We gaan gewoon blindelings een of andere winkel binnen.' Zei ik alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'Oke.' Zei Sarah schouder ophalend. 'Oke, doe je ogen dicht, pak m'n hand en dan rennen we gewoon een willekeurige kant op.' Zei ik terwijl ik Sarah's hand vastpakte. '1, 2... 3!' We renden zigzag door de mensenmassa en duwden er waarschijnlijk een paar omver. We bleven zo rennen tot we tegen een houten deur aanbotsten. 'Auw!' zeiden we in koor. 'Oh wat een leuke winkel!' Riep Sarah dramatisch terwijl ze de deur opende. Het was een hele gezellige snoepwinkel waar allle soorten snoep, in alle geuren en kleuren, verspreid over de winkel zaten.

    James sirius potter
    Ze zagen veel winkels en liepen naar het midden. 'wat een mooie kerstboom! James wat is het hier mooi.' ' ik vind het hier ook zo mooi.' terwijl hij dat zei klopte Lilith nog sneeuw van zijn haar en gaf hem een knuffel. James keek omzich heen en keek weer in de mooie ogen van Lilith. 'waar wil je naartoe?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    We kwamen beiden met een hele zak gevuld met snoep de winkel uit. 'Goed, waar gaan we nu naar toe?' Vroeg ik terwijl ik een klein sprongetje maakte van opwinding. 'We kunnen daarheen?' Zei Sarah en ze wees naar een hutje waar "De Drie Bezemstelen" opstond en waar er de hele tijd mensen in en uit liepen. 'Oke.' We huppelden richting De Drie Bezemstelen en net toen ik de deur open wilde duwen trok Sarah aan de mouw van mijn jas. 'Wat?' 'Kijk.' Fluisterde ze en wees naar een verliefd stel een paar meter verderop. 'Dat zijn je broer en die Hufflepuffer.' 'Oh, inderdaad!' Zei ik en begon vrolijk naar ze te zwaaien. Ze zagen ons en liepen naar ons toe, alleen liep James niet echt op de manier waarop ik verwacht had. 'Wat doen jullie hier?!' Vroeg James met een verbaasd gezicht. 'We, blijven niet de hele dag stilzitten in het kasteel, dat doen we hier! Hoi, Lillith!'

    James sirius potter
    ' oke, ik vind het niet erg hoor.' ' hoi Lily!' en ze gaf haar een knuffel en fluisterde wat. 'wat is ie leuk.' 'ja he.' zei Lily en ze zaten nog wat te kletsen.
    Uiteindelijk gingen James en Lilith boterbier drinkn. 'mag ik ook een slokje James?' 'nee Lily dat mag je niet en je mag vooral hier niet zijn.' zei James en nam nog een slok. Maar schrok toen hij zag wie ernog in de drie bezemstelen kwam. 'Ey James ik wist niet dat je hier was?!' 'ik wist het ook niet van jou Ian.' zei hij een betje lacherig.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    'Mag ik ook een slokje, James?' Vroeg ik na wat te hebben gekletst met Lillith en Sarah. 'Nee Lily dat mag je niet en je mag vooral hier niet zijn.' Zei hij precies op dezelfde manier als pa. Ian kwam binnenwandelen en ging bij ons zitten. 'Hi, Ian!' Begroette ik hem vrolijk. 'Hi, Lil- Hey! Wat doe jij hier?!' Zei hij verbaasd. 'We zijn het zat om elk weekend ons te moeten amuseren met toverschaak.' Zei ik en wees naar Sarah en mezelf. Ian gaf Sarah een hand. 'Wil je boterbier?' Fluisterde ik naar haar. Ze rolde met haar ogen maar na even twijfelen knikte ze toch. Onopmerkelijk stak ik mijn hand op zodat de serveerster naar me toe kwam. '2 boterbier graag.' Zei ik in de hoop dat het James niet was opgevallen die schuin tegenover mij zat. De vrouw knikte en liep weer weg. 'Heb je Emely vandaag nog gezien?' Vroeg Lillith. 'Euh... alleen vanochtend. Voor het laatst in de Great Hall. Ze zei dat ze naar Hogsmeade ging maar ik heb haar sindsdien niet meer gezien.' Ze knikte en de vrouw kwam terug met twee boterbier. 'Bedankt' Mompelde ik tegen de vrouw. Lillith staarde me met grote ogen aan maar hield haar mond. James was druk in gesprek met Ian en ik besloot mijn eerste slok te nemen. Het was verrukkelijk! Ik was la bang dat het net zoals die vieze wijn die mam altijd dronk zou smaken, maar dit smaakte zoet, met een bitter na smaakje. James keerde zich weer om. 'Hey, Lils- Lily!'

