• Omdat ik jullie toch zover al op de hoogte heb gehouden wil ik dit ook graag delen. ;D
    Deel één van mijn trouwjurk kwam vandaag binnen via de post; Mijn prachtige zwarte korset! <3
    Ik heb hem van mijn zus gekregen, die als verrassing vertelde dat ze mijn hele jurk laat ontwerpen als cadeautje. ;D

    De foto is niet erg mooi en duidelijk, maar goed, dat mag toch nog niet voor de grote dag. ;D
    M'n vriend heeft hem natuurlijk nog niet gezien, en dat gaan we ook zo houden! (tradities hè?Je moet er toch een paar eren) ;D



    Edit: Het kan me niet schelen dat sommige mensen raar zwart vinden. Ik ga er nu eenmaal in trouwen. Please be so kind to swallow it up and deal with it.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is echt super nance! <3 Al vind ik het nog steeds kut dat je in NZ gaat trouwens en ik er niet bij kan zijn (no_chears)


    -

    Geweldig Nancy! *O*
    En ik vind zwart lekker orgineel!


    Your make-up is terrible

    Vet cool! Mijn ouders zijn in het blauw getrouwd. Echt van dat veel te erge blauw, gewoon omdat het kon xD Dat is tenminste origineel!

    Ik vind hem echt heel mooi. Ben benieuwd naar de rest ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lisboa schreef:
    Ondanks dat zwart niet echt een alledaagse trouwkleur is vind ik het toch heel mooi!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omg zo mooi _O_


    Shoganai i ne~

    Ik vind hem juist gaaf! Dat zwart is ook echt jij en ik denk niet dat het mooi is als jij in een witte jurk zou gaan, want dan zou het niet meer jij zijn denk ik?


    SLOAN.

    Countenance schreef:
    (...)
    En na de dag post jij een supermooie foto, deal? :9~

    Ofcourse, ofcourse
    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nee, maar ik maakte me al zorgen om je ^_^. Wat voor rok doe je eronder?


    Haha, aww. No worries hoor, onkruid vergaat niet 8D
    Hij wordt nog gemaakt en alleen mijn zus en de ontwerper weten details, maar voor komt hij tot boven m'n knieën en achter tot de grond.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Peeta schreef:
    Ik vind hem juist gaaf! Dat zwart is ook echt jij en ik denk niet dat het mooi is als jij in een witte jurk zou gaan, want dan zou het niet meer jij zijn denk ik?


    Helemaal waar! Glad someone said it! _O_


    & Ik wil iedereen stuk voor stuk bedanken, maar dat wordt een eindeloze post aan quotes dan.:'D
    Maar, dankjewelllllllllllll!<33
    I'm so heppie.;D

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Haha, aww. No worries hoor, onkruid vergaat niet 8D
    Hij wordt nog gemaakt en alleen mijn zus en de ontwerper weten details, maar voor komt hij tot boven m'n knieën en achter tot de grond.


    Dat klinkt echt heeeeel gaaf! mijn ma moest een jurk op maat laten maken omdat ze zwanger was, haha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Glucio schreef:
    Vet cool! Mijn ouders zijn in het blauw getrouwd. Echt van dat veel te erge blauw, gewoon omdat het kon xD Dat is tenminste origineel!

    Ik vind hem echt heel mooi. Ben benieuwd naar de rest ^^


    Awesome!8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Intelligence schreef:
    Ik blijf zwart voor een trouw vreemd vinden. (:


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mooi!
    You look great!


    Here & Now

    Minato schreef:
    (...)
    Ofcourse, ofcourse

    In dat geval is me happy :9~


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    Wauw, hij is prachtig! *O*

    Niet mijn smaak.. maar hij staat je prachtig!


    It's time to be happy again.