• Omdat ik jullie toch zover al op de hoogte heb gehouden wil ik dit ook graag delen. ;D
    Deel één van mijn trouwjurk kwam vandaag binnen via de post; Mijn prachtige zwarte korset! <3
    Ik heb hem van mijn zus gekregen, die als verrassing vertelde dat ze mijn hele jurk laat ontwerpen als cadeautje. ;D

    De foto is niet erg mooi en duidelijk, maar goed, dat mag toch nog niet voor de grote dag. ;D
    M'n vriend heeft hem natuurlijk nog niet gezien, en dat gaan we ook zo houden! (tradities hè?Je moet er toch een paar eren) ;D



    Edit: Het kan me niet schelen dat sommige mensen raar zwart vinden. Ik ga er nu eenmaal in trouwen. Please be so kind to swallow it up and deal with it.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, hij is prachtig! *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ondanks dat zwart niet echt een alledaagse trouwkleur is vind ik het toch heel mooi!

    Ik blijf zwart voor een trouw vreemd vinden. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pariah schreef:
    Wauw, hij is prachtig! *O*


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Moooooi Ö


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hij is mooi.
    Ga je helemaal in het zwart?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wow, dat ziet er echt mooi uit!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou echt geen enkele foto durven te maken als ik ooit zou trouwen en niet zou willen dat m'n vriend 'm zou kunnen zien xd Maar 't ziet er erg mooi uit, staat je goed!


    “Love is a contradiction.”

    Frigga schreef:
    Hij is mooi.
    Ga je helemaal in het zwart?


    Ik weet nog niet of de rok egaal zwart wordt of niet, dat houden ze geheim. :x
    Ik weet wel dat hij voor tot boven mijn knieën komt en achter tot de grond.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is idd erg mooi! En wat lief van je zus dat ze hem helemaal voor je laat ontwerpen!
    Ben benieuwd naar de rest van je jurk :D

    ( en in het zwart, me loves black weddingdresses! )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Libertad schreef:
    Ik zou echt geen enkele foto durven te maken als ik ooit zou trouwen en niet zou willen dat m'n vriend 'm zou kunnen zien xd Maar 't ziet er erg mooi uit, staat je goed!


    Mijn vriend spreekt geen woord Nederlands en geeft niet om dit soort sites. Dat maakt dus geen ruk uit. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Intelligence schreef:
    Ik blijf zwart voor een trouw vreemd vinden. (:


    En?:')
    Ik ga nu heus niet spontaan omruilen naar wit hoor. Vind ik veel te gewoontjes. :'D



    Bedankt allemaal i.i.g.<3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het je erg mooi staan!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Super leuk!


    i put the fun in funeral

    Mooi! Maar het is niet mijn kleur.