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 22:12 ]

    James sirius potter
    'Lily! Ach laat ook maar je moet het zelf weten.' hij ging tevreden zitten en pakte zijn glas en dronk er uit. Toen hij het neer legde keek Lilith raar naar hem en lachde hem uit. 'wat is er Lilith?!' 'hier, ik haal het weg, hihi.' 'dankje.' toen ging hij praten met Ian. 'zo heb jij nog leuke dingen gedaan, maat?' 'euhh... Misschien. Ik heb nog wat met Albus gepraat enzo. Toen ging ik weer met de meiden om.' zei hij tevreden. 'OBER! Boterbier!' riep Ian nog hard.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Kan ik nog meedoen?


    Tijd voor koffie.

    Van mij mag het doe maar dan kan ik nog meer schrijven :D
    Jajaja


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ja, tuurlijk kan je meedoen! :D
    Er zou nog heel goed een Rose Weasley, Hugo Weasley of Scorpius Weasley van pas kunnen komen. Maar als je het liever hebt kun je natuurlijk ook nog gewoon een personage verzinnen.

    PS: ik zou het voor de zekerheid nog wel aan Emrys of Northanger vragen...

    Lily Luna Potter

    Ik dronk mij glas leeg en voelde me ietwat licht in mijn hoofd. 'Dit is geweldig!' Riep ik waarna ik mijn glas met een dreun op tafel legde. Ian bestelde nog een rondje boterbier en was zo aardig geweest om ook voor Sarah en mij te bestellen doordat ik hem met mijn liefste blik aan had gekeken. 'Ik ben zo fout bezig...' Mompelde Ian nadat hij 5 boterbiertjes had besteld. De ober kwam terug met een dienblad vol boterbier en iedereen pakte een glas. 'Het is al bijna kerstvakantie...' Mompelde James opgelucht. 'Inderdaad... En jullie hebben nog het kerstbal.' Zei ik en knikte naar James, Lillith en Ian. 'Hebben jullie al plannen voor de kerstvakantie?' Vroeg ik aan Ian, Lillith en Sarah. 'Hebben wij eigenlijk al plannen?' En nu keek ik James aan. 'Als jullie geen plannen hebben kunnen jullie misschien naar ons huis!' Riep ik enthousiast waarna ik weer gulzig een slok boterbier nam.

    James sirius potter
    'ja dat lijkt me ook leuk. Lily moet jij niet stoppen?' zei hij nog nuchter en pakte het glas van Lily. 'als het mag van pap en mam Lily. Kunnen we naar London.' en gaf een kusje aan Lilith en nam een slokje van lily's boterbier. 'ja dat weet ik james maar mag ik nog een slok?' en keek hem met puppy ogen. james keek haar met grote ogen. 'nee Lils.' 'ach laat haar toch een nacht van haar leven maken joh!' zei Ian wat dromerig. James ga het glas aan Ian en hij nam het gretig aan. 'sorry meid maar je bent nog te jong.' zei Ian tegen Lily. 'Lily vind het toch niet zo erg. Ze moet nog kunnen slapen.' zei hij en deed zijnellebogen op tafel met zijn handen tevreden op zijn kin.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Met een vernietigende blik keek ik Ian aan. 'Ian, we kunnen het op de makkelijke of op de moeilijke manier doen.' Zei ik scherp. 'Ach, laat haar toch man.' Zei Lillith en ze pakte mijn glas van Ian af en gaf die weer aan mij. 'Dank je, Lllith!' Zei ik dankbaar en nam het glas aan. Buiten begon het al te schemeren en de zon ging langzaam onder. 'Oke, ik heb een idee.' Zei James mysterieus waarna hij meteen ieders aandacht had. 'We kunnen hier nog een paar flessen boterbier kopen, en dan naar de Room of Requirement.' 'James, de Room of Requirement is 20 jaar geleden verwoest.' Zei Ian. 'Ja maar een paar mensen zeggen dat hij er nog is. We kunnen het op z'n minst proberen.' Iedereen stemde uiteindelijk in. We dronken onze laatste slokken boterbier op, kochten nog een stuk of weet ik veel hoeveel flesjes, en we liepen terug naar Hogwarts. Sarah en ik moesten ons vastklampen aan Lillth zodat we niet om zouden vallen maar het viel gelukkig wel mee ondanks het feit dat Lillith ook niet heel goed tegen alcohol kan. We liepen het kasteel binnen, de trappen op naar de 7e verdieping en stonden nu voor een lege muur (Sarah had in de tussentijd toch besloten om naar de Gryffindor common Room te gaan). 'En wat moeten we nu doen?' Vroeg Lillith. 'Iedereen moet aan de deur denken.' Zei James ietwat vaag maar het werkte wel. Er verscheen een gigantische houten deur waar we doorheen liepen en terecht kwamen in een kamer gevuld met afgebrande voorwerpen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:41 ]